تکواندو

پس از دیدار هادی ساعی با مدیرکل اداره ورزش و جوانان اصفهان؛ پیشکسوت تکواندو دیار نصف جهان سرپرست هیأت تکواندو شد

پس از دیدار هادی ساعی با مدیرکل اداره ورزش و جوانان اصفهان؛
                                                    پیشکسوت تکواندو دیار نصف جهان سرپرست هیأت تکواندو شد


پیشکسوت تکواندو دیار نصف جهان سرپرست هیأت تکواندو شد

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان با حضور در فدراسیون تکواندو با هادی ساعی دیدار و گفتگو کرد. پس از آن یدالله رضوانی از پیشکسوتان استان به عنوان سرپرست هیأت تکواندو منصوب و مشغول به کار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، جواد محمدی در دیدار با رئیس فدراسیون تکواندو در خصوص مسائل و مشکلات تکواندو این استان بحث و تبادل نظر نمود. در پایان این جلسه نیز رضوانی که از پیشکسوتان خوش نام استان اصفهان می‌باشد، به عنوان سرپرست هیأت منصوب و کار خود را آغاز کرد.

در این جلسه محمدی قول داد سالن شهید قورچانی که خانه تکواندو استان نیز محسوب می‌شود به هیأت تکواندو بازگردانده شود. همچنین از هفته آینده هیات تکواندو استان میزبان ۱۰ دوره آموزشی است که مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان نیز برای هر چه بهتر برگزار شدن این دوره‌ها قول همکاری داد.

بر همین اساس نیز هادی ساعی حکم سرپرستی یدالله رضوانی را صادر کرد.

در حکم رئیس فدراسیون خطاب به رضوانی آمده است؛ بنا به پیشنهاد مدیرکل محترم اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، به موجب این حکم از تاریخ ۰۸/‏۰۹/‏۱۴۰۲‬ به عنوان سرپرست هیأت تکواندو آن استان منصوب می‌شوید.

لازم است به استناد آئین نامه نحوه فعالیت هیأت‌های ورزشی استانی ضمن هماهنگی کامل با فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان نسبت به انجام وظایف محوله در خصوص برگزاری مجمع عمومی انتخاب رئیس هیأت با رعایت مقررات و ضوابط مربوطه اقدام نمائید.

شایان ذکر است دوره چهار ساله ریاست شهرام الله آبادی در هیأت تکواندو استان به پایان رسیده و پس از هماهنگی فدراسیون با اداره کل ورزش و جوانان رضوانی به عنوان سرپرست هیأت انتخاب شد تا مقدمات برگزاری مجمع را برای انتخاب رئیس آینده این هیأت فراهم نماید.

توضیح: عکس خبر مربوط به اهدا حکم کمربند مشکی دان ۹ استاد رضوانی از سوی هادی ساعی رئیس فدراسیون می‌باشد.


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا