تکواندو

سیدمردانی: بوشهر قابلیت‌ میزبانی رویدادهای کشوری تکواندو را دارد


سیدمردانی: بوشهر قابلیت‌ میزبانی رویدادهای کشوری تکواندو را دارد

سید جلال سید مردانی رئیس هیات تکواندو استان بوشهر با حضور در فدراسیون تکواندو با هادی ساعی ریاست این فدراسیون دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان بوشهر؛ سیدجلال سید مردانی رئیس هیات تکواندو استان بوشهر با حضور در محل فدراسیون نشستی را با هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو در جهت همکاری و تعامل هرچه بیشتر برای پیشبرد اهداف هیات و فدراسیون برگزار کرد.

سید جلال سید مردانی رئیس هیات تکواندو استان بوشهر ابتدا گزارشی از عملکرد شش ماه اول سال اخیر را ارائه کرد و در ادامه افزود: همه تلاش خود را برای حمایت از قهرمان ها داریم تا مسیر حضور در تیم های ملی فراهم گردد. 

سید مردانی ضمن بیان حمایت های یاسر جمالی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: بوشهر  آمادگی حضور ارد‌وهای تیم های ملی به ویژه رده های پایه را دارد.

در ادامه هادی ساعی ریاست فدراسیون تکواندو در این دیدار عنوان کرد: استان بوشهر در رده های پایه استعدادها و سوابق شایسته ای دارد و می‌توان در آینده ای نزدیک شاهد معرفی چهره های جدیدی باشیم.

ساعی ضمن تشکر از حمایت های سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر از تکواندو به ویژه ملی پوش بوشهری گفت: علیرضا بخت شانس اصلی کسب مدال طلا در بازی های پاراآسیایی هانگژو است و امیدواریم این افتخار برای کشورمان بدست آید.

رئیس فدراسیون تکواندو خاطرنشان کرد: نیمه دوم سال زمان مناسبی برای میزبانی و برگزاری اردوهای تیم های ملی خواهد بود که با اعطای میزبانی لیگ دسته یک پومسه به بوشهر از موضوع حمایت می کنیم.


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا