انجمن های رزمی

مراسم تجلیل از بانوان در فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی برگزار شد

مراسم تجلیل از بانوان در فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی برگزار شد

مراسم تجلیل از بانوان در فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی برگزار شد

مراسم تجلیل وتقدیر از همکاران و بانوان شاغل در فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی به مناسبت ولادت حضرت فاطمه و بزرگداشت مقام شامخ زن برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی، به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته گرامیداشت زن مراسمی با هدف تقدیر و تجلیل از زحمات بانوان همکار در فدراسیون با حضور سید مجید زارعیان سرپرست، اعظم صفری نایب رئیس دوم، علی صدیقی دبیر کل فدراسیون و حجت الاسلام سید داود افضلی در سالن جلسات برگزار گردید.
مجید زارعیان سرپرست فدراسیون ضمن تبریک فرارسیدن روز زن گفت: سازمان ها و فدراسیون ها به ویژه فدراسیون رزمی سعی در بهره بردن از مشارکت و حضور بانوان در تمامی عرصه های اداری، مدیریتی داشته است و معتقد است بانوان نقش پررنگ در حیطه کاری به دلیل مسئولیت پذیری شان دارند.
افضلی مشاور فرهنگی فدراسیون نیز پس از شادباش روز زن و قدردانی از زحمات بانوان این سرزمین بیان کرد: بدون شک زنان این سرزمین از مقام بسیار بالایی برخوردار هستند و قدردانی از آنها وظیفه مردان می باشد.
در ادامه این مراسم اعظم صفری نایب رئیس دوم فدراسیون هم با تبریک این ایام افزود: بانوان ما افتخار آفرینان کشورمان در تمامی عرصه های فرهنگی،اجتماعی و علمی و ورزشی هستند. حضور پررنگ زنان از عرصه خانه و خانواده به جامعه تسری پیدا می کند.
در پایان علی صدیقی دبیر کل فدراسیون مقام والای زنان را غیرقابل وصف قلمداد کرد و گفت: حضور زنان در عرصه های اجتماعی پررنگ ترشده و پا به پای آقایان نقش به سزایی در اقتصاد خانواده دارند.
در پایان این مراسم، از سوی سرپرست، نایب رییس دوم و مشاور فرهنگی فدراسیون لوح تقدیر و هدایایی به بانوان شاغل در فدراسیون اهدا گردید.


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا