تکواندو

دور دوم لیگ برتر تکواندو بانوان؛ یکه تازی پارس جنوبی در روز اول رقابت ها

دور دوم لیگ برتر تکواندو بانوان؛
                                                    یکه تازی پارس جنوبی در روز اول رقابت ها


یکه تازی پارس جنوبی در روز اول رقابت ها

با پایان روز اول رقابت های جام ایراندخت، بازیکنان تیم پارس جنوبی با برتری برابر رقبا درخشیدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر تکواندو “جام ایراندخت” یادواره شهیده شاخص ورزش کشور «شهناز حاجی شاه» با حضور 10 تیم به همراه 73 تکواندوکار به صورت انفرادی از امروز پنجشنبه 23 آذرماه به مدت 2 روز به سبک گرندپری آغاز شد.

امروز پنجشنبه رقابت های اوزان فرد (46-، 53-، 62- و73- کیلوگرم) برگزار شد و نهایتا تیم پارس جنوبی نسبت به سایر تیم ها بازیکنان پرتعدادی را در نیمه نهایی و فینال های  ۴ وزن داشت و همچنان یکه تاز لیگ برتر بانوان است. 

ساینا کریمی تکواندوکار پارس جنوبی در وزن 46- کیلوگرم، مقابل هم تیمی خود قرار گرفت و توانست به عنوان قهرمانی برسد. کریمی در دور نیمه نهایی پرنیا سلمانی از بیمه تجارت نو را از پیش روی برداشته بود و در فینال حریف زهرا فیض آبادی شد که دور قبلی سوگند شیری بازیکن آکادمی ویسی و عنواندار دور اول لیگ برتر بانوان را شکست داده بود. 

مبینا نعمت زاده از تیم پارس جنوبی در وزن 53- کیلوگرم، همانند دور اول رقابت ها فاتح این وزن بود و این بار در دیدار نهایی مقابل شاپرک نجفی بازیکن تیم پایگاه سلامتی رها به برتری دست یافت تا راه تیمش را برای پیشتازی در جدول رده بندی هموارتر کند.

در وزن 62- کیلوگرم، نرگس میرنوراللهی مقابل ساناز عباس پور قرار گرفت و برابر هم تیمی خود از پارس جنوبی به برتری دست یافت و اول شد. میرنوراللهی در یکی از مهم ترین دیدارهای خود کوثر اساسه رقیب قدیمی اش را متوقف کرده بود.  

اما در وزن 73- کیلوگرم، الهام حقیقی همانند دور اول درخشان ظاهر شد و در فینال این رقابت ها ملیکا میرحسینی بازیکن با سابقه تیم پارس جنوبی را در 2 راند شکست داد تا پیروزی شیرینی را برای شاگردان ویسی رقم زند.

برترین های روز اول رقابت های دور دوم لیگ برتر بانوان به شرح ذیل است:

برترین داور: مریم کوثری (خراسان رضوی)
برترین بازیکن: مبینا نعمت زاده (پارس جنوبی) 


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا