مسابقات one

نطاووت، منشیکوف، غزالی، اسمیت پیروزی های وحشی در ناک اوت پر از ONE Fight Night 17 کسب کردند.

نطاووت، منشیکوف، غزالی، اسمیت پیروزی های وحشی در ناک اوت پر از ONE Fight Night 17 کسب کردند.

نطاووت، منشیکوف، غزالی، اسمیت پیروزی های وحشی در ناک اوت پر از ONE Fight Night 17 کسب کردند.

Dmitry Menshikov Mouhcine Chafi ONE Fight Night 17 37

نطاووت، منشیکوف، غزالی، اسمیت پیروزی های وحشی در ناک اوت پر از ONE Fight Night 17 کسب کردند.

Dmitry Menshikov Mouhcine Chafi ONE Fight Night 17 37

اولین ترکیب تمام موی تای ONE Championship نوید آتش بازی را می داد و قطعاً ورزشکاران در پرایم تایم ایالات متحده در روز جمعه، 8 دسامبر ارائه کردند.

آندرکارت از ONE Fight Night 17: Kryklia vs. Roberts در Prime Video از ابتدا تا انتها اکشن دیوانه کننده ای را به نمایش گذاشت، زیرا همه مسابقه ها به جز یک مسابقه با ناک اوت به پایان رسید و دیگری کاندیدای مبارزه سال را ایجاد کرد.

قبل از عنوان جهانی رویداد اصلی بین رومن کریکلیا و الکس رابرتز، ما تمام اقدامات قبلی را از یک ویترین هیجان انگیز از “هنر هشت اندام” در استادیوم بوکس Lumpinee در بانکوک، تایلند مرور می کنیم.

Nattawut Outguns Lessei در حماسه جنگ سه دور

“اسموکین” جو ناتاووت از جهنم گذشت و برگشت تا دوام بیشتری داشته باشد لوک “آشپز” لسی با تصمیم متفق القول در یک مهیج موی تای سه دور تپنده.

این هنرمند ناک اوت 34 ساله از همان ابتدا وعده پرخاشگری را داد و او تهاجمی بود، زیرا او بارها فاصله را بست و با آمریکایی در جیب جنگید تا لحن را برای یک انبار سوز ایجاد کند.

اکشن در دور دوم بالا گرفت زیرا لسی ناتاووت را در گوشه گرفت و چندین آرنج را خالی کرد. با این حال کهنه سرباز تایلندی آن ضربات را به خوبی خورد و سپس با زدن “آشپز” و اتصال با آرنج و ضربه فشار، لطف خود را جبران کرد.

با شروع مبارزه برای چنگ زدن در بازی سوم، هر دو مهاجم به پایان رسیدند و این لسی 27 ساله بود که تقریباً به آن رسید. دست راست نزدیک به پایان فریم نهایی “Smokin'” جو را تکان داد، اما بازیکن تازه وارد ONE Championship نتوانست کار را برای لحظه “راکی” خود تمام کند.

پس از سه دور، نرخ کار چشمگیر Nattawut پاداش گرفت. او از هر سه داور برای بازگشت به مسیر برنده و حفظ رتبه چهارم خود در بخش موی تای دسته‌بندی شده پر وزن به دست آورد.

رباح در آتش‌سوزی یک دور، سایمپچ را بی‌تفاوت کرد

تازه وارد تبلیغاتی محمد “عقاب” یونس رباح هواداران بانکوک را با ناک اوت غافلگیرکننده خود در دور اول از طرفداران محبوب تایلندی و مدعی رتبه 3 موی تای موی تای در موی تای، طرفداران بانکوک را بی حرف گذاشت. Saemapetch Fairtex در مسابقه وزن 151.75 پوندی خود.

این زوج هیچ وقت را برای تبادل ضربات بد با سرعت خشمگینانه تلف نکردند و هر کدام در اوایل بند آغازین تنها در مدت 30 ثانیه یک ناک دان به ثمر رساندند.

عمل فقط پس از آن شروع شد. بزرگ و بسیار قدرتمند، الجزایری با ترکیبی وحشتناک سایماپتچ را شکست داد و ناک اوت پایان نبرد را در 2:29 فریم اول به ثمر رساند و یک اولین بازی فراموش نشدنی و یک نزاع وحشیانه را به پایان رساند.

این پیروزی همچنین رکورد رباح را در مجموع به 14-0 رساند.

منشیکوف چافی را با KO راند اول ویران می کند

خارجی ها این عبارت را محبوب کردند، اما دیمیتری منشیکوف آن را مجسم کرد. مهاجم روس در پایان بازی “سرد مثل یخ” بود Mouhcine “The Assassin” Chafi در دور اول شیب سبک وزن موی تای خود.

منشیکوف یک گل اولیه هشت شماری را در مقابل حریف اسپانیایی-مراکشی خود به ثمر رساند، اما آن ناک دان تنها باعث شد تا حریف دومی را روشن کند. چافی شروع به تلافی با زانو، مشت، آرنج و ضربه گاه و بیگاهی کرد که منشکوف را به کرنر می برد.

اما مردی از کوزباس موی تای و باشگاه امپراتوری یک روزنه پیدا کرد – و او آن را گرفت. با وحشی شدن چافی، روسی بی رحم او را با یک قلاب چپ ویرانگر به زمین فرستاد که هواداران حاضر را از صندلی هایشان بلند کرد.

این ناک اوت محاسبه شده در ساعت 1:59 از فریم افتتاحیه به دست آمد، رکورد حرفه ای این بازیکن 26 ساله را به 29-2 ارتقا داد، 50000 دلار جایزه برای او به ارمغان آورد و او را به یک شلیک دیگر به سمت پادشاه بخش نزدیک کرد. رجیان ارسل.

اسمیت با ناک اوت راند اول گونکالوها را شوکه می کند

جیکوب اسمیت اولین پیروزی خود در مسابقات قهرمانی ONE را با فولد کردن مدعی رتبه دوم به دست آورد والتر گونکالوز در اولین دور مسابقه موی تای خود در وزن مگس.

این یک رویارویی بسیار فیزیکی بود و هر دو مبارز به دنبال تحمیل اراده خود در کلینچ از ابتدای مسابقه بودند.

اما این اسمیت بود که شوت بزرگ را به ثمر رساند و با یک آرنج کوتاه و سپس زانوی چپ به بدن وصل شد و در ساعت 2:54 از چارچوب ابتدایی، بازیکن برزیلی را برای همیشه پایین آورد.

با این پیروزی بزرگ، این مرد انگلیسی 31 ساله از اولین باخت خود به قهرمان جهانی موی تای ONE Flyweight بازگشت. رودتانگ جیتموانگنون. اسمیت همچنین پس از دریافت اولین جایزه اجرای شب، با 50000 دلار اضافی به خانه خواهد رفت.

غزالی طبرس را تنها در 36 ثانیه ذوب می کند

جوهان “جوجو” غزالی مطمئناً در اولین بازی پربیننده خود در ایالات متحده ناامید نشد.

این پدیده مالزیایی-آمریکایی 17 ساله در مسابقه موی تای وزن 141 پوندی خود با رقیب سابق عنوان جهانی ONE به سختی عرق کرد. ادگار تابارس، به سرعت او را با یک مشت بدن دزدی روح فرستاد.

غزالی پشت مشت‌های سنگین زود به جلو پرس می‌کرد و سپس مهاجم مکزیکی را به کرنر رساند، جایی که او یک قلاب چپ بزرگ را به کبد باز کرد که نبرد را تنها پس از 36 ثانیه به پایان رساند.

با پیروزی در هایلایت، “جوجو” با چهار ناک اوت رکورد ONE خود را به 5-0 ارتقا داد. لیست حرفه ای او در حال حاضر 24-6 است و به نظر می رسد او آماده است تا در مسابقات ONE قهرمانی با بزرگترین مهاجمان وزن مگس کره زمین مقابله کند.

Puric Counters Duy Nhat برای ناک اوت راند دوم

دنیس “تهدید بوسنیایی” پوریک با تبخیر کردن، تعداد KO حرفه ای خود را به 22 رساند “شماره 1” نگوین ترن دوی نات در دور دوم مسابقات موی تای وزن 139.75 پوندی خود.

این بازیکن 38 ساله کانادایی-بوسنیایی با ضربات دوی نهات در راند اول ضربات مشت را عوض کرد و لحظه تعیین کننده خود را در بخش بعدی رقم زد.

پوریک که نماینده تیم CSK و Soi Dogs MMA است، مانند یک موی تای مایک تایسون وارد فریم دوم شد و در حالی که فاصله را به سوپراستار ویتنامی نزدیک می کرد، این طرف و آن طرف می زد.

و زمانی که دوی نهات ضربه چپ خود را آغاز کرد، “تهدید بوسنیایی” با یک قلاب چپ قدرتمند مقابله کرد تا دشمن خود را زمین بزند و محتوا را در 1:35 راند به پایان برساند.

با این برد چشمگیر، پوریک رکورد حیرت انگیز حرفه ای خود را به 40-13 رساند و اولین باخت خود را در ONE Championship به “شماره 1” داد.

باربوزا اولین بازی Thongpoon را در Smashing ONE متوقف می کند

الیس «ال جفه» بدر باربوزا همانطور که او ارائه کرد، اولین کار خود را به یاد آورد Thongpoon PK Saenchai اولین باخت او در مسابقات قهرمانی ONE، به پایان رساندن توپ ویرانگر تایلندی در دور سوم مسابقه موی تای وزن 132.25 پوندی آنها.

مهاجم انگلیسی مجبور شد در اوایل طوفان را تحمل کند و در بیشتر دور اول با پای عقب مبارزه کرد زیرا تانگ‌پون با فشار علامت تجاری خود او را پایین آورد.

اما همه چیز در اواخر دور دوم تغییر کرد، زیرا باربوزا مقابله کرد و یک تانگپون بیش از حد تهاجمی را با ترکاندن آرنج راست رها کرد.

پس از تغییر جزر و مد با آن ناک داون، باربوزا در راند سوم سنگ تمام گذاشت. یک بار دیگر، او در حالی که منتظر فرصتی بود تا او را وادار به پرداخت کند، از پرخاشگری تانگ‌پون عبور کرد.

آن افتتاحیه در حالی رخ داد که کمتر از یک دقیقه به پایان مبارزه باقی مانده بود.

“ال جفه” با رگباری از حملات ارتباط برقرار کرد و سرانجام در ساعت 2:21 راند سوم، تایلندی را با یک ضربه بدن کوبنده کنار زد و رکورد کلی خود را به 17-5 رساند و قاطعانه حضور خود را در سازمان اعلام کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا