تکواندو

بازیهای آسیایی هانگژو، مقانلو: حق حاج موسایی طلا بود


مقانلو: حق حاج موسایی طلا بود

سرمربی تیم ملی تکواندو آقایان گفت: حق مهدی حاجی موسایی نشان طلا بود ولی ما زورمان به داوری نرسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی تکواندو در خصوص  نایب قهرمانی مهدی حاج موسایی در نوزدهمین بازیهای آسیایی هانگژو اظهار کرد: مهدی باید طلا می‌گرفت اما به هر حال بازیهای آسیایی است و حساسیت خاص خودش را دارد. آنجایی که سه امتیاز را دادند واقعا بازیکن کره گرفته بود ولی ما باید روی بازی متمرکز می‌شدیم. مهدی از صبح برای این مدال زحمت کشیده بود به او تبریک و خسته نباشید می‌گویم.

وی در مورد داوری مسابقات تکواندو نیز گفت: همانطور که گفتم حق مهدی طلا بود ولی حیفش کردند و ما زورمان به داوری نرسید. این مدل داوری هم جزو مسابقات است و برخی اوقات پیش می‌آید و ما زورمان نمی‌رسد.

سرمربی تیم ملی تکواندو  در ادامه خاطر نشان کرد: مسابقات برای ما تمام نشده است در روزهای آینده هم نماینده داریم که امیدواریم بتوانیم نتایج مطلوبی را کسب کنیم. حاج موسایی هم باید از حالت خودش را برای روزهای آینده آماده کند چون مسابقات مهم گرندپری را داریم. در ادامه بازی های هانگژو هم کارسخت خواهد بود چون همه آمدند که مدال بگیرند ولی تمام سعی ما این خواهد بود که بهترین نتیجه را کسب کنیم.

مقانلو در پایان درخصوص کیفیت میزبانی بازی ها نیز گفت: کشور چین همیشه میزبان خوبی است این دوره هم برای المپیک آسیایی واقعا میزبانی شایسته ای را داشته است.


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا