مسابقات one

Lobo Lands KO بر کائونار، عثمانوف و یو افزوده شد به رگه های غالب در ONE Friday Fights 42

Lobo Lands KO بر کائونار، عثمانوف و یو افزوده شد به رگه های غالب در ONE Friday Fights 42

Lobo Lands KO بر کائونار، عثمانوف و یو افزوده شد به رگه های غالب در ONE Friday Fights 42

AAA 4880

Lobo Lands KO بر کائونار، عثمانوف و یو افزوده شد به رگه های غالب در ONE Friday Fights 42

AAA 4880

تضمین‌های کمی در زندگی وجود دارد، اما طرفداران جهانی ONE Championship همیشه می‌توانند روی ONE Friday Fights حساب کنند.

در 24 نوامبر، این اقدام در استادیوم بوکس لومپین در بانکوک، تایلند، از سر گرفته شد. ONE Friday Fights 42.

دو دوجین ورزشکار در رشته‌های MMA، کیک بوکسینگ و موی تای برای گرفتن یک قرارداد 100000 دلاری با این سازمان به رقابت پرداختند و هر نبرد به شهرت فوق‌العاده سری هفتگی رسید.

در اینجا چیزی است که در پرایم تایم آسیا در پایتخت تایلند پخش شد و با رویداد اصلی شروع شد.

لوبو پایان دور سوم عالی را در برابر کائونار اجرا می کند

خولیو لوبو بالاخره در مسابقات ONE قهرمانی به پیروزی رسید.

مهاجم برزیلی در هدلاین شب جمعه به مصاف قهرمان جهان موی تای ورزشگاه لامپینی رفت. کائونار سور جور تونگپراجین در اکشن وزنه 141 پوندی – و نتیجه تماشایی بود.

لوبو پا به پای کائونار ایستاد و در حالی که با آرنج او را برش می‌داد، با مشت به تایلندی ضربه زد.

برای دو دور، جوان 29 ساله پول را در بانک گذاشت. و زمان آن بود که در دور سوم پول نقد شود.

لوبو کائونار را به طناب ها چسباند و با یک ترکیب سه تکه به او ضربه زد که خود سیلوستر استالونه بهتر از این نمی توانست آن را بنویسد.

باشگاه مبارز پوکت با آرنج راست دشمنش را به صدا درآورد، بلافاصله با یک قلاب چپ دنبالش کرد، سپس با یک دست راست او را روی بوم خرد کرد.

داور در ساعت 0:46 از فریم سوم به مسابقه پرداخت و لوبو علامت ستون پیروزی خود را به 59-26-2 افزایش داد.

فراری از خوموتوف برای کسب پیروزی تصمیم گیری می کند

AAA 3328

فراری فرتکس و کریل خوموتوف در سه راند اکشن موی تای در وزن بانمک به سختی مبارزه کرد و در پایان به یک بازی چند اینچی ختم شد، که اولی پیروز شد.

فراری موفق شد با ضربه زدن به پاهای خوموتوف، حرکت اولیه را کنترل کند تا مانع حرکت او شود و به خودش اجازه دهد تا ترکیب ها را با هم مخلوط کند. اما حملات وحشیانه دشمن روسی او باعث شد که او خیلی راحت نباشد.

این بازیکن 26 ساله همچنان در فریم دوم به نیمه پایینی خوموتوف آسیب رساند و او از برد خود برای دور نگه داشتن بازیکن مقابل خود استفاده کرد.

به نظر می‌رسید محصول مرکز آموزشی Fairtex در دور پایانی باهوش‌تر از این جفت بود، زیرا با کشف عادت‌های خود از گرفتار شدن توسط خوموتوف جلوگیری کرد.

این تفاوت در نگاه داوران ثابت شد و آنها به فراری به اتفاق آرا پیروز شدند تا امتیاز او را به امتیاز 134-32-4 برسانند.

خونپونوی لامنامخونگ را با مشت های سنگین در راند دوم متوقف می کند

خونپونوی سور سومای در دیدار موی تای 136 پوندی خود با او به پیروزی رسید Lamnamkhong BS Muaythai.

این زوج قبلاً با هم دیدار کرده بودند و Khunponnoi با امتیاز در آن موقعیت پیروز شد. اما این بار یک بهتر پیش رفت و مقابل رقیب قدیمی اش یک ضربه ایستگاهی به ثمر رساند.

مرد Sor Sommai در پاسخ به ضربات سخت لامنامخونگ در راند اول مشت های بزرگی به زمین زد و او به این فشار ادامه داد تا در فریم دوم دشمن خود را به زمین بیاندازد.

Khunponnoi یک ضربات کراس را باز کرد و آن را با یک قلاب سمت راست به بدنه ادامه داد که لامنامخونگ او را برای همیشه در نقطه 2:00 پایین آورد و به بیرون رفت و رکورد کلی او را به 118-32 رساند.

Sornsueknoi Petkhaowang را به قلمرو سایه می فرستد

گروه FA Sornsueknoi دومین پایان متوالی خود را در ONE Friday Fights مقابل تازه وارد تبلیغاتی به ثمر رساند پتخاوانگ سور جور لکموانگنون.

مبارزه موی تای 128 پوندی آنها همانطور که در آگهی بود شروع شد و هر دو مرد با مشت در جیب خود معامله می کردند.

Sornsueknoi شروع به یافتن دید مبارزه خود در راند دوم کرد، اما وقتی متوجه شد که هر بار که مشت کوتاهی به چپ می زد، پتخاوانگ با آرنج راست مقابله می کرد.

بنابراین جنگنده گروه FA دو دست چپ را بار کرد و به پت‌هاوانگ اجازه داد تا با دست اول مقابله کند. به محض انجام این کار، سورنسوکنوی با نفر دوم او را به باد انتقاد گرفت تا او را ابتدا روی بوم بفرستد.

پتخاوانگ به هشت شمارش پاسخ داد. اما زمانی که عملیات از سر گرفته شد، سورنسوکنوی بلافاصله به حمله برگشت. او با دو مشت مستقیم و سه آرنج – همه از سمت چپ – شوت کرد تا در 1:16 فریم دوم بازی را به پایان برساند و چهل و سومین برد حرفه ای خود را کسب کند.

Kongkairop آرنج خود را به KO برنده Rachan

Kongkairop FiatPathum در مبارزه موی تای در وزن 112 پوندی خود وارد مسابقه شد راچان سور سومنوک با نیت های مرگبار، و او آنها را به شیوه ای وحشیانه معرفی کرد.

این جوان 19 ساله زمانی که عملیات شروع شد مدتی طول کشید تا به آرامش برسد و این فرصت را برای راچان به وجود آورد که ضربه های قابل توجهی را در چارچوب باز کند.

اما هنگامی که زنگ دور دوم به صدا درآمد، Kongkairop به سرعت زنده شد. او برد خود را پیدا کرد و شروع به رانندگی با آرنج های آسیب دیده در راچان به خانه کرد.

به نظر می‌رسید که ستاره تایلندی به میل خود فرود آمد و او در راه رسیدن به یک ناک دان در اواخر فریم، هموطن خود را باز کرد.

راچان تا زنگ زنده ماند، اما کونگکایروپ مصمم بود که در بند آخر به پایان برسد. که از طریق آرنج چپ ویرانگر در نقطه 1:28 رخ داد.

Kongkairop با اولین برد KO به 49-7-5 رسید و خود را به عنوان یکی از تماشاگران اعلام کرد.

Ploykhao پیروز در سه دور هیجان انگیز با فهلان

AAA 9402

Ploykhao یا AudUdonمشت قوی او تفاوت در مبارزه حماسی موی تای 112 پوندی او با Fahlan Por Petkhaikaew.

تایلندی 21 ساله با شلیک در بند آغازین بیرون آمد و با دست راست و قلاب چپ رقیب خود را منفجر کرد.

با این حال، چانه فهلان بالا رفت و او در دور دوم وارد مسابقه شد و با چند آرنج محکم از کلینچ گلزنی کرد.

پلویخائو با حمله شدید بوکس خود در فریم نهایی به موفقیت ادامه داد. او در مسیر رسیدن به یک پیروزی متفق القول که رکورد او را به 41-18 افزایش داد، به سر و بدن دشمن خود ضربه زد.

عثمانوف با پیروزی مقابل ژانگ عالی می ماند

البروس عثمانوف ژانگ چنگ لانگ ONE Friday Fights 42 31

در تنها مسابقه کیک بوکسینگ شب، البروس عثمانوف به اتفاق آرا در برابر مدعی سابق عنوان جهانی کیک بوکسینگ ONE Bantamweight پیروز شد. ژانگ چنگ لانگ در یک مبارزات جمعه 4-0 برویم.

این بازیکن 22 ساله روسی در طول 9 دقیقه حملات خود را انجام داد، ضربات چرخشی را فرود آورد و حریف چینی خود را با مشت منفجر کرد.

ژانگ با تطبیق خروجی عثمانوف از آن مبارزه کرد، اما او فقط نتوانست خودش را در مسابقه گیرا جلوتر بگذارد.

پس از سه راند اکشن شدید، هر سه داور کنار رینگ، مسابقه را به عثمانوف اهدا کردند و ورزشکار کیک بوکسینگ تیم مهدی زاتوت/اخمت رکورد کامل خود را به 10-0 رساند.

Seksan برای برنده شدن ستون در Slugfest با جوکر بازگشت

پس از یک شکست باریک در ONE Friday Fights 31، تنها چیزی که در Seksan Fairtex’s ذهن در حال بازگشت به مسیرهای برنده بود که او به بازی موی تای در وزن مگس گام برداشت جوکر پایسیسی. و او همین کار را کرد.

این زوج از همان ابتدا از زدن مشت خودداری کردند، اما شوت های حلقه ای سکسان بیشتر و با اهمیت بیشتری در دور ابتدایی فرود آمد.

راند دوم تفاوت را ایجاد می‌کرد، زیرا سکسان هموطنش را با یک آپرکات چپ وحشیانه در نیمه راه رها کرد. با این حال، استقامت قابل توجه جوکر باعث شد که او به تماس پاسخ دهد، و او راند را ترک کرد.

با یک ناک دان به ثمر رسید، اعتماد به نفس سکسان در بیت پایانی بالا رفت. جوکر با ضربات خود در آن باقی ماند، اما ورزشکار مرکز آموزشی Fairtex نباید از دومین برد خود در ONE محروم شود، که او با تصمیم اکثریت به دست آورد و جدول خود را به 52-21-3 منتقل کرد.

یو با پنجمین پیروزی مستقیم قرارداد شش رقمی به دست می آورد

یو یاو پوی فشار بی امان خیلی زیاد بود زهرا “دختر شیطان” دوگان، و او پنجمین برد متوالی خود را در ONE Friday Fights به دست آورد – و همراه با آن یک قرارداد شش رقمی با ONE Championship.

یو در اولین دور مسابقه موی تای وزن اتمی خود مستقیماً وارد گاز شد، اما دوگان در مرحله کلینچ موفق شد. با این حال، بومی هنگ کنگ با زانو و آرنج در نیمه دوم فریم نفوذ کرد.

یو که در راند دوم دوباره به صورت تهاجمی بیرون آمد، مشت های محکم و زانوهای خود را به سر و بدن “دختر شیطان” زد، که تلاش می کرد تا جریان را متوقف کند.

آخرین حرکت مستقیم روی بدن و قلاب‌ها به سر باعث شد تا دوگان در 1:28 پژمرده شود و KF 1 برجسته، رکورد او را با توقف چشمگیر دیگری به 27-2-3 رساند.

غلبه زاکیروف بر سلیمانوف در سه دور هیجان انگیز

در مبارزه سوم عصر، 0 نفر باید برود، و سانزهر “تورنادو” زاکیروف مطمئن شد که مال او نیست

جنگجوی ازبکستانی پس از 15 دقیقه بازی خشمگینانه، رکورد بی نقص MMA خود را به 9-0 رساند. زایوندین “ببر سیاه” سلیمانوف در نبردی با وزن کاه که با به صدا درآمدن زنگ پایانی، همه نفس نفس می زدند.

ماجرای ناقص همه چیز را داشت که تماشای این ورزش فراگیر را بسیار لذت بخش می کرد – مبادلات خیره کننده، تقلاهای دیوانه وار، و تلاش برای تسلیم شدن.

اما در طول سه راند، زاکیروف بیشتر آسیب را جبران کرد، بنابراین هر سه قاضی به او اشاره کردند و او را به اتفاق آرا برنده شد.

Pereira Powers Through Bhyan با پایان دور اول

ماتئوس پریرا چیزی برای اثبات در تعظیم تبلیغاتی خود در برابر بود سامیت بهیان، و او به این مناسبت رسید تا در مسابقه سبک وزن MMA آنها به پایان برسد.

Bhyan از زنگ افتتاحیه به سمت پریرا شلیک کرد و از ترک های قوی خود استفاده کرد. اما برزیلی دقیقاً می‌دانست که باید چه انتظاری داشته باشد و او این حرکت را مجبور کرد به پاهایش برگردد.

«Guiado por Deus» سپس شروع به خواندن تیزبینی چشمگیر دشمن هندی خود کرد. او یک ضربه جلو از Bhyan را گرفت و با یک هوک چپ قدرتمند مقابله کرد که او را به تشک فرستاد.

پریرا از آنجا به هجوم آورد و ضربات دقیقی را وارد کرد تا مبارزه در ساعت 1:08 راند اول به پایان برسد.

ستاره آغازین پنجمین برد حرفه ای خود در MMA را با TKO تاول زده به دست آورد.

گومز از آلماسبکوف ضربه می زند تا اولین برد را به دست آورد

بیسمارک گومز از مهارت نخبگان خود در مبارزه برای اعزام استفاده کرد آسیل بک الماسبکوف در اولین دور از مسابقات هنرهای رزمی مختلط وزن متوسط ​​وزن خود.

آلماسبکوف در همان اوایل سعی کرد فاصله را با ضربات ضربه ای خود حفظ کند، اما زمانی که گومز در یک جداول دوپایه عمیق شد، همه اینها ترافیک یک طرفه بود.

ورزشکار Evolve MMA قبل از پشت سر گذاشتن رقیب خود از موقعیت بالا کنترل می کرد. پس از صاف کردن آلماسبکوف، گومز شوت های سنگینی را به زمین زد تا چوک عقب برهنه را باز کند و فشارش را فشار دهد تا ضربه را فشار دهد و اولین پیروزی را در ساعت 2:23 از فریم باز به دست آورد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا