دسته بندی نشده

پنج راند: آیا MMA به 10-8 راند بیشتر نیاز دارد؟ پاسخ به سؤالات بزرگ در سراسر MMA، از جمله: آیا بخش سبک وزن UFC بیش از حد انباشته است؟4dBrett OkamotoPhoto توسط Chris Unger/Zuffa LLC از طریق Getty Images

پنج راند: آیا MMA به 10-8 راند بیشتر نیاز دارد؟

پس از هفده آخر هفته متوالی با مبارزات، UFC برای اولین بار از ماه می تاریک خواهد بود. در واقع، این یک آخر هفته آرام در تمام تبلیغات مهم MMA است، خارج از یک رویداد PFL اروپا که توسط قهرمان سابق کیک بوکسینگ عنوان شده است. سدریک دومبه.

اما در تعطیلات آخر هفته منتهی به این استراحت بسیار سزاوار، اقدامات زیادی وجود داشت. UFC یک قهرمان جدید میان‌وزن و قهرمان جدید وزن در اوج تاج گذاری کرد شان استریکلند و شان اومالی، به ترتیب. تام آسپینال بازگشت مورد انتظار خود را به هشت ضلعی و جاستین گیتجه ناک اوت کرد داستین پویریر برای کسب عنوان BMF UFC. Bellator MMA چهار قهرمان داشت که با موفقیت از کمربندهای خود دفاع کردند وادیم نمکوف، سرجیو پتیس، لوگان استورلی و جانی ابلن. این ترفیع همچنین بخش جدید وزن مگس مردانه خود را معرفی کرد و PFL پلی آف PFL 2023 را برای نهایی کردن مسابقات قهرمانی در شش بخش خود برگزار کرد.

در اینجا پنج موضوع در ذهن من وجود دارد زیرا این ورزش برای پایان ماه سپتامبر کمی استراحت می کند.

امیدوارم این یک عارضه جانبی ناخوشایند از جنجال داوری در مسابقه قهرمانی وزن مگس زنان UFC در این ماه نباشد. الکسا گراسو و والنتینا شوچنکو. من نمی توانم برای صحبت کنم مایکل بلقاضی که راند پنجم آن مبارزه را 10-8 برای گراسو به ثمر رساند، اما حدس من در مورد آنچه اتفاق افتاد صرفا یک خطای انسانی بود.

بل را می شناسم. او یکی از باتجربه ترین داوران این رشته ورزشی است و من او را یکی از بهترین ها می دانم. اما او انسان است. او فقط یک کارت امتیازی بد داد. من درک می کنم که وقتی این اتفاق می افتد، مردم به دنبال پاسخ و پاسخگویی هستند. من هم آن را می خواهم. اما بی انصافی است که مرد را تا این حد طرد کنیم. دانا وایت پیشنهاد می کند که او باید برای یک کارت امتیازی مشکوک مورد بررسی قرار گیرد، کمی زیاد است.

یک محصول جانبی بالقوه همه اینها این است که داوران این نتیجه را می بینند و با 10-8 دور خجالتی می شوند، که یک گام به عقب در ورزش است. این سیستم امتیازدهی در حال حاضر منسوخ شده است و اعتبار کافی برای راندهای غالب نمی دهد. من می دانم که ممکن است در حال حاضر آن را دوست نداشته باشد، اما من به شما می گویم: ما به 10-8 راند بیشتر در MMA نیاز داریم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا