جودو

پایان کار مریم بربط با تاتامی هانگژو / باغچقی فردا به مصاف نماینده قزاقستان میرود

پایان کار مریم بربط با تاتامی هانگژو / باغچقی فردا به مصاف نماینده قزاقستان میرود

مریم بربط تنها نماینده جودو بانوان کشورمان با شکست برابر نماینده مغولستان از دور رقابت ها کنار رفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو، در دومین روز از رقابت های جودو بازیهای آسیایی هانگژو مریم بربط نماینده وزن 70- کیلوگرم در مبارزه نخست «مایاکوا» حریف قزاقستانی خود را ایپون کرد اما برابر «ماتی یازورا» ازبکی بازنده شد تا شانس خود را در گروه بازنده ها امتحان کند.

وی در دور سوم مقابل «نیام باتسوری» از مغولستان در حالی که با امتیاز وازاری از حریف جلو بود  ضربه فنی و از دور رقابت ها کنار رفت.

در این وزن 15 جودو کار حضور داشتند.

در مسابقات امروز مهدی فتحی پور در وزن منهای 81 بعد از برد برابر نماینده عراق با شکست برابر حریف روسی الاصل بحرینی حذف شد.

قاسم باغچقی نماینده وزن ۹۰- کیلوگرم تیم ملی جودو کشورمان دور اول باید به مصاف نماینده کشور فلسطین برود. باغچقی دور دوم نیز باید با نماینده قزاقستان مبارزه کند. جودوکا قزاق دور اول با استراحت روبرو بوده است.این جودکا طلای بازیهای آسیایی دوره قبل را در کارنامه ورزشی خود دارد. مراسم وزن کشی این روز دوشنبه برگزار خواهد شد و روز سه شنبه چهارم شهریورماه مسابقات در این وزن برگزار خواهد شد. در این وزن ۱۹ جودوکا حضور پیدا کرده اند.

جودو کشورمان با 3 نماینده در بخش مردان و یک نماینده در بخش زنان بعد از چهار سال تعلیق و دوری از میادین مهم بین المللی با چهار نماینده راهی بازیهای آسیایی هانگژو شد.

پایان پیام/


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا