تکواندو

لیگ برتر تکواندو بانوان؛ کریمی، نجفی ، میرنورالهی و میرحسینی برترین های روز نخست

لیگ برتر تکواندو بانوان؛
                                                    کریمی، نجفی ، میرنورالهی و میرحسینی برترین های روز نخست


کریمی، نجفی ، میرنورالهی و میرحسینی برترین های روز نخست

روز نخست دور سوم رقابت های جام ایراندخت با نفرات برتر چهار وزن اوزان زوج به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، دور سوم از دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر تکواندو “جام ایراندخت” یادواره شهیده شاخص ورزش کشور «شهناز حاجی شاه» با حضور 10 تیم به همراه 78 تکواندوکار به صورت انفرادی امروز 28 دی ماه به سبک گرندپری پیگیری در اوزان فرد پیگیری شد.

در این دوره از رقابت ها 10 تیم آکادمی تکواندو ویسی، لوازم خانگی میکس پلاس، پایگاه سلامتی  رها، بیمه تجارت نو، آکادمی ورزشی کسری، هیات تکواندو نوشهر، آکادمی آترا، دیار، شهر رنگ دورود و پارس جنوبی به اضافه بازیکنان آزاد شرکت می کنند.

در وزن 46- کیلوگرم، ساینا کریمی برای دومین هفته متوالی به عنوان قهرمانی دست یافت. او در فینال این مسابقات برابر «معصومه رنجبر» از تیم آکادمی ویسی به میدان رفت و در یک دیداری نزدیک در راند سوم به برتری رسید تا اولین طلای روز نخست را برای تیم پارس جنوبی به دست آورد. 

در وزن 53- کیلوگرم شاپرک نجفی از پایگاه سلامتی رها در حضور همه مدعیان صاحب نام این وزن سزاوارانه به فینال رسید و برابر یگانه عربلو که او نیز مانند وی به خوبی به دیدار نهایی راه یافته بود به برتری دست یافت و صاحب مدال طلا شد. 

در وزن 62- کیلوگرم دو تکواندوکار با سابقه تیم های بیمه تجارت نو و پارس جنوبی به دیدار نهایی راه یافتند. کوثر اساسه و نرگس میرنوراللهی با ارائه مبارزات دیدنی و برتری مقابل رقبا به مبارزه پایانی صعود کردند و در پایان این نرگس میرنوراللهی بود که صاحب برتری شد و طلا گرفت. 

ملیکا میرحسینی ملی پوش پارس جنوبی در وزن 73- کیلوگرم درمبارزه نهایی برابر «الهام حقیقی» از تیم آکادمی ویسی که در دو هفته قبل مدال طلای این وزن را کسب کرده بود، صاحب برتری شد و به نشان طلا دست پیدا کرد.

در روز نخست ملیکا میرحسینی موفق شد عنوان بهترین تکواندوکار را از آن خود کند. 


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا