ووشو

پیام تسلیت حیدرفرمان به وزیر ورزش برای شهادت قهرمان کوراش در راسک

پیام تسلیت حیدرفرمان به وزیر ورزش برای شهادت قهرمان کوراش در راسک

پیام تسلیت حیدرفرمان به وزیر ورزش برای شهادت قهرمان کوراش در راسک

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ووشو، حیدر فرمان رئیس انجمن بین‌المللی کوراش طی پیامی ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی راسک سیستان و بلوچستان ، شهادت “احسان بابایی” قهرمان ارزنده کوراش ایران را به کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان تسلیت گفت.

در پیام حیدرفرمان رئیس انجمن بین‌المللی کوراش به وزیر ورزش و جوانان کشورمان آمده است:

“جناب آقای هاشمی

امیدوارم که شما خوب باشید.

از شنیدن خبر حمله تروریستی به پاسگاه پلیس در راسک سیستان و بلوچستان که در آن ۱۱ نفر از جمله قهرمان کوراش ما شهید احسان بابایی که در حال خدمت بود که جان باخت، شوکه و اندوهگین شدم.

انجمن بین‌المللی کوراش، تمامی اقدامات تروریستی را محکوم می‌کند و به خانواده ورزش ایران و شما به عنوان سرپرست این خانواده تسلیت می‌گوید. خداوند به خانواده ایشان صبر و آرامش عنایت فرماید.

دستور می‌دهم در مسابقات قهرمانی بعدی، به احترام شهید “احسان بابایی” و خانواده‌اش یک دقیقه سکوت کنیم.”

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ووشو نیمه‌شب پنج شنبه یک گروه تروریستی به مقر انتظامی راسک در استان سیستان و بلوچستان حمله کرد که در این حمله تروریستی تاکنون ۱۲ نفر از نیروهای فراجا شهید و تعدادی دیگر از نیروهای خدوم مرزبانی نیز مجروح شده‌اند. همچنین تعدادی از تروریست‌ها نیز در این حمله به هلاک رسیده‌اند. در بین شهدای این حادثه تروریستی نام شهید “احسان بابایی” قهرمان ارزنده کوراش ایران نیز دیده می‌شود. این شهید والامقام در مسابقات کوراش قهرمانی کشور در سال ۱۴۰۰ به مقام دوم دست یافته بود.

انتهای پیام/


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا