تکواندو

قرعه سخت ایران در جام جهانی کره جنوبی/ فینال زودهنگام با چین و کره ای ها


قرعه سخت ایران در جام جهانی کره جنوبی/ فینال زودهنگام با چین و کره ای ها

با برگزاری جلسه قرعه کشی مسابقات جام جهانی کره جنوبی، تیم ملی تکواندو کشورمان در 2 گروه بانوان و آقایان حریفان خود را شناختند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، رقابت های جام جهانی 2023  طی روزهای 23 تا 25 آبان ماه به میزبانی کره جنوبی با حضور تیم هایی از استرالیا، برزیل، چین، ساحل عاج، هند، کره، مکزیک، مراکش و تیم ملی کشورمان در سالن «کنیتکس» شهر گویانگ  برگزار خواهد شد.

 جلسه قرعه کشی این دوره از رقابت ها برگزار شد و طی آن نمایندگان کشورمان رقبای خود راشناختند. بر اساس این دوره از مسابقات فردا سه شنبه 23 آبان ماه  با برگزاری مسابقات بخش بانوان آغاز می شود که تیم ایران با ترکیب ملیکا میرحسینی، یلدا ولی نژاد و تینا مدانلوبا قرعه ای دشوار به مصاف تیم ملی چین می رود. در صورت پیروزی مقابل چین نمایندگان ایران مقابل کره جنوبی میزبان این رقابت ها به میدان می روند. 

چهارشنبه 24 آبان ماه در مسابقات در بخش تیمی مردان ، تیم ایران با ترکیب میرهاشم حسینی، امیرمحمد بخشی و ابوالفضل عباسی ابتدا تیم کره جنوبی را پیش رو دارد و در صورت برتری با برنده دیدار تیم های مراکش یا برزیل پیکار می کند. 

روز پایانی نیز رقابت ها در بخش میکس پیگیری می گردد که یلدا ولی نژاد، ملیکا میرحسینی، میرهاشم حسینی و ابوالفضل عباسی ابتدا با چین مبارزه می کنند ودر صورت کسب پیروزی، برنده مبارزه تیم های کره جنوبی و برزیل را پیش رو خواهند داشت. 

هدایت تیم ملی در این رویداد برعهده مجید افلاکی و مهروز ساعی  است.


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا