تکواندو

دور چهارم لیگ برتر بانوان؛ قهرمانی تکواندوکاران 4 تیم مختلف در روز نخست

دور چهارم لیگ برتر بانوان؛
                                                    قهرمانی تکواندوکاران 4 تیم مختلف در روز نخست


قهرمانی تکواندوکاران 4 تیم مختلف در روز نخست

روز نخست از دور پایانی لیگ برتر تکواندو بانوان صبح امروز با برگزاری مسابقات اوزان فرد در سالن خانه تکواندو با قهرمانی تکواندوکاران 4 تیم مختلف برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر تکواندو بانوان “جام ایراندخت” یادواره شهیده شاخص ورزش کشور «شهناز حاجی شاه»  امروز سه شنبه 15 اسفندماه در اوزان فرد برگزار شد.

در این مسابقات 10 تیم های آکادمی تکواندو ویسی، لوازم خانگی میکس پلاس، پایگاه سلامتی رها، بیمه تجارت نو، آکادمی ورزشی کسری، هیات تکواندو نوشهر، آکادمی آترا، دیار، شهر رنگ دورود و پارس جنوبی به همراه 60 تکواندوکار به صورت انفرادی و به سبک گرندپری به رقابت خواهند پرداخت.

در پایان رقابت های روز اول در وزن 46- کیلوگرم ساینا کریمی در دیدار نهایی مقابل بهاره فریدونی از شهر رنگ دورود به میدان رفت. فریدونی در یک دیداری حساب شده مقابل کریمی باتجربه در لیگ به پیروزی در 2 راند رسید و اول شد.

در وزن 53- کیلوگرم؛ زهرا ملکی از پایگاه سلامتی رها توانست برابر نگار اسماعیلی از تیم بیمه تجارت نو به برتری دست یافته و در این وزن شلوغ مقام اول را به چنگ آورد.

در وزن 62- کیلوگرم نرگس میرنوراللهی از تیم پارس جنوبی توانست مقابل کوثر اساسه از بیمه تجارت نو در 2 راند به برتری رسیده و تا هم عنوان قهرمانی را از آن خود کند و هم به عنوان فنی ترین تکواندوکار روز اول از هفته چهارم و پایانی شود. 

الهام حقیقی از تیم آکادمی ویسی در وزن 73- کیلوگرم در مبارزه پایانی انتقام شکست هفته سوم برابر ملیکا میرحسینی تکواندوکار تیم پارس جنوبی را  گرفت و در یک دیداری نزدیک و تماشایی 2 بر یک به برتری دست یافت تا برای سومین بار قهرمان این وزن لقب بگیرد. 

گفتنی است فردا رقابت ها در اوزان 49-، 57-، 67- و 73+ کیلوگرم پیگیری می گردد.


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا