ووشو

پیام تبریک امیرصدیقی رئیس فدراسیون ووشو به مناسبت فرا رسیدن سال نو و عید نوروز ۱۴۰۳

پیام تبریک امیرصدیقی رئیس فدراسیون ووشو به مناسبت فرا رسیدن سال نو و عید نوروز ۱۴۰۳

پیام تبریک امیرصدیقی رئیس فدراسیون ووشو به مناسبت فرا رسیدن سال نو و عید نوروز ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ووشو امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو به مناسبت فرا رسیدن سال نو؛ پیامی به شرح زیر صادر کرد:

سالنامه ووشو در هزار و چهارصد و دوی خورشیدی را میبندیم. چهار صد و دو ، حال خوشی داشت. میتوانیم آنرا به لیست موفقیت های فدراسیون همیشه قهرمان اضافه کنیم .

۳۷۵ هیأت ووشو در جای جای سرزمینمان ، گل کاشتند.

۵۰ مدال بین المللی که ۱۲ تای آن از بازیهای آسیایی به ارمغان آمد ، سهم ووشو ایران بود .

بهار ؛ با قهرمانی آسیای کوراش در چین گذشت . نگاه درست کادر فنی و مربیان به توانایی های دخترانمان؛ برای نخستین بار در تاریخ کشور ، بعدتر ، ما را به مدال بازیهای آسیایی رساند.

مربیان حرفه ای که به وجودشان می بالیم .

تابستان ، در بازیهای دانشجویان جهان در چنگدو به یک طلا ، دو نقره و سه برنز رسیدیم و مسابقات قهرمانی آسیا جوانان در ماکائو را ، درخشان پشت سر گذاشتیم . با ۸ طلا ، ۳ نقره و ۲ برنز ؛ و ۱۲ ورزشکار کمتر از رقیبان ؛ نایب قهرمان شدیم .

مرداد ماه با گرمای جشنِ «روز جهانی ووشو – کونگ فو » در سراسر ایران گذشت و چه باشکوه که مراسم فدراسیون کشور عزیزمان ایران ، عنوان «برترین مراسم » این روز در جهان را ، بدست آورد .

و پاییز دوست داشتی و پر مدال و پرهیاهوی ووشو آغاز شد. فصلی که در آن با ۱۲ مدال بازیهای آسیایی و در واقع ، یک سبد شاهکار از شهر هانگژوی چین ، به وطن بازگشتیم‌.
کاروان کوراش ایران هم از مسابقات جهانی ، پر مدال به خانه برگشت.

در بازیهای رزمی جهان در عربستان هم درخشان بودیم‌ ؛ شش مدال از هفت فرصت ممکن . ۲ طلا ، ۳ نقره ، یک برنز ! به نام آوران ووشو افتخار میکنیم.

زمستان تولد بیست سالگی فدراسیون ووشو ایران را جشن گرفتیم .

ووشو ، در کشورمان جوان بیست ساله رعنایی ست ، که حالا توانسته قابل اعتماد و اتکا هم باشد و بخش بزرگی از مدال آوری ورزش ایران در میادین بین المللی را به دوش بکشد . و روزهای پایان سال بود که در یک اتفاق تاریخی ، به عنوان میزبان مسابقات قهرمانی جهان کوراش انتخاب شدیم.

خانواده بزرگ ووشو ، در ۱۴۰۲ دو با برگزاری بیش از سیصد رویداد ورزش همگانی ، بهره برداری از «خانه ووشو برای امید » در روستای دوگنویر بشاگرد، و نگاه ویژه به استعداد یابی و آموزش ،قدم های شایسته ای در توسعه این رشته ی ورزشی در کشور برداشته است .

فدراسیون ووشو که حالا به وسعت ایران است ؛ امیدوار است که قهرمانی های پرشمار و لحظات افتخار آفرینش را در ۱۴۰۳ نیز تکرار کند.

در پایان برای همه شما عزیزان بویژه خانواده بزرگ و هم‌دل ووشو و کوراش آرزوی بهترین ها را دارم و می خواهم که این برادر کوچک خود را در این ایام مبارک ماه رمضان از دعای خیرتون محروم نفرمایید.

ارادتمند
امیر صدیقی
نوروز ۱۴۰۳


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا