دسته بندی نشده

مروج دیوید بناویدز: کانلو آلوارز با دوری از مدعی اصلی به میراث آسیب می رساند

مروج دیوید بناویدز: کانلو آلوارز با دوری از مدعی اصلی به میراث آسیب می رساند

مروج دیوید بناویدز: کانلو آلوارز با دوری از مدعی اصلی به میراث آسیب می رساند

دست اندرکاران دیوید بناویدز می گویند کانلو آلوارز، قهرمان بی چون و چرای وزن 168 پوندی، تنها با دوری از مدعی برتر، به خودش آسیب می رساند.

مائوریسیو سلیمان، رئیس WBC، روز دوشنبه به Boxing Social گفت که آلوارز دستور دارد امسال از عنوان WBC در برابر رقیب اجباری Benavidez دفاع کند وگرنه احتمال از دست دادن کمربند وجود دارد. آلوارز آزاد است تا در 4 می با هر کسی که می‌خواهد مبارزه کند، که احتمالاً به این معنی است که سلیمان به سپتامبر برای مسابقه فکر می‌کند.

با این حال، سامپسون لوکوویچ، مروج بناویدز، گفت که او انتظار ندارد مشتریش در هیچ زمانی امسال با آلوارز روبرو شود. او و مدیران آلوارز ظاهراً مذاکرات جدی نداشته اند.

لوکوویچ به ProBox TV گفت: “کانلو آلوارز میراث خود را خواهد ساخت و میراث او لکه دار خواهد شد، زیرا او در این زمان بهترین مبارزه را انجام نداده است.” فکر می‌کنم روزی بچه‌ها، شاید نوه‌ها، از او بپرسند که چرا با بناویدز نجنگید. [Canelo] می گوید که او بهترین مبارزات را می خواهد، اما این بهترین مبارزه است.

حالا او می گوید که با یک آمریکایی می جنگد [on May 4]. در یک لحظه … شد [Jermall] چارلو حالا ما نمی دانیم که آمریکایی ممکن است کی باشد. ما تصوری داریم که چه کسی ممکن است باشد، اما از آنجایی که من در آن مذاکرات شرکت ندارم، نمی‌توانم بگویم کیست زیرا نمی‌دانم. … من می دانم که میراث کانلو لکه دار خواهد شد.

لوکوویچ ادامه داد: حالا اگر بجنگد [Benavidez]، برنده یا باخت فرقی نمی کند. میراث او برای من در تاریخ بوکس مکزیک بهترین خواهد بود زیرا او برای مبارزه با بهترین ها رفت. [Julio Cesar] چاوز، مانند خوان مانوئل مارکز، چنین کرد [Marco Antonio] باررا این کار را کرد، مانند بسیاری از بوکسورهای برتر که به افتخار دست یافتند.

آلوارز سه شنبه گذشته گفت که قصد دارد آخر هفته در Cinco de Mayo در لاس وگاس با یک آمریکایی مبارزه کند اما اطلاعات بیشتری ارائه نکرد.

شایعه شده است که چارلو کاندیدای اصلی خواهد بود، اما دارنده عنوان 160 پوندی در اشاره به آلوارز بسیار دمدمی مزاج بود و ابتدا گفت که از زمانی که خوزه بناویدز جونیور (برادر دیوید) را در نوامبر به خدمت گرفت، با مدیر باشگاه آل هایمون صحبت نکرده است. گفتن “هیچ چیز رسمی نیست”، که به نظر می رسد نشان می دهد که او انتخاب آلوارز است.

آلوارز مبارزه احتمالی با ترنس کرافورد قهرمان وزن 147 پوندی را به دلیل اختلاف وزن رد کرد.

به نظر می رسد تنها حریف بالقوه دیگر از ایالات متحده شکست ناپذیر ادگار برلانگا باشد. نیویورکر شکست ناپذیر، که قرار است شنبه با پادریگ مک کروری مبارزه کند، امیدوار است در ماه می با آلوارز روبرو شود اما آلوارز نشان نداده است که به این مسابقه علاقه مند است.

اعلامیه باید به زودی منتشر شود: 4 می فقط 2 ماه و نیم دیگر باقی مانده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا