تکواندو

تکواندو قهرمانی آسیا- ویتنام؛ خوش روش، سلیمی و ولی نژاد نمایندگان ایران در روز پایانی

تکواندو قهرمانی آسیا- ویتنام؛
                                                    خوش روش، سلیمی و ولی نژاد نمایندگان ایران در روز پایانی


خوش روش، سلیمی و ولی نژاد نمایندگان ایران در روز پایانی

سه تکواندوکار ملی پوش کشورمان رقبای خود را در روز پایانی مسابقات قهرمانی آسیا شناختند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو،بیست و ششمین دوره مسابقات  تکواندو قهرمانی آسیا که با حضور ۲۴۴ تکواندوکار از ۳۳ کشور به میزبانی ویتنام در سالن «تین سون» شهر «دانانگ» جریان دارد، فردا شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه با برگزاری مسابقات اوزان ۶۸-، ۸۰- و ۸۷+ کیلوگرم مردان، ۵۷-، ۶۷- و ۷۳+ کیلوگرم به کار خود پایان می‌دهد که علیرضا خوش روش، آرین سلیمی و یلدا ولی نژاد نمایندگاه کشورمان خواهند بود.

یلدا ولی نژاد در وزن ۶۷- کیلوگرم در یک قرعه سخت ابتدا به دیدار «مین جو کواک» از کره جنوبی می رود و دز صورت برتری باید با «جولیا الصادق» نایب قهرمان جهان و قهرمان آسیا از اردن پیکار کند. .در این وزن ۱۱ تکواندوکار ثبت نام کرده اند.

در وزن ۸۰- کیلوگرم ۱۳ تکواندوکار به رقابت خواهند پرداخت. علی خوش روش نماینده ایران ابتدا به مصاف «هوانگ» از چین تایپه می رود و سپس «سوخرات سالائوف» تکواندوکار عنوان دار ازبکستانی را پیش رو دارد.

آرین سلیمی، تکواندوکار المپیکی کشورمان در نخستین مبارزه خود در وزن ۸۷+ کیلوگرم باید با «مین بائه مون» از کره مبارزه کند. در این وزن هم ۱۰ تکواندوکار حضور دارند که سلیمی در صورت برتری در مبارزه نخست با یکی از تکواندوکاران پاکستان،چین یا کویت برای صعود به دیدار نهایی پیکار می کند.

برای تیم ملی کشورمان تا اینجای کار مهدی حاج موسایی و محمد حسین یزدانی دو مدال طلا، مهران برخورداری و ملیکا میرحسین دو مدال نقره، ابوالفضل زندی، متین رضایی، سعیده نصیری هم سه مدال برنز کسب کرده اند.

هدایت تیم ملی تکواندو ایران در بخش بانوان برعهده مینو مداح است و مهروز ساعی و فاطمه نعمتی مربیان این تیم هستند. مجید افلاکی هم سرمربی تیم ملی مردان است، رضا ایمان زاده و مهرداد یوسفی نیز کمک‌های وی خواهند بود. حمید رضا یاوری هم پزشک تیم ملی است.


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا