تکواندو

کمپ تمرینی استان سیستان و بلوچستان برگزار شد


کمپ تمرینی استان سیستان و بلوچستان برگزار شد

با حضور مربیان تیم ملی پایه، کمپ تمرینی بانوان استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از روابط عمومی هیات تکواندو استان سیستان و بلوچستان ، اکمپ آموزشی، تمرینی و انتخابی کلاس A کیوروگی بازیکنان و مربیان خانم سراسر کشور به میزبانی استان سیستان و بلوچستان برگزار گردید.

این کمپ آموزشی صبح روز پنجشنبه، 30 فروردین ماه 1403 با حضور عباس شیبک مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان بهمراه معاونین و روسای ستادی اداره کل، زهرا ابراهیمی مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، سرهنگ آبسالان رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان، دبیر شورای مواد مخدر استان، رئیس و اعضای هیات تکواندو استان و جمعی از مسئولین برگزار شد.

حضور مربیان مطرح جهان و کشور صفریان ، کشاورز ،  مداحی و رمضان زاده و دکتر امیرزاده بهمراه بیش از 230 مربی و ورزشکار تکواندو سراسر کشور از تاریخ 30 لغایت 31 فروردین ماه در کلانشهر زاهدان و در مجموعه ورزشی فرهنگی آب منطقه‌ای از این کمپ آموزشی تمرینی استفاده نمودند .

هیات تکواندو استان برای اولین بار در راستای توسعه ورزش پرطرفدار تکواندو با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان  و باشگاه آرتام اقدام به برگزاری این کمپ آموزشی کرده است .


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا