مسابقات one

کارت کامل برای ONE Friday Fights 43 در 1 دسامبر فاش شد

کارت کامل برای ONE Friday Fights 43 در 1 دسامبر فاش شد

کارت کامل برای ONE Friday Fights 43 در 1 دسامبر فاش شد

مبارزات جمعه Paidang Kiatsongrit Kongsuk Fairtex ONE 21 33

کارت کامل برای ONE Friday Fights 43 در 1 دسامبر فاش شد

مبارزات جمعه Paidang Kiatsongrit Kongsuk Fairtex ONE 21 33

بزرگترین سازمان هنرهای رزمی جهان بار دیگر آماده بازگشت به استادیوم بوکس لومپین در بانکوک تایلند است.

پخش زنده در پرایم تایم آسیا، ONE Friday Fights 43 در 1 دسامبر خاموش می شود و طرفداران نمی خواهند لحظه ای از اکشن آتشین موی تای و MMA را از دست بدهند.

در تیتر تمام تایلندی، Pettonglor Sitluangpeenumfon زمانی که با مهاجم خطرناک بازی کند، به دنبال افزایش رکورد بکر خود در ONE Friday Fights به 3-0 خواهد بود. Kongsuk Fairtex در یک درگیری جذاب موی تای وزن مگس.

در حالی که هر مبارز فقط 23 سال سن دارد، آنها خود را به عنوان دو ستاره به سرعت در حال رشد ورزش تثبیت کرده اند، و پیروزی در رویداد اصلی هر دو نفر را به یک قرارداد شش رقمی قهرمانی ONE نزدیک می کند.

در دیگر اکشن موی تای وزن پرواز، Kongthoranee Sor Sommai – کسی که در ONE Friday Fights 5-1 رفته است – هدفش استقبال بی ادبانه از تازه وارد تبلیغاتی است پارسا امینی پور.

Kongthoranee پس از شاید بزرگترین برد در دوران حرفه ای خود، یک پیروزی تصمیم گیری بر ستاره قدیمی ONE، سوار بر این مسابقه می آید. تایکی نایتو در ماه اکتبر

در پایین کارت، اعجوبه های 20 ساله قابل توجه اسلمجون اورتیکوف و چاتانان سور جور جویپراجین در یک مسابقه موی تای وزن 129 پوندی مبارزه خواهد کرد که طرفدارانش ترشح بزاق دارند.

اورتیکوف که اهل ازبکستان است، رکورد بی‌نقص 16-0 حرفه‌ای دارد و با دو حضورش در ONE Friday Fights برتر به نظر می‌رسد و به عنوان یک قهرمان بالقوه جهان در آینده شهرت پیدا کرده است.

اما چاتانان در سر راه او ایستاده است، که دو بار در مسابقات ONE Friday Fights به ثمر رسانده است و ثابت می کند که همه ابزارها را برای سزاوار این قطار تبلیغاتی در اختیار دارد.

همچنین، به عنوان فارغ التحصیل سری ONE Warrior، MMA در سطح جهانی به نمایش گذاشته خواهد شد دیو “کینتاس” بانگگیگی با کهنه سرباز فوق ماهر ژاپنی مسابقه می دهد ریوسکه هوندا در یک مسابقه وزن کاه

این پدیده فیلیپینی، یک ورزشکار فوق العاده با غرایز بی رحمانه تمام کردن، هم روی پا و هم روی زمین، آماده است تا در بخش پر استعداد MMA وزنه برداری کند، اما او در مقابل هوندا دستش را پر خواهد کرد.

این بازیکن 32 ساله خوش‌حساب، نام خود را در زمین‌های آزمایشی ممتاز صحنه MMA ژاپن دست و پا کرده است و اکنون به دنبال ایجاد موج در صحنه جهانی ONE Championship است.

بقیه کارت دارای تعدادی از ستاره های هنرهای رزمی تایلندی و بین المللی است، از جمله اسکراپر چینی “عقاب یی” جیدو ییبو، تیم مهدی ذاتوت مصطفی ال تکریتیو کهنه سرباز تایلندی Chanajon PK Saenchai.

کارت کامل برای ONE Friday Fights 43

  • Kongsuk Fairtex vs Pettonglor Sitluangpeenumfon (موای تای – flyweight)
  • کنتورانی سور سومای مقابل پارسا امینی پور (موی تای – فلای وزن)
  • Sibsan Nokkhao KorMor11 vs Award Kazimba Bakashabaruhanga (موی تای – وزن 139 پوندی)
  • چوکدی مکسجندی مقابل یوسف قدیر (موی تای – وزن اتمی)
  • کوکلای چور هاپایاک در مقابل جومجای ناکسوگیم (موی تای – وزن 124 پوندی)
  • BM Fairtex در مقابل Petnamkhong Mongkolpet (موای تای – وزن 122 پوندی)
  • اسلمجون اورتیکوف در مقابل چاتانان سور جور جویپراجین (موی تای – وزن 129 پوندی)
  • Chanajon PK Saenchai vs Mustafa Al Tekreeti (موای تای – سبک وزن)
  • رامبونگ سور تراپات در مقابل جیدو ییبو (موای تای – وزن 126 پوندی)
  • کارلوس آلوارز مقابل ناچین سات (MMA – وزن پر)
  • ریوسکه هوندا در مقابل دیو بانگگیگی (MMA – وزن نی)
  • فین مسکیتا در مقابل باکتیگول کورمانبکوا (MMA – وزن نی)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا