ووشو

کامبت گیمز ۲۰۲۳ – ریاض؛ مدال نقره بر گردن محمدمهدی رضایی

کامبت گیمز ۲۰۲۳ – ریاض؛ مدال نقره بر گردن محمدمهدی رضایی

کامبت گیمز ۲۰۲۳ - ریاض؛ مدال نقره بر گردن محمدمهدی رضایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ووشو، سومین دوره بازی‌های رزمی جهان «کامبت گیمز» از ۲۸ مهرماه لغایت ۲ آبان ماه در ریاض عربستان برگزار می‌شود که تیم ملی ووشو کشورمان با ۷ ورزشکار (شامل ۳ سانداکار و ۴ ورزشکار تالو) صبح روز پنجشنبه ۲۷ مهرماه جهت حضور در این پیکارها عازم ریاض شد.

بر همین اساس در روز دوم مسابقات ووشو این بازی‌ها (یکشنبه ۳۰ مهرماه)، محمدمهدی رضایی نماینده وزن ۷۰- کیلوگرم ساندای مردان ایران در دیدار نهایی به مصاف “ژیائویانگ لی” از چین رفت. رضایی که نخستین رقابت بین‌المللی خود را در رده سنی بزرگسالان سپری می‌کرد، راند نخست این دیدار را به سود خود به پایان رساند؛ اما در راند‌های دوم و سوم رقابت را به حریف خود واگذار کرد و صاحب مدال نقره بازی‌های رزمی جهان شد.

پیش از این مدال نیز، شهربانو منصوریان در وزن ۷۰- کیلوگرم ساندا زنان به مدال طلا، زهرا کیانی در بسته “جین‌شو-چیانگ‌شو” و سامان احمدی در فرم چانگ‌چوان به مدال نقره و حانیه رجبی در بسته “نان چوان – نن دائو” به مدال برنز دست یافته بودند.

با مدال نقره محمدمهدی رضایی در ساندا، تعداد مدال‌های کاروان ایران در سومین دوره بازی‌های رزمی جهان «کامبت گیمز» به ۵ عدد شامل یک طلا، ۳ نقره و یک برنز رسید که تمامی مدال‌های کاروان ایران تا بدین لحظه را ووشو کسب کرده است.

فدراسیون ووشو کشورمان با توجه به اعلام نهایی فدراسیون بین‌المللی ووشو با ۷ ورزشکار از ۷ فرصت ممکن در این پیکارها شرکت می‌کند. تیم ووشو ایران در بخش ساندا مردان و زنان با ۳ نماینده به نام‌های شهربانو منصوریان، محمدمهدی رضایی و محمدرضا ریگی در این پیکارها شرکت کرده است. در بخش تالو نیز حانیه رجبی، زهرا کیانی، شاهین بنی طالبی و سامان احمدی نمایندگان ایران در این بخش بودند.

انتهای پیام/


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا