مسابقات one

“فرصتی برای رستگاری خودم” – تانگ‌پون در آستانه رویارویی محوری با تیمور چویکوف، منتقدانش را نادیده می‌گیرد

“فرصتی برای رستگاری خودم” – تانگ‌پون در آستانه رویارویی محوری با تیمور چویکوف، منتقدانش را نادیده می‌گیرد

“فرصتی برای رستگاری خودم” – تانگ‌پون در آستانه رویارویی محوری با تیمور چویکوف، منتقدانش را نادیده می‌گیرد

Ellis Badr Barboza Thongpoon PK Saenchai ONE Fight Night 17 63

“فرصتی برای رستگاری خودم” – تانگ‌پون در آستانه رویارویی محوری با تیمور چویکوف، منتقدانش را نادیده می‌گیرد

Ellis Badr Barboza Thongpoon PK Saenchai ONE Fight Night 17 63

مورد علاقه طرفداران تایلندی Thongpoon PK Saenchai مصمم است ثابت کند که به بزرگترین صحنه هنرهای رزمی تعلق دارد.

این جمعه در پرایم تایم ایالات متحده، اسکراپر 26 ساله با یک تازه وارد تبلیغاتی روبرو خواهد شد. تیمور چویکوف در یک درگیری محوری موی تای در وزن کاه که شروع می شود ONE Fight Night 19: Haggerty vs Lobo در Prime Video.

این مسابقه در بانکوک که قرار است به صورت زنده در بیش از 190 کشور در سرتاسر جهان پخش شود، شوت Thongpoon برای بازگشت خواهد بود.

پس از کسب سه پیروزی چشمگیر در سری رویدادهای ONE Friday Fights، مهاجم انفجاری یک قرارداد شش رقمی با ONE و یک جایگاه در فهرست اصلی سازمان به دست آورد.

با این حال، او در اولین حضور در پرایم تایم ایالات متحده در ایالات متحده تصادف کرد ONE Fight Night 17، متحمل یک ضرر خیره کننده به الیس بدر باربوزا. حتی اگر بعداً زمانی که باربوزا برای یک ماده ممنوعه مثبت شد، آن مبارزه به عنوان مسابقه ممنوع اعلام شد، تانگپون مصمم است خاطرات عملکرد خود را پاک کند.

او گفت onefc.com:

“این فرصتی خواهد بود تا خودم را نجات دهم. من مطمئن هستم که این بار موفق خواهم شد. مطمئنم نسبت به دفعه قبل بهتر عمل خواهم کرد. سعی می کنم طوری فکر کنم که پشتم به دیوار است.

تنها کاری که می توانم انجام دهم این است که انگار زندگی من به آن بستگی دارد مبارزه کنم.

اولین باخت تانگ‌پون در ONE که به خاطر شخصیت جسور و پر زرق و برق‌اش شناخته می‌شود، با انتقادات فراوانی همراه بود، زیرا برخی از طرفداران به سرعت او را به‌عنوان همه حرف‌ها و بدون نمایش برچسب‌گذاری کردند.

هر چند محصول PK Saenchai اجازه نخواهد داد که این نظرات به او برسد.

در عوض، او به کسانی که او را بهتر می شناسند گوش می دهد و تصمیم می گیرد منفی بودن را به عنوان یک چیز خوب تشخیص دهد – به این معنی است که مردم توجه دارند:

پس از آن مبارزه، انتقادات منفی زیادی دریافت کردم. اما سعی می کنم این نظرات منفی را نادیده بگیرم. سعی می کنم روی نظرات افرادی که دوستم دارند تمرکز کنم.

بهترین راه برای بستن دهان منتقدان این است که به آنها نشان دهم که واقعا می توانم این کار را انجام دهم. خوب است که مردم از من انتقاد کنند زیرا این زنگ خطری برای من است که بیشتر تلاش کنم. اگر انتقاد منفی وجود نداشته باشد، عیب های خودم را نمی شناسم و فرصتی برای رشد خودم ندارم.»

تانگپون با توجه به آخرین سفر خود، هم فشار را برای بازگشت به مسیر خود احساس می کند و هم برای یک شانس بزرگ دیگر در صحنه جهانی سپاسگزار است.

او گفت:

“[Making a strong impression is] برای من بسیار مهم است احساس می‌کنم این فرصت به من داده شده که برگردم و دوباره برای هواداران در سراسر جهان اجرا کنم. مطمئنم این بار عملکرد خوبی به آنها ارائه خواهم کرد.»

Thongpoon ناک اوت زودهنگام Chuikov را هدف قرار می دهد

حضور Thongpoon PK Saenchai در دوره دوم در پرایم تایم ایالات متحده در مقابل ستاره 21 ساله در حال ظهور تیمور Chuikov خواهد بود.

تایلندی می‌گوید که تکالیف خود را روی ورزشکار پرقدرت قرقیزستانی انجام داده است، و در حالی که او قدرت مشت زدن عظیم دشمن خود را تشخیص می‌دهد، او همچنین کمبود شرطی‌سازی و ضربه زدن کلی را می‌بیند.

او در مورد چویکوف گفت:

قدرت او در بوکس اوست. نقاط ضعف او بدن شکننده‌اش است و از بوکس می‌آید، بنابراین ممکن است تجربه چندانی از موی تای نداشته باشد.

تانگپون به نوبه خود کارهای زیادی انجام داده است تا شهرت خود را به عنوان یکی از سخت ترین مشتزنان این ورزش به دست آورد، اما این بدان معنا نیست که او در تمام جنبه های موی تای مهارت ندارد.

او توضیح داد:

برای کسانی که فکر می کنند من فقط در ضربات مشت مهارت دارم، می خواهم بگویم که در موی تای یک بازیکن همه کاره هستم. من می‌توانم از تمام سلاح‌های موی تای استفاده کنم، اما وقتی با ONE مبارزه می‌کنم، روی استفاده از مشت‌هایم به‌عنوان سلاح اصلی تمرکز می‌کنم، زیرا در موارد کوچک خطرناک‌ترین است. [4-ounce] دستکش.»

در نهایت، تانگ‌پون معتقد است که می‌تواند چویکوف را به همان روشی که دوره ONE خود را آغاز کرد – با یک ناک اوت سریع راند اول، شکست دهد.

تمرین در کنار قهرمان جهانی موی تای ONE Prajanchai PK Saenchai، تایلندی با اعتماد به نفس وارد مسابقه روز جمعه می شود:

من انتظار دارم که او را در راند اول ناک اوت کنم زیرا فکر می کنم اکنون اسلحه های من پس از تیز شدن توسط پرایانچای و مربی ام سریع تر و کشنده تر شده اند.”

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا