مسابقات one

Kongthoranee ششمین برد متوالی را به ثمر رساند، کریمی در ONE Friday Fights 48 تیایی را ناراحت کرد

Kongthoranee ششمین برد متوالی را به ثمر رساند، کریمی در ONE Friday Fights 48 تیایی را ناراحت کرد

Kongthoranee ششمین برد متوالی را به ثمر رساند، کریمی در ONE Friday Fights 48 تیایی را ناراحت کرد

کنثورانی سور سومای شریف مازوریف مبارزات یک جمعه 48 17

Kongthoranee ششمین برد متوالی را به ثمر رساند، کریمی در ONE Friday Fights 48 تیایی را ناراحت کرد

کنثورانی سور سومای شریف مازوریف مبارزات یک جمعه 48 17

ONE Championship استادیوم بوکس Lumpinee در بانکوک، تایلند را دوباره تصاحب کرد تا میزبان 11 مسابقه پر جنب و جوش MMA و موی تای باشد.

در ONE Friday Fights 48، پنج مسابقه با ناک اوت به پایان رسید، دو ستاره در حال ظهور به رگه های پیروزی خود ادامه دادند و تازه واردان نسبتاً کهنه سربازان تبلیغاتی را ناراحت کردند – همه در پرایم تایم آسیا در 19 ژانویه زندگی می کنند.

در صورتی که هر یک از اقدامات داخل استادیوم نمادین را از دست دادید، در اینجا چیزی است که از رویداد اصلی شروع شد.

Kongthoranee بر مازوریف در تریلر سه دور تسلط دارد

Kongthoranee Sor Sommai و شریف مازوریف در ماجرای موی تای خود یک بارنبرنر تحویل دادند.

مبارزه با ساخت مازوریف برای Kongthoranee آغاز شد. او موفق شد آس مهاجم تایلندی را مبهوت کند و آن زمان بود که همه دیوانگی ها از بین رفت.

با این حال، یک کلیپ به گنبد زنگ بیداری بود که ورزشکار Sor Sommai به آن نیاز داشت. او در میانه مبارزه شروع کرد به پشتیبان مازوریف روی طناب ها، و ترکیب های زیادی را ارائه کرد که روس خشمگین را تحقیر کرد.

تایلندی تا پایان با تمام توان پیش رفت و مازوریف را در دو نوبت با رگبار ضربات و یک آرنج در داخل کلینچ سرنگون کرد.

اما در میان جهنم و آب بالا، مازوریف زنده ماند تا زنگ پایانی را ببیند، زیرا کونگتورانی پیروزی تصمیم یکپارچه را به خانه برد و رکورد خود را به 67-15-1 رساند.

کیف های Aekkalak با ناک دان زودهنگام بر Petsansab پیروز شدند

Aekkalak Sor Samarngarment یک پیروزی خیره کننده را به دست آورد پتسانسب سور جاروان پس از یک جنگ موی تای 124 پوندی.

از صدای زنگ اول هر دو ورزشکار در جیب ایستادند و با قصد پرتاب کردند. در واقع، با گذشت تقریباً دو دقیقه از مسابقه، آککالاک موفق شد با ضربه سر ضربه ای که باعث شد اولین بازیکن ONE در پتسانساب سقوط کند، به موفقیت دست پیدا کرد.

علی‌رغم تلاش‌های آککالاک برای فرود آوردن یکی دیگر از یونجه‌سازان، هموطن تایلندی‌اش کنترل راندهای دو و سه را در دست گرفت و پشت سر چپ خود برای ایجاد آرنج‌های سوراخ‌کننده و حملات از سمت راست کار کرد.

اگرچه به نظر می رسید که ستاره سور سامارنگارمنت پشتش را به دیوار بسته است، اما ناک دان اولیه او نقطه عطفی بود که باعث شد هر سه داور کنار رینگ به او سر بزنند.

با اولین پیروزی خود در ONE Friday Fights، رکورد Aekkalak به 57-16-3 رسید.

Mardsing باعث توقف حرکت Sibsan Surging Run Through ONE می شود

Mardsing Khaolakmuaythai Sibsan Nokkhao KorMor11 مبارزات جمعه ONE 48 30

یکی دیگر از رگه های پیروزی چشمگیر در جمعه شب زمانی که Mardsing Khaolakmuaythai شکست داد Sibsan Nokkhao KorMor11 در مسابقه موی تای وزن 138 پوندی خود.

قبل از مسابقه، سیبسان تا یک صفحه کامل 4-0 مسابقه داده بود در حالی که رقیبش موفق به کسب پیروزی نشد، اما در طول مبارزه سه راند آنها تفاوتی نداشت.

مردسینگ مهاجم بود و با مشت و ضربات کم در چارچوب باز به جلو پرس می کرد. سیبسان به نوبه خود در راند دوم در قسمت جلویی موفقیت بیشتری داشت، اما مرد خاولک مویتای در آخرین بند با قدرت وارد شد و ضربات هموطن خود را گرفت و بدن او را با کنتر تنبیه کرد.

اگرچه مسابقه همیشه رقابتی بود، اما ماردسینگ با اشاره داوران رکورد خود را به 61-16 رساند و اولین برد خود را در ONE رقم زد.

بادی های سورنسوئکنوی انگاوپایاک برای کسب سومین ناک اوت مستقیم

پس از اتمام های پشت سر هم، گروه FA Sornsueknoi راه ویرانگری خود را با ملاقات ادامه داد نگاوپایاک ادسان پاتونگ در اکشن موی تای وزن 128 پوندی.

این بازیکن 29 ساله استراتژی خود را تعیین کرد و شروع به زدن ضربات بزرگ و ضربات تند روی نگاوپایاک کرد. سورنسوکنوی می‌توانست بگوید که قدرت شلیک او شروع به کاهش دفاع نگاپایاک کرده است، بنابراین او یک ضربه کوبنده به بدن هموطنش فرستاد تا مبارزه را در ساعت 2:32 راند اول به پایان برساند.

سورنسوئکنوی چهل و چهارمین برد دوران حرفه ای خود را به دست آورد و با ناک اوت در ONE به 3-0 رسید.

سونگ پاندین در راه پیروزی بر یودسینگدام حرکت می کند

Songpandin Chor Kaewwiset Yodsingdam Keatkhamtorn ONE Friday Fights 48 49

در اکشن موی تای وزن نی، سونگپندین چور کائوویست امتیاز خود را با Yodsingdam Keatkhamtorn پس از یک بازی برگشت هیجان انگیز

پس از یک روند احساسی در اوایل مبارزه، سونگپاندین شدت خود را دو برابر کرد و با مشت و آرنج راست گارد تایلندی را شکست.

ورزشکار Chor Kaewwiset با استراتژی مشابهی که مبارزه ادامه داشت روی پدال پا گذاشت و با زانوهای سنگین از وسط Yodsingdam شکافت. اما دومی با سرعت مشابهی مبارزه کرد و با تکیه بر ضربات و آرنج های خود برای پیشبرد کارها تلاش کرد.

با این حال، به نظر می‌رسید هیچ چیزی که نماینده کیتگامتون با هم ترکیب نکرده بود، روح لائوس را در هم شکست، زیرا او اهداف را با هم ترکیب کرد و با هر سلاح زرادخانه‌اش وصل شد تا یک پیروزی تصمیم متفق القول را به خانه برساند.

با این برد، سونگپاندین امتیاز قابل توجه خود را به 33-7-1 ارتقا داد.

کوانجای پتگانیا را با سه ناک دان نابود کرد

Kwanjai KwanjaiMuaythaigym برای اعزام نیرو به قدرت رفت پتگانیا سور پوانگتونگ در دور دوم مبارزه موی تای وزن 120 پوندی خود.

مهاجم 29 ساله تایلندی در راند اول با مشت های سنگین به هموطن خود وارد شد و سپس با تهاجم بیشتری برای دور دوم به میدان رفت.

کوانجای رقیب خود را با مشت های زیادی رها کرد، و اگرچه پتگانیا شجاعانه تلاش کرد تا به مسابقه بازگردد، اما دوباره با یک سری آرنج های سخت از زمین افتاد.

پایان کار زمانی به پایان رسید که ورزشکار موی تای کوانجای بار دیگری از آرنج و زانو را به رگبار آورد و ناک اوت را در ساعت 1:40 به ثمر رساند و رکورد خود را به 53-21-3 افزایش داد.

اوراقی Gingsanglek را در فیلم هیجان انگیز دو دور پایان می دهد

ورزشگاه بوکس Lumpinee می تواند مکانی ترسناک برای مبارزان خارجی باشد، اما یواخیم اوراقی وارد میدان حماسی شد و در دور دوم مقابل تایلند ناک اوت کرد Gingsanglek Tor Laksong در مسابقه موی تای 142.6 پوندی خود.

اوراقی به‌عنوان مبارزی با فریم بزرگ‌تر، از آن به خوبی استفاده کرد و در طول راند اول گینگ‌انگلک را تعقیب کرد. او از اندام دراز خود برای شکستن گارد تایلندی در حالی که وارد مسابقه می شد استفاده کرد.

در دور دوم، مرد فرانسوی الجزایری موفق شد یک بار دیگر با دست چپ خشن دفاع تایلندی را سوراخ کند تا جینگسانگلک در حالت ایستاده هشت شماری کند.

“Pantera” با رگباری از شوت‌های بدن همراه شد تا دو بار دیگر کهنه‌کار را رها کند و در ساعت 1:49 دور دوم به بازی نزدیک شود و در مجموع به امتیاز 32-3 در هنرهای ضربه‌ای برسد.

پیچی‌چای اولین پیروزی فوق‌العاده‌ای را در مقابل خانزاده به ثمر رساند

پیچچای پی کی سانچای به محض مسابقه موی تای در وزن 122 پوندی، تنها یک چیز در ذهنش بود. مهرداد خانزاده برخاست – حمله کرد.

در واقع، استایلیست موی مت به شکل خود وفادار ماند، صدای دهانش را گاز گرفت، گاردش را رها کرد، و دست های سنگینش را پرتاب کرد تا بلیت خود را برای اولین برد در ONE Friday Fights به دست آورد.

قلاب‌ها و ترکیب‌های واضح این بازیکن 28 ساله، ایرانی را روشن کرد و سه بار، یک بار در هر راند، او را به زمین انداخت. حتی زمانی که خانزاده برخاست و با آتش با آتش مبارزه کرد، بدبختی بیشتری از مشت های درنده تایلندی در دستکش های 4 انسی در انتظار او بود.

پس از سه راند برتری، PK Saenchai Muaythaigym به یک پیروزی متفق القول رسید که امتیاز او را به 113-36-2 رساند.

کریمی اجرای بدون شکست تیایی را در مد تاکیدی متوقف کرد

مجید کریمی دفترچه فرم را با پیروزی خیره کننده TKO مقابل پنجره بیرون انداخت Teeyai PK Saenchai در دور دوم مسابقه موی تای خود در وزن نی.

این بازیکن 22 ساله – که با 4-0 ONE Friday Fights عالی وارد مسابقه شد، اولین ضربه را زد و کریمی را با دست راست در راند یک زمین زد. با این حال، اولین ورزشکار تیم مهدی ذاتوت با یک جفت ناک دان از خود پاسخ داد.

تیایی در دور دوم پاهایش را به زیر خود برد، اما کریمی فشار را ادامه داد. او ستاره تایلندی را با دست چپ حلقه رها کرد، سپس سکانس پایانی را با یک ضربه بالا از چپ شروع کرد و سپس با مشت، زانو و آرنج در ساعت 1:47 به پایان رسید.

کریمی حالا با نتیجه 8-1 بلافاصله خود را به عنوان یک تهدید بزرگ در رده های موی تای معرفی کرد.

جلوان تصمیم اکثریت را به دست آورد که بر سلیمان در ریمچ دیوانه وار پیروز شد

اولین مسابقه موی تای وزن مگس بین کابلان جلوان و سلیمان لوکسوانموایتای در ژوئیه سال گذشته با ناک اوت دور اول جلوان به سرعت به پایان رسید. با این حال، این بار، این بازیکن 24 ساله باید به پیروزی در تصمیم اکثریت رضایت دهد.

این جفت وقت خود را تلف نکردند و به ضخامت آن پرداختند. جلوان تهاجمی بیرون آمد اما سلیمان در مسابقه باقی ماند و ضربات تندری و ضربات شدید بدن را به زمین زد.

وزنه‌برداران از تسلیم شدن در فریم دوم خودداری کردند و این به بازیکن مالزیایی اجازه داد تا با دست راست خود به پایین لوله شود و سلیمان را برای هشت شمارش روی یک زانو بگذارد.

فریم نهایی به همان سرعتی بود که فریم اول داشت، و جفت در حال مبارزه برای اینکه ببینند چه کسی بیشتر آن را می خواهد. در نهایت، حرکت برجسته، پرخاشگری و ناک دان راند دوم ورزشگاه Rentap Muaythai باعث شد که او دومین پیروزی خود را مقابل سلیمان به دست آورد تا در مجموع به 27-4-1 برسد.

کارا اول پس از تسلط بر بالیساکان شکست ناپذیر می ماند

چانگی «بویکا» کارا اول غرق شده آرسنیو “قاتل فیلیپینی” بالیساکان با حمله بی امان او برای کسب اولین پیروزی در نبرد MMA خود در وزن نی.

این بازیکن 26 ساله روسی چرم سنگینی را در بالیساکان روی پاهایش تاب داد، اما این کشتی پرتحرک او بود که آنها را واقعا متمایز کرد. کارا اول بارها حریف خود را به روی بوم پرتاب کرد و در راند اول از موقعیت بالایی تسلط یافت و در راند دو نیز از همان موقعیت های بیشتری استفاده کرد.

فشار «بویکا» روی رقیب فیلیپینی‌اش آشکار شد و او در اواخر فریم دوم، زمین و پوند خود را افزایش داد.

بالیساکان زنگ را به صدا درآورد، اما او در وضعیت مناسبی برای ادامه دادن نبود، و کارا اوول برنده TKO بین راندها شد تا امتیاز کامل خود را به 5-0 برساند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا