تکواندو

دیدار رئیس فدراسیون تکواندو با جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان


دیدار رئیس فدراسیون تکواندو با جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان

هادی ساعی با سردار جمشید رضایی جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو با سردار جمشید رضایی جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان دیدار و گفتگو کرد.

سردار جمشید رضایی ضمن خیر مقدم به مقامات فدراسیون تکواندو به سرزمین مجاهدت‌های خاموش گفت: خوشبختانه ظرفیت‌های خوبی در استان کردستان در حوزه ورزشی وجود دارد و حضور قهرمانی همچون هادی ساعی مایه افتخار است.

وی با بیان اینکه سپاه امکانات خود را برای استعدادیابی جوانان به کار گرفته است، عنوان کرد: امیدوارم وجود مربی و قهرمانانی توانمند همچون شما و همکارانتان بیش از پیش برای این انقلاب فرزندان شایسته را در رشته‌های موفق ورزشی تربیت کنید.

سردار رضایی تاکید کرد: هادی ساعی یکی از مفاخر ورزش ایران محسوب می شود که در میادین جهانی و المپیک توانسته پرچم ایران اسلامی را به اهتزاز در بیاورد. فدراسیون تکواندو زحمات زیادی برای توسعه این رشته ورزشی در تمامی استان ها کشیده است و ما هم تا جایی که بتوانیم در خدمت ورزش هستیم و به توسعه ورزش و همچنین رشته تکواندو دراستان  کمک خواهیم کرد.

قهرمانی خود را مدیون اساتید نظامی در رشته تکواندو هستم

در ادامه هادی ساعی نیز با بیان اینکه کردستان قهرمانان خوبی در بخش پایه تکواندو دارد گفت: مایه افتخار است که با حضور در هر استانی ابتدا به خدمت برادرانمان در نهاد مقدس سپاه پاسداران برسیم.

وی با تقدیر از حمایت‌های سپاه و بسیج از تکواندوکاران استان گفت: خوشبختانه عملکرد تکواندو استان کردستان خوب است و از حمایت‌های سپاه استان هم بابت حمایت از ورزش تکواندو و استعدادیابی تشکر می‌کنم.

رئیس فدراسیون تکواندو با بیان اینکه تمام تلاش ما توانمند کردن و ارتقاء مربی‌گری جوانان در رشته‌های ورزشی است، افزود: 550  شهید تکواندوکار در کشور داریم و سعی ما بر این است که هر ساله یادگارهای را در این خصوص برگزار کنیم و این برای ما وظیفه‌ای ارجمند است.

ساعی خاطر نشان کرد: تکواندو از نیروهای مسلح وارد کشور شده است و بسیاری از اساتید و پیشکسوتان موفق ما در رشته تکواندو نظامی هستند و بنده قهرمانی خود را مدیون اساتید نظامی خود در این رشته می‌دانم.

وی تاکید کرد: اعضای تیم ملی تکواندو پیش از اعزام به مسابقات بین المللی از مزار شهید گمنام در فدراسیون تکواندو کشور بدرقه خواهند شد تا آن شهیدان گمنام الگوی جوانان ما در رشته‌های مختلف ورزشی باشد.


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا