بوکس حرفه ای

کامبوسوس تصمیم مورد مناقشه را در مقابل هیوز پس گرفت جورج کامبوسوس جونیور قهرمان سابق سبک وزن با اکثریت تصمیمات بر "ویران" ماکسی هیوز شنبه شب. 1dMike Coppinger

جورج کامبوسوس جونیور برنده اکثریت تصمیمات در برابر ماکسی هیوز است

جورج کامبوسوس جونیور، قهرمان سابق سبک وزن، با پیروزی اکثریت بر ماکسی هیوز شنبه شب در شاونی، اوکلاهاما، به ستون برد بازگشت – اما به شیوه ای بسیار بحث برانگیز.

امتیازهای 114-114، 117-111 و 115-113 به نفع کامبوسوس (21-2، 10 KO) با گروهی از هیاهوها مواجه شد که هیوز ناامید سرش را به نشانه ناامیدی تکان داد.

هیوز (26-6-2، 5 KO) تقریباً با نتیجه 3-1 ضعیف وارد رینگ شد و سپس بهترین عملکرد حرفه ای خود را با قدرت ضربات پنجه جنوبی و بوکس نرم خود ارائه داد. او در راند 3 کامبوسوس را با دست چپ به بدنش مبهوت کرد و سپس چشم راست مبارز استرالیایی را در راند پنجم با یک چپ مستقیم برش داد.

آن ضربه به وسط بهترین سلاح هیوز در تمام شب در رویداد اصلی ESPN بود، اما برای پیروزی بر سه داور کافی نبود.

هیوز که با نتیجه 98-90 از کامبوسوس پیشی گرفت، گفت: “من کاملاً ویران هستم.” “هیچ کس فکر نمی کرد قرار است در لیگ جورج باشم. امشب آمدم و نشان دادم که باید دستم را بالا می بردم. نمی خواهم لحظه جورج را بگیرم.”

“من از حرکات پاهایم استفاده کردم. باعث شدم او را از دست بدهد و پول بدهم. من شوت های تمیزتر را انجام دادم. نمی خواهم مانند یک بازنده دردناک به نظر برسم و آن را تماشا خواهم کرد و آن را ارزیابی خواهم کرد، اما همه اینجا می دانند که ماکسی هیوز کیست.”

هیوز، یک بازیکن 33 ساله از انگلیس، بزرگترین پیروزی دوران حرفه ای خود را کسب کرد، پیروزی با تصمیم اکثریت بر قهرمان سابق، کید گالاهاد در ماه سپتامبر. او احتمالاً پس از اولین بازی خود در ایالات متحده، فرصت معناداری دیگری به دست خواهد آورد، اما این کامبوسوس است که به مبارزات بزرگتر می رود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا