مسابقات one

“یک بار هم او را بدون صدمه زدن شکست دادم” – سیتیچای برای نبرد سخت ششم با مارات گریگوریان آماده می شود

“یک بار هم او را بدون صدمه زدن شکست دادم” – سیتیچای برای نبرد سخت ششم با مارات گریگوریان آماده می شود

“یک بار هم او را بدون صدمه زدن شکست دادم” – سیتیچای برای نبرد سخت ششم با مارات گریگوریان آماده می شود

Sitthichai Sitsongpeenong Mohammed Siasarani ONE Friday Fights 32 3

“یک بار هم او را بدون صدمه زدن شکست دادم” – سیتیچای برای نبرد سخت ششم با مارات گریگوریان آماده می شود

Sitthichai Sitsongpeenong Mohammed Siasarani ONE Friday Fights 32 3

Sitthichai “Killer Kid” Sitsongpeenong و مارات گریگوریانرقابت پنج مبارزه ای یکی از مورد احترام ترین داستان های کیک بوکسینگ مدرن است و آنها آماده هستند تا فصل دیگری را در این هفته اضافه کنند.

ستارگان نخبه پر وزن برای ششمین بار آن را به عقب خواهند برد ONE 165: Superlek در مقابل Takeru در روز یکشنبه، 28 ژانویه، و Sitthichai انتظار دارد یک مسابقه شدید دیگر زمانی که آنها در توکیو، ژاپن وارد شوند.

هر یک از مسابقات قبلی آنها هیجان انگیز بوده است، و اگرچه “کودک قاتل” با رکورد 4-1 در آن رقابت های رودررو وارد میدان می شود، او از تجربه می داند که هیچ چیز در آریاکه آرنا آسان نخواهد بود.

سیتیچای با تأمل در تاریخ آنها گفت:

شکست دادن چهار بار مارات عامل مهمی بود که باعث شد به یکی از بهترین کیک بوکسورهای جهان تبدیل شوم. این یک نقطه عطف بزرگ در حرفه من بود زیرا مارات قبلاً یک مبارز مشهور بود که او را شکست دادم، بنابراین من مشهورتر شدم.

“با بازگشت به چهار مبارزه ای که او را شکست دادم، باید خیلی سخت کار می کردم زیرا او یک مهاجم معمولی نیست – او یکی از سرسخت ترین مهاجمان است. برای مبارزه با او، باید تکالیفم را انجام دهم. و یک بار هم او را کتک نزدم بدون اینکه صدمه ببینم.»

Sitthichai به همان اندازه برای این نبرد انگیزه دارد که برای هر برخورد قبلی آنها – تا حدی به این دلیل که می داند باید در بهترین حالت خود باشد و تا حدی به این دلیل که خطرات هنوز بالاست.

گریگوریان در حال حاضر رده‌بندی شماره 2 کیک بوکسینگ دسته پر وزن را در اختیار دارد و سیتی‌چای در رتبه سوم قرار دارد و این بدان معناست که پیروزی در توکیو بسیار مهم است.

به علاوه، بزرگان پوند به پوند هر دو 32 سال سن دارند و یک شکست دیگر می تواند آرزوی آنها را برای تبدیل شدن به قهرمان جهانی کیک بوکسینگ ONE Featherweight را از مسیر خارج کند.

“بچه قاتل” گفت:

من فکر می‌کنم راه‌های ما باید با هم تلاقی داشته باشد، زیرا هر دو در یک سطح هستیم و مهارت‌هایمان باعث می‌شود دوباره با هم روبرو شویم. من با آن مشکلی ندارم. و من حاضرم برای هفتمین یا هشتمین بار با او مبارزه کنم.

“هر مبارزه در ONE مهم است زیرا در حال حاضر ارتقاء شماره یک در جهان است. اما، البته، این یک مبارزه مهم برای هر دوی ما است. برنده این مبارزه یک قدم به شات عنوان قهرمانی جهان نزدیکتر خواهد شد.

حتی اگر ببازم، امیدم را از دست نخواهم داد. بهترین تلاشم را می کنم. و برای شک و تردیدها، من خودم را در این مبارزه به شما ثابت خواهم کرد. پایان دوران حرفه‌ای من چندان دور نیست، بنابراین همه چیز را به کار خواهم گرفت.»

Sitthichai در حال آماده سازی برنامه بازی برای شکست “بهبود” Marat Grigorian

Sitthichai Sitsongpeenong که قبلاً برای 21 راند موفق شده بود، مارات گریگوریان را به خوبی می‌شناسد، و این بدان معناست که او با نهایت احترام با این بازیکن ارمنی رفتار می‌کند.

علاوه بر این، «Killer Kid» از آخرین باری که تقریباً پنج سال پیش با هم جنگیدند، شاهد پیشرفت‌هایی در گریگوریان بوده است، بنابراین او انتظار ندارد با کپی کربنی از رقیب خود در رینگ در ONE 165 روبرو شود.

او توضیح داد:

مارات دست های سنگینی دارد. او واقعاً سخت است و مبارزه با او دشوار است. من چندین بار آن را تجربه کرده ام. اما من به لطف چابکی و ضریب هوشی خود توانستم چهار بار او را شکست دهم. نمی توانم قدرت ناک اوت او را دست کم بگیرم. اگر به اندازه کافی بی دقت باشم می توانم با یک مشت ناک اوت شوم.

او از آخرین باری که جنگیدیم واقعاً پیشرفت کرده است. در گذشته او فقط بدون فکر به جلو می رفت. اما حالا با تاکتیک های بیشتری می جنگد. او می داند چه زمانی باید عقب نشینی کند. به نظر می رسد سبک او فنی تر است.

با این اوصاف، مهاجم مغزی تایلندی معتقد است که استراتژی درستی برای مقابله با دشمن قدیمی خود تدوین کرده است.

سیتی‌چای علیرغم باخت در یک جنگ پنج راند سخت در آخرین باری که با یکدیگر رقابت کردند، قصد دارد با برخی ترفندهای اضافی وارد مسیر شود تا دوباره به مسیر برنده بازگردد.

او اضافه کرد:

“من سخت کار می کنم و یک برنامه بازی خوب طراحی کرده ام. من از مربی و شرکای خود خواستم که از سبک او کپی کنند و راهی برای شکست دادن او پیدا کردم. زانوهایم را آماده کردم تا مشت هایش را خنثی کنم.

“من فکر می کنم برای هر سه دور سرگرم کننده و هیجان انگیز خواهد بود. اما معتقدم که می‌توانم بهتر از او کار کنم.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا