مسابقات one

نیکو کاریلو کارت حمایتی ONE Friday Fights 46 را با ناک اوت دراماتیک Nong-O نشان می دهد

نیکو کاریلو کارت حمایتی ONE Friday Fights 46 را با ناک اوت دراماتیک Nong-O نشان می دهد

نیکو کاریلو کارت حمایتی ONE Friday Fights 46 را با ناک اوت دراماتیک Nong-O نشان می دهد

نیکو کاریلو نونگ او هاما

نیکو کاریلو کارت حمایتی ONE Friday Fights 46 را با ناک اوت دراماتیک Nong-O نشان می دهد

نیکو کاریلو نونگ او هاما

یک شب تاریخی موی تای با آتش بازی های فراوان آغاز شد و لحظاتی به یاد ماندنی را در استادیوم بوکس لومپین در بانکوک تایلند رقم زد.

ONE Friday Fights 46: Tawanchai vs. Superbon در 22 دسامبر برگزار شد، و قبل از سه رویداد اصلی عنوان جهانی، هواداران با هشت مسابقه کارت حمایت انفجاری در پرایم تایم آسیا پذیرفته شدند.

افسانه های آشنا غالب شد، در حالی که برخی دیگر به دست نسل بعدی سوپراستارهای موی تای افتاد. حتی نخست وزیر تایلند، سرتا تاویسین، برای لذت بردن از این اقدام آماده بود.

در اینجا، هشت مسابقه اول از رویداد نهایی پرفروش ONE در سال 2023 را مرور می کنیم.

Carrillo Nong-O را با KO راند دوم شوک می دهد

پدیده اسکاتلند نیکو “پادشاه شمال” کاریلو ادامه داد و بیداد خود را در بخش موی تای وزن ONE با ناک اوت راند دوم پادشاه سابق این بخش. نونگ او هاما.

مدعی رتبه پنجم از ابتدا با قدرت ظاهر شد. کاریلو با استفاده از دستش، در بیرون ماند و مشت هایش را از صورت اسطوره تایلندی برداشت.

در پاسخ، Nong-O بی رحمانه با ضربات کم به پاهای دشمنش حمله کرد و به نظر می رسید که کار می کند، زیرا Carrillo بعد از راند اول به گوشه می رسد.

با این حال، جزر و مد به طور کامل در دور دوم چرخید. “پادشاه شمال” با یک سری مشت به Nong-O حمله کرد که تایلندی را در برابر طناب ها گیج کرد. در نهایت، یک ضربه محکم با آرنج چپ، بازیکن 37 ساله را در ساعت 1:28 راند به پایین و بیرون فرستاد.

پیروزی بزرگ با ناراحتی رکورد کاریلو را به 26-3-1 رساند.

و با شکست دادن رقیب رتبه 1 این بخش، این بازیکن 25 ساله ممکن است با قهرمان جهانی موی تای ONE بانتام وزن، قرار ملاقاتی داشته باشد. جاناتان هاگرتی.

Seksan سالی بی عیب و نقص را با پیروزی برق‌آمیز بر رودخانه داز ارائه می‌کند

هنگامی که جمعیت بانکوک با یک کلاسیک فوری پذیرفته شدند رودخانه داز و سکسان “مردی که تسلیم هیچ کس نمی شود” یا کوان موانگ در نبرد موی تای 140 پوندی با هم برخورد کردند.

ستاره تایلندی که به طور گسترده به عنوان یکی از سرگرم‌کننده‌ترین ورزشکاران این ورزش در نظر گرفته می‌شود، در دورهای دوم و سوم از داز به طوفان برگشت.

در حالی که استرالیایی هیچ ترسی در راهپیمایی به جلو در یک نزاع وحشیانه نشان نداد، این سکسان بود که با کار کلینچ فوق تهاجمی و ترکیب های مشت های عظیم خود بیشترین آسیب را وارد کرد.

پس از 9 دقیقه اکشن با بند سفید، “مردی که به هیچ کس تسلیم نمی شود” برنده شد تا کمپین سال 2023 خود را با نتیجه 8-0 کامل به پایان برساند و جدول حرفه ای خود را به 8-74-201 برساند.

آنان کروز به تصمیم متفق القول بر موانگ تای پیروز شد

در اکشن موی تای وزن 136 پوندی، 6 فوت-4 نبیل عنان از هر اینچ از مزیت قد خود برای حفظ آن استفاده کرد موانگ تای پی کی سانچای در خلیج در مسیر رسیدن به یک تصمیم راحت به اتفاق آرا برنده شوید.

برای سه راند، این پدیده 19 ساله رقیب 8 فوتی خود را با ترکیبی از چپ های راست، ضربات گرد، زانوها و آرنج ها برچسب گذاری کرد، حتی در اوایل مصراع سوم یک ناک دان دریافت کرد.

علیرغم اینکه “زامبی آرنج” در هر موقعیتی مجبور به حمله بی‌وقفه شد، با قصد به جلو حرکت کرد. با این حال، خروجی او تنها در این موقعیت در رتبه دوم قرار گرفت.

با عملکرد چشمگیر، آنانه امتیاز خود را به 35-5-1 رساند، و آن را در ONE Friday Fights پیروز کرد.

شهاب سنگ چپ کولابدام در یک دور امینی پور را متوقف کرد

آتش بازی زمانی انتظار می رفت “شهاب سنگ چپ” کولبدام سور جور پیک اوتای ملاقات کرد فریار امینی پور در موی تای موی تای مونتام وزن، و زمانی که مسابقه به یک آتش‌سوزی یک دور منجر شد، ناامید نشدند.

امینی پور فشار را به کولبدام آورد که نسبتاً رواقی بیرون آمد. اما تایلندی این ترکیب ها را به خوبی خواند تا با مشت چپ علامت تجاری خود را شکست دهد و یک ناک دان به ثمر برساند.

پویایی از آنجا تغییر کرد و ایرانی به زودی با شوت سمت چپ از کولابدام وارد شد که در ساعت 2:51 راند اول به طور رسمی عمل را متوقف کرد.

با پیروزی قانع کننده خود، دو بار قهرمان جهان موی تای ورزشگاه لامپینی به امتیاز 69-18-5 در دوران حرفه ای خود رسید. این در حالی است که امینی پور اولین شکست خود را در 16 مبارزه حرفه ای متحمل شد.

Jaosuayai دوباره Petsukumvit را در فیلم هیجان انگیز سه دور برتری می دهد

جائوسوای سور دچاپان ثابت کرد که پیروزی ناک اوت ژوئن او بر پتسوکومویت بوی بانگنا اتفاقی نبود، زیرا او یک پیروزی سخت در تصمیم گیری در مسابقه موی تای موی تای این زوج را به دست آورد.

این بازیکن 22 ساله در طول مسابقه نام تجاری انفجاری خود را به نمایش گذاشت که در حملات پروازی مخلوط شده و با سرعتی خشمگین حملات را رد و بدل می کرد.

در فریم دوم، یک دست چپ بزرگ پتسوکومویت را روی بوم فرستاد. و در حالی که این بازیکن 25 ساله به پاهای خود برمی گشت و در بیشتر دور سوم نزاع می کرد، آن ناک دان کافی بود تا جائوسوایایی تصمیم اکثریت را بگیرد و رکورد حرفه ای خود را به 55-20-2 ارتقا دهد.

سوآبلک بلیتز کوکلی، قرارداد شش رقمی به دست آورد

Suablack Tor Pran49 همانطور که او ارسال کرد، کمپین 2023 خود را با پایان بیانیه دیگری به پایان رساند کریگ کوکلی در حال بسته بندی در بند آغازین جنگ موی تای خود در وزن بانمک.

قهرمان تایلندی با به کارگیری یک استراتژی معمولی گرفتن و ضد، مسیری را از کنار تپ های نافذ ایرلندی و مزیت دسترسی گسترده پیدا کرد، که در نهایت منجر به سکانس برنده مسابقه شد.

درست همانطور که کوکلی با یک ضربه دیگر به وسط قسمت پاره کرد، نماینده Tor Pran49 پایش را گرفت و یک جامد را به سمت شبکه خورشیدی فرود آورد که “کوکو” را از وسط تا کرد.

ستاره نوظهور 27 ساله با چهارمین پایان خود در مسابقات قهرمانی ONE، امتیاز کلی خود را به 58-18 رساند – و مهمتر از آن، قراردادی شش رقمی با ONE Championship به دست آورد.

Chorfah اوگاساوارا را با دست راست عظیم متوقف می کند

در اکشن موی تای 132 پوندی، قهرمان محلی چورفه تور سنگتینوی یک ناک اوت تماشایی در دور دوم بر اثر احساسات ژاپنی به ثمر رساند ایساکو “بازیگر سرعت” اوگاساوارا.

اوگاساوارا در اوایل ترس کمی از خود نشان داد، زیرا او تایلندی را در بیشتر فریم اول با یک بازی ضربات سنگین مجبور به دفاع کرد و او را با ضربات سنگین به پاها و بدنش منفجر کرد.

اما در اواخر دور اول، چورفه به نظر می رسید محدوده خود را پیدا کرده است. و تنها 57 ثانیه پس از مصرع دوم، او یک دست راست عالی را به دست آورد که اوگاساوارا را روی بوم ذوب کرد و به مسابقه پایان داد.

این پیروزی سومین پیروزی متوالی این بازیکن 30 ساله در ONE بود و رکورد حرفه ای او را به 104-45-8 ارتقا داد.

سوریانلک در اوایل دور دوم یودکریتسادا می خوابد

سوریانلک پور ینینگ چهارمین پیروزی خود را در مسابقات ONE با یک ناک اوت علامت تجاری دیگر به دست آورد یودکریتسادا سور سامای در مسابقه موی تای وزن 132 پوندی خود، که ONE Friday Fights 46 را به سبک آغاز کرد.

مهاجم تایلندی برای کاهش سرعت هموطنش با ضربات ضربه شدیدی برخورد کرد و در بیشتر دور ابتدایی در هر فرصتی مشت‌های سنگین را دنبال کرد و با شروع مصراع دوم به او برتری داد.

اما در حالی که به نظر می رسید این بازیکن 27 ساله برای سه دقیقه طولانی دیگر آماده پرتاب به زمین بود، تنها به 15 ثانیه زمان نیاز داشت.

همانطور که یودکریتسادا تصمیم گرفت در حمله خلاقیت به خرج دهد، سوریانلک او را با مشت شکست داد و با دست راست به وسط رفت، مبارزه را به پایان رساند و جدول حرفه ای خود را به 79-26 ارتقا داد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا