کونگ فومهر

میزبانی رویدادهای کشوری لازمه توسعه ورزش زنجان است

زنجان-دبیر هیئت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان زنجان تاکید کرد: یکی از ملزومات توسعه ورزش استان، میزبانی رقابت‌های کشوری است.

میزبانی رویدادهای کشوری لازمه توسعه ورزش زنجان است

بهروز عالمی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه امروزه میزبانی از رویدادهای ورزشی در سطوح مختلف یکی از خواسته‌هایی است که جوامع رو به رشد در حوزه ورزش به دنبال آن هستند، تصریح کرد: بدون شک کشورها برای میزبانی از این رویدادها هزینه‌های هنگفتی می‌کنند، این در حالی است که ثمره آن را با توسعه ورزش خواهند دید.

وی با یادآوری اینکه زنجان یکی از استان‌هایی است که از زیرساخت‌های خوب ورزشی برخوردار است، ادامه داد: همین زیرساخت‌ها باید به عنوان ظرفیتی ارزشمند برای میزبانی از رقابت‌های مختلف ورزشی تلقی شده و به گونه‌ای عمل کنیم که ورزش استان مسیر رسیدن به جایگاه واقعی خود را طی کند.

سرپرست هیئت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان زنجان در ادامه، گریزی به میزبانی شهرستان طارم از رقابت‌های کونگ‌فو قهرمانی نونهالان و نوجوانان کشور در بخش پسران زد و خاطرنشان کرد: بدون شک این مسابقات که به بهترین شکل ممکن در این شهرستان برگزار شد، می‌تواند نتایج درخوری را برای ورزش استان به همراه داشته باشد.

عالمی با بیان اینکه حضور مربیان، ورزشکاران و داوران مطرح کشور در کونگ‌فو به واسطه میزبانی رقابت‌های کشور در زنجان، نقطه عطفی برای کونگ‌فو این منطقه به شمار می‌رود، اظهار کرد: ورزشکاران برای اینکه بتوانند سطح فمی خود را ارتقا دهند، لازم است تا با ورزشکاران سایر استان‌ها به رقابت بپردازند که خوشبختانه این مهم با برگزاری رقابت‌های اخیر در طارم فراهم شد.

وی ضمن امیدواری از تداوم میزبانی چنین رویدادهایی در استان زنجان، افزود: فراموش نکنیم بحث میزبانی از رویدادهای ورزشی نه تنها باعث ارتقای جایگاه فنی ورزش استان خواهد شد، بلکه در بحث رونق گردشگری ورزشی نیز قادر خواهیم بود گام‌های بلندی برداریم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا