تکواندو

تکواندو قهرمانی آسیا – ویتنام افلاکی: باید بهتر از دوره قبل نتیجه بگیریم/ آزمون سختی پیش رو داریم

تکواندو قهرمانی آسیا – ویتنام
                                                    افلاکی: باید بهتر از دوره قبل نتیجه بگیریم/ آزمون سختی پیش رو داریم


افلاکی: باید بهتر از دوره قبل نتیجه بگیریم/ آزمون سختی پیش رو داریم

سرمربی تیم ملی تکواندو آقایان گفت: مسابقات قهرمانی آسیا با حضور بهترین‌های دنیا در بالاترین سطح فنی برگزار می‌شود و تلاش ما این است که بهتر از دوره قبل نتیجه بگیریم.

«مجید افلاکی» در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو ضمن بیان مطلب فوق افزود: رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا در حالی از فردا پنجشنبه به میزبانی ویتنام آغاز می‌شود که تیم ما از روز یکشنبه وارد شهر محل مسابقات شده و تمرینات خود را زیر نظر اعضای کادر فنی و با هماهنگی من آغاز کرده است. من به همراه مداح در دوره هماهنگی المپیک به میزبانی کره جنوبی شرکت کردیم و پس از آن راهی ویتنام جهت همراهی تیم ملی هستیم.

وی ادامه داد: مهدی حاجی موسایی، متین رضایی، امیرسینا بختیاری، علی خوش روش، محمد حسین یزدانی و آرین سلیمی در این مسابقات حضور دارند که ابوالفضل زندی و مهران برخورداری هم با سهمیه جام ریاست فدراسیون جهانی در این مسابقات تیم ملی را همراهی می‌کنند. ما در اوزان اول و چهارم در این رقابت‌ها نماینده‌ای نداریم. در دو وزن دوم و هفتم هم دو تکواندوکار داریم.

سرمربی تیم ملی با اشاره به مصدومیت میرهاشم حسینی گفت: متأسفانه روزهای پایانی کاپیتان خوش اخلاق و با تجربه تیم ملی که خیلی هم آماده بود را به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه زانو از دست دادیم. امیدوارم میرهاشم حسینی هر چه زودتر و با سلامتی کامل به اردوهای تیم ملی بازگردد. متأسفانه یک عضو تأثیرگذار را از دست دادیم. پس از این اتفاق علی خوش روش جایگزین میرهاشم حسینی در وزن ششم شد. خدا را شکر همه اعضای تیم شرایط فنی و روحی خوبی دارند و ان شالله که بتوانیم در این دوره از مسابقات نتایج خوب و بهتر از دوره قبل کسب کنند.

وی در خصوص برنامه ملی پوشان در این مسابقات گفت: فردا پنجشنبه در روز نخست متین رضایی تنها نماینده تیم آقایان است. جمعه، روز دوم که شلوغ و پرترافیک هم هست. بختیاری، زندی، حاجی موسایی، برخورداری و یزدانی به مصاف رقبای خود می‌روند. سلیمی و خوش روش نفرات تیم ما در روز شنبه و پایانی هستند. خوش روش اولین حضور خود در ترکیب تیم ملی را تجربه می‌کند. تکواندوکار بسیار خوب و جنگنده است و امیدوارم بتواند از این فرصتی که در اختیار قرار گرفته بهترین بهره را ببرد.

افلاکی ادامه داد: نکته مهم در مورد این مسابقات این است که همه مدعیان در آسیا با بهترین نفرات خود به ویتنام سفر کرده اند. تکواندوکارانی که سهمیه حضور در المپیک را کسب کرده اند نیز حضور دارند. به عبارتی همه رقبای المپیکی حضور دارند تا قبل از سفر به پاریس شرایط خود را به بیازمایند. امیدوارم از این آزمون سخت سربلند بیرون بیایم.


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا