تکواندو

مرحله مقدماتی گرند اسلم ووشی؛ نمایندگان ایران رقبای خود را شناختند

مرحله مقدماتی گرند اسلم ووشی؛
                                                    نمایندگان ایران رقبای خود را شناختند


نمایندگان ایران رقبای خود را شناختند

با انجام قرعه کشی مرحله مقدماتی گرند اسلم ووشی، نمایندگان ایران رقبای خود را در 2 وزن شناسایی کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، دومین مرحله از مسابقات گرنداسلم در سال ۲۰۲۳ به عنوان آخرین سری از مسابقات کسب سهمیه المپیک پاریس 2024  پیش از آغاز مسابقات انتخابی در بخش قاره‌ای طی روزهای ۲۲ تا ۲۶ آذرماه و در 2  بخش مقدماتی و اصلی به میزبانی چین در شهر ووشی با حضور 129 تکواندوکار برگزار خواهد شد.

با انجام قرعه کشی مسابقات روز اول  دربخش مقدماتی، فردا چهارشنبه 22 آذرماه نمایندگان ایران در 2 وزن 68- و 80+ کیلوگرم (با شرکت 68 تکواندوکار در مجموع این دو وزن) به دیدار با رقبا خواهند رفت.

در بالای جدول وزن 68- کیلوگرم، ابوالفضل یعقوبی با «نوربک گازز» از قزاقستان رو به رو می شود و اگر به برتری دست یابد مقابل «هو جون جین» حریف سرشناس کره جنوبی دیدار می کند. سروش احمدی نیز با «چن چنگ» از چین پیکار می کند و در صورت برتری به مصاف برنده دیدار «امیررضا غلامی» با «لوخن تئو» از فرانسه خواهد رفت.

متین رضایی در سمت پایین جدول همین وزن با «گنگ جون لیو» از کشور میزبان مبارزه می کند و با پیروزی احتمالی برابر حریف به دیدار با برنده مسابقه «عرفان بزرگی» و «ایلا دنیلوف» از کشور روسیه که با پرچم بی طرف شرکت کرد است، می رود. محمد صادق دهقانی نیز «بئو کانگ» از کره جنوبی را در دور نخست پیش روی خود می بیند.

اما در وزن 80+ کیلوگرم، سجاد مردانی کاپیتان تیم ملی دور نخست با «دینگ لانگ» از چین پیکار می کند؛ «آرین سلیمی» دارنده نشان طلای سری اول گرند اسلم ووشی در فروردین ماه سال جاری ابتدا «زو جیان ول» از چین را باید شکست دهد تا به مصاف برنده دیدار قزاقستان و روسیه برود. 

در همین وزن مهدی عابدینی در مبارزه اول خود مقابل «یو مین بائه» از کره جنوبی به روی شیاپ چانگ می رود. علیرضا نادعلیان «پدرو خسوس» از برزیل را پیش روی خود خواهد دید و علی احمدی برابر «کای وو» از چین دیدار می کند و در صورت برتری مقابل «کانگ» از کره جنوبی به میدان خواهد رفت. 


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا