تکواندو

پومسه رو های اعزامی به بازی های آسیایی مشخص شدند/ ترکیب کامل نفرات اعزمی به هانگژو


پومسه رو های اعزامی به بازی های آسیایی مشخص شدند/ ترکیب کامل نفرات اعزمی به هانگژو

با اعلام اسامی دو عضو تیم ملی پومسه ایران برای حضور در بازی های آسیایی، ترکیب تیم های اعزامی به این رشته در هر دو بخش کیورگی و پومسه کامل شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مسابقات تکواندو بازی های آسیایی هانگژو از تاریخ 2 تا 8 مهرماه به میزبانی کشور چین برگزار می شود. تکواندو ایران در دو بخش کیورگی و پومسه و با 12 تکواندوکار در این دوره از بازی ها حضور خواهد داشت.  پس از اعلام لیست تیم های ملی بانوان و آقایان در بخش کیوروگی، اسامی 2 نماینده ایران در بخش پومسه نیز مشخص شده است.

با اعلام سازمان تیم های ملی، مرجان سلحشوری و مرتضی زنده دل 2 نماینده پومسه ایران در گروه بانوان و آقایان هستند که باید در هانگژو به مصاف رقبای خود بروند. علی نادعلی و آتوسا فرهمند پارسا نیز به عنوان مربی این دو پومسه روهمراهی خواهند کرد. 

بر همین اساس کاروان تکواندو را دربازی های آسیایی این نفرات تشکیل می دهند:

کیورگی مردان: مهدی حاجی موسایی در وزن 58- کیلوگرم، علیرضا حسین پور در وزن 63- کیلوگرم، متین رضایی در وزن 68- کیلوگرم، مهران برخورداری در وزن 80- کیلوگرم و آرین سلیمی در وزن 80+ کیلوگرم 

کادر فنی: بیژن مقانلو(سرمربی) و مجید افلاکی (مربی)

کیورگی بانوان:  مبینا نعمت زاده در وزن 49- کیلوگرم، ناهید کیانی در وزن 53- کیلوگرم، نرگس میرنوراللهی در وزن 57- کیلوگرم، ملیکا میرحسینی در وزن 67- کیلوگرم و آناهیتا توکلی در وزن 67+ کیلوگرم

کادر فنی: مینو مداح(سرمربی)، مهروز ساعی(مربی)


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا