جودو

رستمی برنامه اردوی آماده سازی تیم ملی جوانان را اعلام کرد

رستمی برنامه اردوی آماده سازی تیم ملی جوانان را اعلام کرد

پس از برگزاری جلسه میراسماعیلی و مدیرسازمان تیم های ملی با سرمربی تیم ملی جوانان، رستمی برنامه آغاز اردوی اماده سازی تیم ملی را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو، جلسه رئیس و نایب رئیس فدراسیون جودو با مصطفی کریمی مدیرسازمان تیم های ملی در خصوص کادر فنی تیم های ملی نوجوانان و جوانان و تشکیل اردوهای تیم های ملی رده های سنی امروز (چهارشنبه_۱۹ اردیبهشت ماه) در سالن جلسات فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه  ایوب رستمی سرمربی تیم ملی جوانان برنامه های آینده اردوی آماده سازی تیم ملی تا مسابقات قهرمانی آسیا را ارائه کرد و در نهایت در این جلسه مقرر شد که به زودی نخستین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی جودو جوانان آغاز شود.

ضمن اینکه در چارچوب این جلسه، پس از تبادل نظر بین میراسماعیلی و مصطفی کریمی در نهایت  قرار شد هفته آینده در مورد کادرفنی تیم ملی نوجوانان تصمیم نهایی گرفته شود و بلافاصله اردوهای تیم ملی نوجوانان نیز تشکیل شود.

لازم به ذکر است، آرش میراسماعیلی رئیس و گرایلی نایب رئیس فدراسیون، مصطفی کریمی مدیرسازمان تیم های ملی، ایوب رستمی سرمربی جوانان و رضا غفاری مربی تیم ملی جوانان در این جلسه حضور داشتند.

پایان پیام/


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا