تکواندو

سمنان و خراسان قهرمان رقابت های منطقه سه خردسالان


سمنان و خراسان قهرمان رقابت های منطقه سه خردسالان

رقابت های تکواندو قهرمانی منطقه سه خردسالان کشور در هر 2 گروه دختران و پسران به میزبانی استان گلستان برگزار شد و تیم های سمنان و خراسان رضوی عناوین قهرمانی را به خود اختصاص دادند.

به گزارش روابط‌عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از روابط عمومی هیئت تکواندو استان گلستان، رقابت های تکواندو خردسالان منطقه سه کشوربه میزبانی استان گلستان  برگزار شد. در بخش بانوان که با نظارت  فرانک همت یار، نائب رئیس هیئت تکواندو استان گلستان و حضور لیلا هادیان، معاون امور بانوان شهرستان گرگان انجام شد، تیم های گلستان، سمنان و خراسان رضوی به مصاف رفتند.

 درپایان استان سمنان با ۵ طلا، ۲ نقره و ۱ برنز و با کسب امتیاز ۷۳۴ در جایگاه نخست قرار گرفت. استان خراسان رضوی با کسب ۴ طلا، ۲ نقره و ۵ برنز و کسب امتیاز ۶۷۷ در جایگاه دوم قرار گرفت و متعاقبا، استان گلستان با کسب ۱ طلا، ۵ نقره و ۳ برنز و با کسب امتیاز ۵۱۶ در جایگاه سوم قرار گرفت .

در بخش پسران نیز تیم هایی از استان های گلستان، سمنان و خراسان رضوی و خراسان جنوبی به رقابت پرداختند که در نهایت خراسان رضوی با کسب ۶ طلا، ۲ نقره و ۲ بروز و با کسب امتیاز ۷۴۸ در جایگاه نخست قرار گرفت. استان گلستان با کسب ۲ طلا، ۴ نقره و ۴ برنز و کسب امتیاز ۴۹۳ در جایگاه دوم قرار گرفت، استان خراسان جنوبی با کسب ۱ طلا، ۳ نقره و ۶ برنز و با کسب امتیاز ۲۴۶ در جایگاه سوم و متعاقبا استان سمنان با کسب ۱ طلا، ۱ نقره و ۸ برنز و کسب ۱۹۴ امتیاز در جایگاه سوم مشترک قرار گرفت و به ترتیب جام طلا، نقره و برنز را از آن خود کردند.

دکتر نوری رئیس هیات تکواندو استان مسابقات را تحت نظر داشت. 


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا