تکواندو

پیام تشکر هادی ساعی از رئیس جمهور


پیام تشکر هادی ساعی از رئیس جمهور

رئیس فدراسیون تکواندو در پیامی از توجه ویژه رئیس جمهور به ورزش المپیکی تکواندو تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو در پیامی از توجه ویژه دکتر ابراهیم رئیسی رئیس جمهور به رشته المپیکی تکواندو تشکر کرد.

در متن پیام پرافتخارترین المپین ایران آمده است:

“بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر رئیسی

برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی در آستانه آغاز نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی که همراه شد با معرفی جناب آقای مهندس هاشمی به مجلس شورای اسلامی جهت تصدی وزارت ورزش خون تازه ای بود که در بهترین زمان ممکن به ورزش کشور تزریق شد و موجی از امید و انگیزه را در بین قهرمانان، مربیان و ورزشکاران برای موفقیت در رویداد مهم پیش رو ایجاد کرد.

در این بین تکواندو ایران با عنایت حضرت پروردگار و تلاش خالصانه مربیان، داوران و ورزشکاران طی دو هفته گذشته در میادین جهانی و آسیا عملکرد فوق العاده داشته و موفق به کسب  76 مدال، شامل 31 طلا،28 نقره، ۱۷ برنز، 6 عنوان قهرمانی، 3 عنوان نایب قهرمانی شد 13 نفر از مردان و بانوان این مرز و بوم در بین بهترین‌های جهان و آسیا انتخاب شده اند. موفقیت‌هایی که شیرینی پیروزی را به کام مردم کشورمان نشانده و خوشحالی هموطنان عزیز را در پی داشت. در واقع نتایج دو هفته گذشته فضایی امید بخش توأم با انگیزه مضاعف و قرار گرفتن در مسیر نیل به توسعه و پیشرفت در این رشته المپیکی را ایجاد کرده است.

بر خود لازم دانستم از حضور سبز و دلگرم کننده شما در میان اهالی ورزش و اهدا پاداش مدال آوران و همچنین پیام پر مهر حضرتعالی بابت موفقیت‌های اخیر که نشان از توجه ویژه به خادمین این مرز و بوم در فدراسیون تکواندو دارد تشکر و قدردانی نمایم.

به امید آنکه در میادین مهم پیش رو شاهد موفقیت‌های ادامه دار تکواندوکاران باشیم.

هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو”

 


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا