دسته بندی نشده

چه کسی در مبارزات عنوانی که به تازگی اعلام شده برتری دارد؟ تحلیلگران و عوامل شانس چگونه به مبارزات عنوان قهرمانان UFC در پاییز و فراتر از آن می نگرند؟ 2dReed Kuhn و Ian ParkerChris Unger/Zuffa LLC

پیش بینی مسابقات عنوان UFC: مدل ما در مورد ماخاچف-اولیویرا 2 چه فکر می کند؟

همانطور که به برنامه پاییز می رویم، پنج مسابقه قهرمانی تایید شده وجود دارد که چهار قهرمان فعلی در تلاش هستند تا میراث خود را بسازند. در مورد پنجم، قهرمانان سابق Jiří Procházka و الکس پریرا تلاش خواهد کرد تا عنوان خالی سبک وزن در UFC 295 را به خود اختصاص دهد.

اما تجزیه و تحلیل های پشت این دعواها چه چیزی را در مورد این مسابقات خیمه شب بازی پیشنهاد می کنند؟ با استفاده از مدل‌های پیش‌بینی‌کننده آگنوستیک خطوط شرط‌بندی، بررسی کردیم که چگونه تطابق هر قهرمان از دیدگاه مطلوبیت ظاهر می‌شود.

اساسا، آیا این یک مسابقه خوب برای قهرمان است یا رقیب؟ ورودی ها معیارهای عملکرد هر جنگنده را در داخل هشت ضلعی در نظر می گیرند و عواملی را در مورد جنگنده خارج از قفس انتخاب می کنند. هر چه امتیاز بالاتر باشد، مسابقات قهرمان فعلی مطلوب تر است.

این نمرات نشان نمی‌دهد که چگونه می‌توان در مبارزه در مقابل مطلوبیت نسبی از خطرناک‌ترین تا بهترین مسابقه شرط‌بندی کرد.

رید کوهن و ایان پارکر به دنبال پنج مبارزه بعدی برای عنوان قهرمانی هستند که در حال حاضر برنامه ریزی شده اند، همراه با مبارزه ای که احتمالاً رزرو می شود. کوهن پیش بینی های مدل را برای هر مبارزه ارائه می دهد، در حالی که پارکر چشم انداز شرط بندی را شرح می دهد.

تحلیل و بررسی: +0.31، به شدت برای قهرمان مطلوب است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا