مسابقات one

Saemapetch، Adiwang، Tetsuka Shine با اجرای غالب در ONE Fight Night 19

Saemapetch، Adiwang، Tetsuka Shine با اجرای غالب در ONE Fight Night 19

Saemapetch، Adiwang، Tetsuka Shine با اجرای غالب در ONE Fight Night 19

Danial Williams Lito Adiwang ONE Fight Night 19 13

Saemapetch، Adiwang، Tetsuka Shine با اجرای غالب در ONE Fight Night 19

Danial Williams Lito Adiwang ONE Fight Night 19 13

پس از جذب پایه طرفداران جهانی قبلا با ONE Friday Fights 52 در پرایم تایم آسیا، بزرگترین سازمان هنرهای رزمی جهان با دومین قسمت از بازی دو سر خود در فوریه 2024 به استادیوم بوکس لومپین بانکوک بازگشت. ONE Fight Night 19: Haggerty vs. Lobo.

طرفداران در 16 فوریه با هشت نبرد هیجان‌انگیز موی تای و MMA در پرایم‌تایم ایالات متحده پذیرفته شدند، و انبوهی از وقفه‌های هایلایت قرقره و ضربه‌های پشت سر هم وجود داشت.

اگر آن را از دست دادید، در اینجا همه چیزهایی است که در ONE Fight Night 19: Haggerty vs. Lobo undercard رخ داد.

Saemapetch بازپرداخت می شود، رابه را در 93 ثانیه به پایان می رساند

مدعی موی تای در رده چهارم وزن بانتام Saemapetch Fairtex وعده داده است که در برابر رستگاری محمد یونس رباحو او همین کار را کرد.

تنها دو ماه از نبرد جنجالی آنها در دسامبر 2023 فاصله داشت، کهنه سرباز تایلندی اولین باخت حرفه ای خود را به شکل ویرانگر به مهاجم الجزایری داد.

سمپتچ با مشت‌های تند راباه را شکست داد و تنها چند ثانیه بعد از مبارزه اولین ناک‌دان را به ثمر رساند. محصول Fairtex پای خود را از روی گاز بلند نکرد، زیرا او الجزایری را دو بار دیگر پشت سر هم رها کرد تا نمایش را تنها پس از 93 ثانیه بازی ببندد.

ناک اوت درخشان رکورد حرفه ای تایلندی 29 ساله را به 127-20-1 رساند، پاداش عملکرد 50000 دلاری را برای او به ارمغان آورد و امتیاز را در سری بازی های خود با راباه 1-1 مساوی کرد.

Adiwang به سختی بر ویلیامز بسیار سخت پیروز شد

Lito “Thunder Kid” Adiwang در آتش است فیلیپینی سومین پیروزی متوالی خود را پس از بازگشت از یک مصدومیت پاره شده ACL کسب کرد و رقیب سابق دو بار عنوان جهانی ONE را شکست داد. دانیال “مینی تی” ویلیامز.

این دو حرکت پر زرق و برق در مراحل ابتدایی مسابقه MMA وزن کاه انجام دادند، اما آدیوانگ جنگنده تایلندی-استرالیایی را با چند یونجه ساز تکان داد. سپس اکشن را به روی بوم آورد و روشمند از موقعیت بالا به رقیب خود حمله کرد.

در فریم دوم، “Thunder Kid” با مشت های انفجاری به جلو پرید و قبل از اینکه ویلیامز فرصتی برای اتصال با ضد شوت های مخرب خود پیدا کند، از جیب فرار کرد.

آدیوانگ همچنان در بند سوم و آخر “مینی تی” را مغلوب کرد و در نهایت او را به زمین آورد و بر روی تشک کنترل کرد. ویلیامز در آخرین دقیقه بازی موفق شد روی پاهای خود بازگردد و حتی زانویی که ستاره در حال ظهور فیلیپینی را به لرزه درآورد، به زمین خورد.

اما خیلی کم بود، خیلی دیر. در پایان، آدیوانگ امتیاز هر سه داور را به دست آورد تا رکورد خود را به 16 بر 5 برساند.

تروخیلو در پیروزی بر نولان قدرت بزرگی را در تصمیم گیری نشان می دهد

مهاجم اسپانیایی ناوزت تروخیلو اولین پیروزی تبلیغاتی خود را بدست آورد، اما مجبور شد سه راند سخت را با هیجان بریتانیا انجام دهد “کشنده” لیام نولان در مسابقه موی تای سبک وزن خود.

پس از تلاش برای یافتن زمان خود در مصراع اول، این بازیکن 34 ساله اسپانیایی در دوره دوم تهاجمات خود را افزایش داد و با یک ضربه آرنج زیبا یک ناک دان تمیز به ثمر رساند.

اگرچه نولان آرامش خود را به دست آورد و در فریم سوم فشار بیشتری وارد کرد، اما برای تحت تأثیر قرار دادن داوران کافی نبود. تروخیو با تصمیم متفق القول رینگ را ترک کرد و جدول حرفه ای خود را به 49-10-1 ارتقا داد.

Tetsuka از BJJ BJJ Black Belt Amorim با نرم افزار Slick Armbar را بیهوش می کند

هیرویوکی “جانور ژاپنی” تتسوکا فیلمنامه را برای دو بار قهرمان جهانی BJJ تغییر داد ابرائو آموریم، همانطور که او برزیلی را با بازو تکان دهنده در انتهای دور اول ارسال کرد.

ورزشکاران سبک وزن MMA در اوایل ضربات خود را رد و بدل کردند، اما به زودی، تتسوکا کمربند مشکی درجه سه BJJ را روی تشک کشید.

به نظر می‌رسید که وقتی «جانور ژاپنی» جایگاه اول را داشت، بن‌بست پیش می‌آمد، اما پس از آن او آموریم را با انتقالی نرم به بازو پایان مبارزه و تنها چند ثانیه در قاب ابتدایی باقی‌مانده، شگفت‌زده کرد.

این پیروزی تتسوکا را در 4 برد برد و رکورد حرفه ای او را به 13-4 رساند.

لسی در مسابقه موی تای تمام آمریکایی از آباسولو بیرون آمد

در نبرد تماشایی تمرین‌کنندگان موی تای وزن پر آمریکایی، مدعی رتبه پنجم لوک “آشپز” لسی هموطن خود را کنار زد ادی “Silky Smooth” Abasolo برای گرفتن یک پیروزی تقسیم تصمیم

لسی از طول خود به خوبی استفاده کرد، از پاهایش برای حمله استفاده کرد و زمانی که عباسولو خیلی نزدیک شد، دستانش را پرتاب کرد. “Silky Smooth” سعی کرد با زدن ضربات حریفش مقابله کند، اما “آشپز” نشان داد که خیلی سریع است.

یک سانتر بزرگ به سمت راست از لسی، هموطنش را در اوایل راند دوم به زمین زد، اما “Silky Smooth” به پاهای او بازگشت و به سرعت آن را تکان داد. بعداً در بند، عباسولو با ضربه مستقیم به چانه لسی با ضربه مستقیم به چانه، امتیاز را به تساوی کشاند و یک ناک دان از خود به ثمر رساند.

هر دو مرد در فریم سوم و آخر با شوت‌های پایان‌ناپذیر مبارزه کردند، زیرا می‌دانستند که مسابقه در تعادل است. در نهایت، لسی با تکیه بر تصمیم خود به 7-1 رسید.

Kierczynska در اولین بازی خیره کننده ONE، Wondergirl را شکست می دهد

تازه وارد تبلیغاتی مارتینا کیرچینسکا حمله پرحجم و سرعت بالا خود را در مسیر توقف غالب دور دوم ستاره تایلندی به نمایش گذاشت. نات “Wondergirl” Jaroonsak در مسابقه موی تای خود در وزن نی.

پدیده 21 ساله لهستانی پایش را روی گاز زنگ افتتاحیه گذاشت و متوقف نشد تا اینکه با ترکیبی وحشیانه “Wondergirl” را غرق کرد تا در ساعت 1:24 دور دوم مسابقه را به پایان رحمت برساند. .

پیروزی کیرچینسکا در TKO رکورد حرفه ای او را به 5-0 بهبود بخشید و پاداش عملکرد 50000 دلاری را برای او به ارمغان آورد.

مالاچیف تصمیم نزدیک خود را در مورد ساروتا می گیرد

مدعی در رده پنجم MMA وزن نی منصور مالاچیف با یک تصمیم متفق القول بر قهرمان سابق جهانی ONE Strawweight MMA، امیدهای خود را به عنوان قهرمانی جهان بازگرداند. یوسوکه “نینجا” ساروتا.

زمان زیادی طول نکشید که مالاکیف مهارت‌های کشتی‌گیری خود را تحمیل کرد، اما این بوکس بسیار پیشرفته روسی بود که داستان مسابقه بود.

یک قلاب چپ رعد و برق، ساروتا را روی بوم نشاند و مالاچیف سپس در ثانیه‌های پایانی مصراع اول، در یک چوک D’Arce قفل شد. اگرچه کهنه سرباز ژاپنی در راند دوم تهدید به خفگی گیوتین کرد، روس فرار کرد و به مبارزه خود تکیه کرد تا برای رقیب خود در ادامه مسابقه سه راند مشکل ایجاد کند.

پیروزی با تصمیم متفق القول، رکورد مالاچیف را به 12-1 رساند و جایگاه او را در رده بندی پنج تیم برتر لیگ مستحکم کرد.

Thongpoon پیروزی سریع TKO بر Chuikov به دست آورد

Thongpoon PK Saenchai به ستون برد بازگشت، زیرا او به سرعت از اولین بازیکن قرقیزستانی کار کرد تیمور چویکوف در درگیری موی تای خود در وزن نی خود برای افتتاح جشن های شبانه.

پس از آزمایش کوتاه آب، هر دو مرد شروع به پرتاب تیرهای سنگین به سمت یکدیگر کردند. با این حال، Thongpoon به سرعت رقیب خود را با دست راست بزرگ برای اولین ناک دان مسابقه رها کرد.

چویکوف به روی پاهای خود بازگشت، اما ستاره تایلندی حق بزرگ دیگری را آزاد کرد تا دشمن خود را برای بار دوم روی بوم بگذارد.

تانگپون با بوی خون در آب، به سرعت خود ادامه داد و جنگجوی قرقیز را با مشت‌های فراوان بمباران کرد. دست راست تایلندی یک بار دیگر چانه چویکوف را لمس کرد و او را برای سومین و آخرین بار از پای درآورد و در دقیقه 1:37 راند اول متوقف شد.

پیروزی TKO رکورد نماینده PK Saenchai Muaythaigym را به 79-23 رساند و اولین جایزه 50000 دلاری آن شب را برای او به ارمغان آورد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا