مسابقات one

فابریسیو آندراد از پس زمینه “بسیار ساده، بسیار فروتن” رویای خرید خانه برای مادر را برآورده می کند.

فابریسیو آندراد از پس زمینه “بسیار ساده، بسیار فروتن” رویای خرید خانه برای مادر را برآورده می کند.

فابریسیو آندراد در مسابقات ONE Fight Night 7 قهرمان ONE Bantamweight جهان شد.

فابریسیو آندراد از پس زمینه “بسیار ساده، بسیار فروتن” رویای خرید خانه برای مادر را برآورده می کند.

فابریسیو آندراد در مسابقات ONE Fight Night 7 قهرمان ONE Bantamweight جهان شد.

قهرمان ONE بانتام وزن MMA جهان فابریسیو “پسر شگفت انگیز” آندراده در حال دستیابی به اهداف مادام العمر خود – چه در داخل و چه در خارج از رقابت است.

در تاریخ 3 نوامبر در پرایم تایم ایالات متحده، این فوق ستاره 26 ساله هنگام مبارزه با موی تای در وزن موی تای، طلای دو ورزش را هدف خواهد گرفت. جاناتان هاگرتی برای عنوان خالی ONE Bantamweight کیک بوکسینگ جهانی در رویداد اصلی ONE Fight Night 16 در Prime Video،

برای آندراده، بازی در بانکوک پس از عملکرد هیجان انگیز او در برابر قهرمانان عنوان قهرمانی جهان انجام شد. جان لاینکر در فوریه در ONE Fight Night 7.

این پیروزی نه تنها 26 پوند طلا را برای او به ارمغان آورد، بلکه به او این فرصت را داد تا یک خرید متحول کننده برای مادرش انجام دهد.

برزیلی صحبت کرد onefc.com در مورد هدیه رویایی:

من خانه را بلافاصله پس از بردن کمربند خریدم. درست پس از پیروزی بر جان لینهکر، به برزیل رفتم و شروع به جستجو کردم.

آندراد و خانواده‌اش از یک پس‌زمینه‌ی سخت‌نویسی در شهر فورتالزا برزیل آمده‌اند، در حالی که مادرش هرگز زندگی لوکس یا حتی راحت را نمی‌دانست.

با توجه به اینکه آنها از کجا آمده اند، “Wonder Boy” می گوید که خانه جدید یک ارتقاء اساسی خواهد بود:

وقتی دنبال خانه می گشتم، تقاضای زیادی نداشتم. مخصوصاً به این دلیل که خانه ای که ما در آن بزرگ شدیم بسیار ساده، بسیار فروتن و با کمترین منابع ممکن ساخته شده بود.»

اکنون با هفت مبارزه زیر نورهای درخشان ONE Championship، یک کمربند عنوان جهانی دور کمرش، و یک مبارزه دیگر احتمالاً در راه ماه آینده، آندراد در موقعیتی عالی قرار دارد تا زندگی بهتر و ایمن‌تری را برای زنی که او را بزرگ کرده است، فراهم کند. .

در حالی که او به زندگی با حداقل ها عادت کرده بود، مادر صاحب عنوان اکنون می تواند از امکانات رفاهی مدرن لذت ببرد.

آندراد گفت:

می‌خواستم در مکانی کمی دورتر از محل زندگی او باشد، زیرا خانه قدیمی ما در مکان خطرناک‌تری قرار دارد. من توانستم خانه ای را در محله ای امن تر بخرم.

این خانه دارای گاراژ است، مبلمان طراحی شده است، همه چیز به خوبی سازماندهی شده و ساختار یافته است. چیزی که برای کسی که در تمام عمرش ساده ترین چیزها را داشته است بسیار زیاد است. داشتن اصول اولیه برای ما کافی است.»

آندراد الهام گرفت تا زندگی خانواده اش را بهبود بخشد

فابریسیو آندراد به عنوان قهرمان کنونی جهانی ONE Bantamweight MMA که می‌تواند در ONE Fight Night 16 به یک پادشاه دو ورزش تبدیل شود، به طور گسترده‌ای در میان برترین مبارزان پوند به پوند سیاره شناخته می‌شود.

او از بسیاری جهات قبلاً به قله کوه ضرب المثل در هنرهای رزمی رسیده است.

اما به جای یافتن انگیزه در کمربندهای طلایی یا شهرت جهانی، «پسر شگفت‌انگیز» می‌گوید که میل به ارائه زندگی بهتر برای عزیزانش دارد:

“من در نقطه ای هستم که می توانم به والدین و خواهرانم کمک کنم چیزی است که روزانه به من انگیزه می دهد. من قبلاً بیشتر رویاهای شخصی ام را برآورده کرده ام و اکنون می خواهم زندگی افراد نزدیکم را تغییر دهم. هدف من این است که تغییری در زندگی برای خانواده‌ام و نزدیکانم ایجاد کنم.»

برای این منظور، خرید خانه جدید برای مادرش گام بزرگی در این مسیر است.

آندراد می‌گوید این خانه نشان‌دهنده ثمره فداکاری‌های بی‌شماری است که او برای رسیدن به اوج دنیای ورزش رزمی انجام داده است – یعنی سال‌هایی که دور از خانواده‌اش برای کسب عنوان جهانی سپری کرده است.

او اضافه کرد:

«این که بتوانم این کار را ارائه دهم باعث افتخار و خوشحالی من است. من زمان زیادی را دور از پدر و مادرم و خانواده ام سپری کردم. من به دلیل تعهدم به ورزش و به دلیل اینکه خیلی دور از آنها زندگی می کردم، مدت زیادی با آنها ارتباط نداشتم.

برای من خیلی آسان نیست که همیشه به برزیل بروم [from his current home in Thailand]، بنابراین ارتباط زیادی با آنها از دست دادم. اما این بهایی است که باید می پرداختم.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا