کونگ فومهر

کردستان بر سکوی نخست تیمی کونگ فوتوآی سنتی کشور ایستاد

سنندج- مدیرکل ورزش و جوانان کردستان از کسب عنوان قهرمانی تیم کونگ فوتوآی سنتی استان در مسابقات کشوری خبر داد.

کردستان بر سکوی نخست تیمی کونگ فوتوآی سنتی کشور ایستاد

حامد جولایی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: رقابت‌های کونگ فوتوآ سنتی قهرمانی رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان کشور به مدت دو روز در استان مازندران برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از رقابت‌ها ۱۵۰ کونگ فوکار به نمایندگی از ۱۵ استان سراسر کشور حضور پیدا کردند و به مدت دو روز به میزبانی مازندران و در سالن آزادگان شهرستان سلمانشهر این استان با یکدیگر به مبارزه پرداختند.

جولایی عنوان کرد: تیم کونگ فوتوآی سنتی استان کردستان در این مسابقات موفق شد ۹ مدال طلا، چهار نقره و سه نشان برنز را به دست آورد و بر سکوی نخست تیمی را نیز از آن خود کرد.

وی اظهار داشت: در نتایج انفرادی رده سنی جوانان این دوره از رقابت‌ها «کاوان عزیزی»، «هیژا سلیمانی»، «آرشین مرادی»، «آلان رشیدی»، «ماردین محمدی» و «ماهان زارعی» موفق شدند نشان طلا را برای کردستان کسب کنند و «سهیل شریفی پور» با ایستادن بر سکوی دوم صاحب نشان نقره شد و «پارسا مرادی» و «آریان نوری» نیز دو نشان برنز را به خود اختصاص دادند.

جولایی افزود: در رده بزرگسالان نیز «کژوان زندی»، «شادمان محمودی» و «امید خانی» سه نشان زرین طلا را تصاحب کردند و «مصطفی رضایی»، «پیام محمدی» و «سلام اصلانی» نیز به سه نشان نقره دست پیدا کردند و «سوران قادرپور» نیز یک مدال برنز را به خود اختصاص داد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا