انجمن های رزمیفارس

کسب 5 مدال رنگارنگ توسط رزمی‌کاران قم در مسابقات کیک‌بوکسینگ ایران رئیس هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان قم گفت: رزمی‌کاران قم در رشته کیک بوکسینگ از مسابقات کشوری موفق به کسب پنج مدال طلا، نقره و برنز شدند. ۱۷:۳۶ – ۱۴۰۱-۶-۲۸

کسب 5 مدال رنگارنگ توسط رزمی‌کاران قم در مسابقات کیک‌بوکسینگ ایران


رئیس هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان قم گفت: رزمی‌کاران قم در رشته کیک بوکسینگ از مسابقات کشوری موفق به کسب پنج مدال طلا، نقره و برنز شدند.

کسب 5 مدال رنگارنگ توسط رزمی‌کاران قم در مسابقات کیک‌بوکسینگ ایران

علی یزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: سه مدال طلا، یک نقره و دو برنز حاصل حضور تیم منتخب کیک‌بوکسینگ بین‌المللی استان قم در مسابقات کشوری این رشته به میزبانی تهران بود و این مدال‌ها در سه رده سنی نصیب تیم موفق قم شد.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات که با حضور ۲۳ تیم و ۳۹۰ شرکت کننده از سراسر کشور به مدت دو روز برگزار شد، استاد حسین زندی به عنوان سرپرست و مربی تیم قم را هدایت کرد، ضمن اینکه استاد سلیمان حسینی و علیرضا صاحبی‌اظهر به عنوان داور نماینده استان قم در این رویداد بودند.

رئیس هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان قم در ادامه به مدال‌آوران تیم منتخب قم در این رقابت‌ها اشاره و بیان کرد: مهدی عظیمی در وزن منهای 80 کیلوگرم رده سنی بزرگسالان عنوان قهرمانی و نشان طلا را کسب کرد و دومین مدال طلای تیم قم را امیرعلی اسداللهی در وزن منهای 30 کیلوگرم رده نونهالان به دست آورد.

وی افزود: سومین نشان طلای کسب شده برای تیم قم حاصل تلاش ابوالفضل محمدیان در وزن منهای 35 کیلوگرم رده نوجوانان بود و در همین رده سنی و در وزن منهای ۴۵ کیلوگرم محمدرضا چراغی روی سکوی نایب‌قهرمانی ایستاد، ضمن اینکه دو نشان برنز توسط امیرحسام زارعی از وزن منهای 25 رده نونهالان و علی خلیلی از وزن منهای 40 کیلوگرم رده نوجوانان به قم اختصاص پیدا کرد.

انتهای پیام / 78002


نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا