انجمن های رزمی

کسب کرسی توسط نمایندگان ایران در فدراسیون جهانی او- اسپرت

کسب کرسی توسط نمایندگان ایران در فدراسیون جهانی او- اسپرت

کسب کرسی توسط نمایندگان ایران در فدراسیون جهانی او- اسپرت

همزمان با چهاردهمین دوره مسابقات جهانی او- اسپرت به میزبانی روسیه ، مجمع عمومی فدراسیون جهانی او-اسپرت ، بیست و‌ نهمین دوره سمینار بین المللی داوری و مربیگری او-اسپرت و نیز کنگره بازیهای جهانی ورزشهای مبارزه ای سنتی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی، در این مجمع و پس از رای گیری بهروز کارخانه‌ای در سمت مدیرکل و محمد قاسم منوچهری به عنوان دبیر کل این فدراسیون ابقاء شدند. همچنین آرزو کلانتری به عنوان رئیس کمیته روابط بین الملل ، فرشاد شجری به عنوان نایب رئیس کمیته ورزشکاران و محمد شعبانی به عنوان نایب رئیس کمیته مربیان این فدراسیون با کسب اکثریت آرا انتخاب شدند .
در جریان بیست و نهمین دوره کلاس داوری و مربیگری بین المللی او-اسپرت نیز وحید کوچکی و علی سلیمانی پور موفق به گذراندن دوره داوری کلاس c جهانی و همزمان عضویت در کمیته داوران فدراسیون آسیایی شدند.
در حاشیه این دوره از رقابت‌ها ، ۲۰۲۳ اصله درخت در چبوکساری روسیه ، به نشانه حمایت از محیط زیست و بشردوستی ، با حضور مقامات ارشد وزارت ورزش روسیه ، چند تن از نمایندگان مجلس دوما و نماینده ریاست جمهوری این کشور غرس شد .


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا