مسابقات one

هلیل امیر، ژانگ پیمیان، کانگ جی وون همه آماده شدند تا در ONE Fight Night 16 در 3 نوامبر برگردند.

هلیل امیر، ژانگ پیمیان، کانگ جی وون همه آماده شدند تا در ONE Fight Night 16 در 3 نوامبر برگردند.

هلیل امیر برنده ONE در Prime Video 2 اعلام شد

هلیل امیر، ژانگ پیمیان، کانگ جی وون همه آماده شدند تا در ONE Fight Night 16 در 3 نوامبر برگردند.

هلیل امیر برنده ONE در Prime Video 2 اعلام شد

سه مسابقه پر اکشن تایید شده است ONE Fight Night 16: Haggerty vs. Andrade در Prime Video، که در پرایم تایم ایالات متحده در روز جمعه، 3 نوامبر برگزار می شود.

دو نبرد MMA و یک رویارویی آتشین کیک بوکسینگ، کارت را در استادیوم بوکس لومپین در بانکوک، تایلند تقویت می کند – و همه آنها احتمال پایان بالایی را به همراه خواهند داشت.

ورزشکار شکست ناپذیر ترکیه هلیل امیر در مقابل پاكستان برمي گردد احمد «ولورین» مجتبی در یک شیب سبک وزن MMA.

امیر با پیروزی ناک اوت، مقام چهارم را در این بخش به دست آورد تیموفی ناستیوخین در اولین بازی خود در ONE، و او اخیراً یک پیروزی تصمیم گیری را به ثمر رساند موریس آبوی در آوریل، رکورد کلی خود را به 9-0 رساند.

در همین حین، مجتبی پیروزهای پیاپی دو پیکار خود را به پایان رساند سیج نورث کات در ماه مه، اما “ولورین” قدرتمند مشتاق است تا ثابت کند که در میان نخبگان قرار دارد، با بازگشت به مسیر در برابر یک دشمن بسیار درجه یک.

مسابقه کیک بوکسینگ بین “خروس مبارز” ژانگ پیمیان و روی بوتلهو دو تا از هیجان‌انگیزترین وزنه‌های کاه را در مسابقه‌ای که با سرعتی خشمگین مبارزه خواهد کرد، مقابل هم قرار خواهد داد.

ژانگ افتاد به جاناتان دی بلا برای عنوان جهانی کیک بوکسینگ ONE Strawweight در سال گذشته، اما با شکست دوباره به ستون برنده بازگشت تورپچی دونگک در ماه مارس. حالا 3-1 در ONE Championship، پدیده چینی امیدوار است که شکاف دیگری برای طلای دی بلا داشته باشد.

از طرف دیگر، بوتلهو در طول مدت حضورش در ONE با یک کیک بوکسینگ و موی تای روبرو شده است و آنها را تا انتها هل داده است. اکنون که با وزن طبیعی تر خود رقابت می کند، پیروزی بر یک مدعی عنوان قهرمانی جهان برای مهاجم پرتغالی در حال حرکت رو به جلو بسیار بزرگ خواهد بود.

در نهایت، سنگین وزن ها به عنوان کانادایی شکست ناپذیر در شهر هستند بن تینان چهره های هنرمند ناک اوت “جنگجوی توانا” کانگ جی وون در یک درگیری عظیم MMA

پس از یک حرفه آماتوری بی‌نظیر، تینان به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای یک امتیاز 4-0 به ثبت رسانده است و هر مبارزه را در فاصله دور با ترکیبی از ضربه‌ها و ارسال‌ها به پایان می‌رساند.

با این حال، کانگ سخت ترین آزمون او تا به امروز خواهد بود. کره جنوبی دارای رکورد 3-1 در ONE است که هر سه پیروزی توسط KO در برابر برخی مخالفان سرسخت به دست آمد.

توقف دیگر می تواند او را به سمت قهرمانی سبک وزن و سنگین وزن MMA جهانی سوق دهد. آناتولی مالیخیناگرچه تینان می‌توانست با یک پیروزی چشمگیر در اولین پیروزی، از اعتباری که به سختی به دست آورده بود، «جنگجوی توانا» را از بین ببرد.

با این اضافه‌ها و بسیاری موارد دیگر که در راه است، به نظر می‌رسد ONE Fight Night 16 در پرایم ویدیو در 3 نوامبر تبدیل به یک آتش‌سوزی خواهد شد. با ما همراه باشید. onefc.com برای همه به روز رسانی ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا