دسته بندی نشده

هشت بزرگ: رتبه بندی سه مبارزه آتی که قهرمانان ما در آن شرکت دارند

هشت بزرگ: رتبه بندی سه مبارزه آتی که قهرمانان ما در آن شرکت دارند

ازدیاد عناوین، تشخیص خامه بوکس را برای همه به جز باهوش ترین هواداران دشوار می کند.

به همین دلیل است که Boxing Junkie ویژگی “هشت بزرگ” خود را ارائه کرد که بهترین مبارز را در هر یک از هشت کلاس وزن اصلی – سنگین وزن، سبک وزن، میان وزن، وزن کم وزن، سبک وزن، پر وزن، وزن کم وزن و مگس وزن معرفی می کند.

سنگین وزن شامل وزن رزمناو (و وزن بریجر WBC)، وزن سبک وزن شامل میانه‌وزن فوق‌العاده، وزن میان‌وزن شامل وزن‌های میان‌وزن جوان و غیره است.

در این قسمت از “هشت بزرگ”، اشاره می کنیم که سه قهرمان ما قرار است قبل از پایان سال مبارزه کنند.

تایسون فیوری، قهرمان سنگین وزن، در 28 اکتبر در ریاض، عربستان سعودی، با ستاره MMA، فرانسیس نگانو روبرو خواهد شد. جرمل چارلو، 154 پوندی، از دو دسته می پرد تا کانلو آلوارز را به چالش بکشد. و سانی ادواردز 112 پوندی قرار است به مصاف جسی «بم» رودریگز برود.

و البته، احتمال زیادی وجود دارد که حداقل یک یا دو قهرمان دیگر ما – دیمیتری بیول، ترنس کرافورد، گروونتا دیویس، نائویا اینوئه و خوان فرانسیسکو استرادا نیز قبل از حرکت به سال 2024 شاهد اقداماتی باشند.

کدام مسابقه برنامه‌ریزی‌شده به احتمال زیاد قهرمان بزرگ هشت‌گانه جدید را تولید می‌کند؟ رتبه ما در اینجا است:

شانس خوب

ادواردز در مقابل رودریگز – این یک مسابقه رویایی برای کسانی است که کوچکترین مبارزان این ورزش را دنبال می کنند. این یک مبارزه 50-50 است. ادواردز یک تکنسین فوق‌العاده است که می‌تواند به هر حریفی فیت کند، اما او یک مشت زنی سبک است که می‌تواند در برابر رودریگز علیه او کار کند. رودریگز (18-0، 11 KO) نیز بوکسوری عالی است اما می تواند مشت بزند. کلید مبارزه می تواند این باشد که آیا ادواردز می تواند بهترین ضربه رودریگز را بزند یا خیر.

شانس مناسب

آلوارز مقابل چارلو – آلوارز یک بوکسور باتجربه با دستان سنگین است که به طور طبیعی از چارلو بزرگتر است و گزارش شده است که برای اولین بار در چند سال اخیر پس از جراحی روی مچ دست چپش سالم است. روی کاغذ، این می تواند برای چارلو دردسر ایجاد کند. با این حال، بسیاری متقاعد شده اند که آلوارز پس از بازی های پشت سر هم در حال افول است. اگر او باشد، چارلو مطمئناً توانایی همه جانبه برای سوء استفاده از آن و ایجاد یک ناراحتی قابل توجه را دارد.

شانسی وجود ندارد

فیوری در مقابل نگانو – بسیار خوب، حتی یک مبارز 36 ساله MMA که اولین بازی خود را در بوکس انجام می دهد، می تواند یک شوت خوش شانسی داشته باشد و یک ناک اوت تکان دهنده به ثمر برساند. با این حال روی آن نباشید. نگانو رو در رو با بهترین سنگین وزن جهان، بوکسوری باهوش و ورزشکار که در چند مبارزات گذشته خود به یک پانچر سنگین تبدیل شده است. او همچنین بسیار بزرگتر از انگانو است که به این معنی است که مرد ضعیف هیچ مزیتی ندارد. همه اینها را اضافه کنید و متوجه می شوید که چرا این یک عدم تطابق مضحک است.

در اینجا بهترین مبارزان در هشت لشکر اصلی آمده است:

سنگین وزن

تایسون فیوری (33-0-1، 24 KO) – مرد بزرگ در مبارزه بعدی خود یک گیمی دارد، یک مسابقه پرسود مقابل ستاره MMA، فرانسیس نگانو در 28 اکتبر. حریفی با تجربه بوکس (Oleksandr Usyk؟) باید در مرحله بعدی باشد.

سبک وزن

دیمیتری بیول (21-0، 11 KO) – کانلو آلوارز تصمیم گرفت در مبارزه بعدی خود به جای 175 پوند (بیول فاتح آلوارز) با یک 154 پوند (جرمل چارلو) مبارزه کند. که بیول را بدون حریف می گذارد. او می خواهد پاییز امسال مبارزه کند.

وزن متوسط

جرمل چارلو (35-1-1، 19 KO) – قهرمان وزن 154 پوندی برای رویارویی با آلوارز به یک دسته دیگر بزرگ هشت (175-168) می رود، اما احتمالاً بعد از آن در 160 یا 154 مبارزه خواهد کرد که به او اجازه می دهد تا جایگاه خود را در اینجا حفظ کند

وزن وزن

ترنس کرافورد (40-0، 31 KO) – کرافورد با ناک اوت هیجان انگیز خود در راند نهم مقابل رقیب ارول اسپنس جونیور در 29 ژوئیه، شکی باقی نگذاشت که او در 147 (و 140) بهترین است. رسیدن به این عملکرد برای او دشوار خواهد بود. .

سبک وزن

جرونتا دیویس (29-0، 27 KO) – دوین هانی همچنان کمربندهای 135 پوندی را دارد. شکور استیونسون ممکن است با استعدادترین در این بخش باشد. اما این «تانک» است که قوی‌ترین تأثیر را گذاشته و عمیق‌ترین رزومه را دارد.

وزن پر

نائویا اینو (25-0، 22 KO) – اینو در 25 ژوئیه در توکیو عملکردی شبیه به کرافورد داشت، جایی که استفن فولتون جونیور را در 8 راند برچید تا بر عظمت خود تأکید کند و قهرمان یک دسته هشت بزرگ دوم شود.

BANTAMWEIGHT

خوان فرانسیسکو استرادا (44-3، 28 KO) – این بازیکن 33 ساله مکزیکی به دلیل مجموعه کار خود، که شامل دو پیروزی بر رومن گونزالس بزرگ در سه مبارزه آخر خود است، جایگزین اینو به عنوان مرد برتر اینجا می شود.

FLYWEIGHT

سانی ادواردز (20-0، 4 KO) – مرد انگلیسی شیک در تاریخ 16 دسامبر در فینیکس از جایگاه خود در اینجا دفاع خواهد کرد، جایی که او در یک مبارزه 112 پوندی برای اتحاد قهرمانی به مصاف جسی “بام” رودریگز خواهد رفت. برنده اینجا پادشاه خواهد بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا