تکواندو

سلیمی : تکواندو البرز در آسیا مدعی است


سلیمی : تکواندو البرز در آسیا مدعی است

نائب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو از حضور حداکثری مربیان ملی و بازیکنان البرزی به عنوان قدرت استان یاد کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از  هیات تکواندو استان البرز، لیلا سلیمی نائب رئیس فدراسیون تکواندو که جهت حضور در مراسم تجلیل از افتخارآفرینان البرزی به این استان سفر کرده بود در گفتگو با روابط عمومی البرز ضمن قدردانی از برگزاری این مراسم توسط مسئولین هیات گفت: زمانی که وارد سالن خانه تکواندو شدم به ایرانی بودن خود بالیدم و شاهد عظمت و شکوه در استان تکواندو خیز البرز بودم.

وی در ادامه گفت: این استان همواره جز سرآمدان بوده است واستان البرز به تنهایی یک کشور است که میتواند به عنوان یک مدعی حتی در آسیا قد علم نماید ،قطعا در خاورمیانه اول است.

سلیمی گفت: همواره در انتخاب مربیان ملی ودر بین اسامی کاندید نام مربیان البرزی مشاهده می شود و این مهم نشان دهنده این است که این هیات جایگاه بالا و هواداران فراوانی دارد . البته ناگفته نماند به همین دلیل کار هیات تکواندو البرز سنگین تر و با مسئولیت بیشتری همراه خواهد بود،زیرا بدلیل این پتانسیل قوی باید از وجود همه استفاده نمایند . این هیات با توجه به توضیحات مشروحه کار سختی را دنبال میکند که این مهم جای خدا قوت و دست مریزاد دارد.

وی با گریزی بر عملکرد درخشان البرز گفت:استان البرز در همه سال ها اردوهای ملی در کلیه رده های سنی در دو بخش دختران و پسران نماینده داشت و اسامی بسیاری از البرز به خاطر دارم که در سه سال اخیر موفق به کسب عناوین مختلف گردیده اند.


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا