جودو

استعدادهای ورزش جودو در کردستان شناسایی و حمایت شوند

استعدادهای ورزش جودو در کردستان شناسایی و حمایت شوند

استاندار کردستان گفت: در زمینه استعدادیابی در رشته ورزشی جودو کارهای خوبی در استان صورت گرفته که نیاز است این کار با جدیت بیشتری ادامه یابد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو، اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان امروز شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه در دیدار با آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو، اظهار کرد: استعدادهای بسیار خوبی در زمینه جودو در کردستان وجود دارد که می توانند، در رقابت های ملی و جهانی افتخارآمیز باشند.

وی با بیان اینکه در رشته جودو در استان تلاش های زیادی انجام شده است، ابراز امیدواری کرد این زحمات برای موفقیت های بیشتر تداوم داشته باشد.

استاندار کردستان در صحبت های خود اظهار داشت: هیات جودو خدمات بسیار خوبی به این ورزش در استان داشته و ما نیز تمام تلاش خود را برای حمایت از این هیات بکار می گیریم.

وی  در ادامه صحبت های خود به خودداری آرش میراسماعیلی در رقابت با ورزشکار رژیم صهیونیستی در سال ۸۳ اشاره کرد و افزود: این عمل کار بسیار ارزشمندی بود و عزت شما ناشی از همان حرکت افتخارآفرین است.

زارعی کوشا در ادامه عنوان کرد:خودداری شما از رقابت با حریف اسرائیلی نماد مبارزه با رژیم صهیونیستی شد و امروز همه به حقانیت کار شما ایمان آورده اند.

وی جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را مایه رسوایی این رژیم در جهان دانست و گفت: شما از حق خود برای قهرمانی گذاشتید تا به رژیم صهیونیستی مشروعیت ندهید.

استاندار کردستان در بخش دیگری از صحبت های خود به پایین بودن منابع بانکی استان های زاگرس نشین به ویژه کردستان اشاره کرد و‌گفت: این استان ۶ دهم درصد منابع بانکی را در اختیار دارد که ناچیز است و باید افزایش یابد.

لازم به ذکر است، «آرش میراسماعیلی» رییس فدراسیون جودو روز شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه جهت حضور مجمع عمومی و سالیانه هیات جودو کردستان به این استان سفر کرد و همراه با مدیرکل و معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان کردستان و رییس هیات جودو استان با اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان دیدار کرد.

پایان پیام/


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا