مسابقات one

“اشتباهات گذشته من رفع شده اند” – آرتم بلاخ هیجان زده است تا خود را در برابر انخ-اورگیل بااتارخو ثابت کند

“اشتباهات گذشته من رفع شده اند” – آرتم بلاخ هیجان زده است تا خود را در برابر انخ-اورگیل بااتارخو ثابت کند

“اشتباهات گذشته من رفع شده اند” – آرتم بلاخ هیجان زده است تا خود را در برابر انخ-اورگیل بااتارخو ثابت کند

آرتم بلاخ کوون برنده یک شب مبارزه 11 1

“اشتباهات گذشته من رفع شده اند” – آرتم بلاخ هیجان زده است تا خود را در برابر انخ-اورگیل بااتارخو ثابت کند

آرتم بلاخ کوون برنده یک شب مبارزه 11 1

آرتم بلاخ می‌خواهد به مسیر خود بازگردد و سال 2024 خود را با سبکی آغاز کند ONE Fight Night 18 در Prime Video.

پس از تحمل اولین شکست ONE خود و مواجهه با مصدومیت های متعدد در سال 2023، روس خوشحال خواهد شد که سال را پشت سر بگذارد و در صورت مواجهه با او از نو شروع کند. انخ-اورگیل بااتارخو در پرایم تایم ایالات متحده در روز جمعه، 12 ژانویه.

بلاخ در یک مسابقه MMA وزن باصفا در ورزشگاه بوکس لومپین در بانکوک، تایلند، مغولی را ملاقات خواهد کرد، و با تجارب اخیر او، او انتظار دارد به عنوان یک رزمی کار پیشرفته وارد رینگ شود.

به جای دوری از دست دادن TKO خود را به “پسر زیبا” Kwon Won Il در ماه ژوئن، این جوان 27 ساله از درس های شکست استفاده کرده تا او را به سمت ویترین بعدی خود سوق دهد.

بلاخ گفت onefc.com:

“اول از همه، من از دست دادن خود را با عزت می پذیرم. آنچه اتفاق افتاد همان چیزی است که باید اتفاق می افتاد. اشتباهات گذشته من برطرف شد و خوشحالم که برگشتم

ما در حال کار بر روی یک برنامه بازی جدید هستیم. با هر جلسه تمرینی در حال پیشرفت هستم. من توسط بهترین افراد احاطه شده ام و از فرصتی که برای اثبات خودم در برابر یک حریف برتر به دست آوردم سپاسگزارم. من مطمئن هستم که این کارت درخشان ترین شروع سال 2024 برای طرفداران ONE و MMA خواهد بود.

من خوشحالم که به سر کار باز می گردم و 100 درصد آن را انجام می دهم. اگر می خواهید ببینید که یک مرد چگونه از کار خود لذت می برد، این مبارزه را از دست ندهید!»

صدمات متعدد پس از مسابقه با کوون، بدبختی های بلاخ را تشدید کرد، اما آنها همچنین قدردانی جدیدی از او برای تمرین و رقابت کردند.

اکنون که او به سلامت کامل بازگشته است، بومی کراسنودار به این شکست پاسخ داده و رویاهای خود را به صورت همه جانبه انجام داده است.

او با یک تیم جدید در درژاوا به صورت تمام وقت به MMA نقل مکان کرده است و معتقد است که این به او کمک می کند تا حرفه خود را به سطح بعدی برساند:

من چندین عمل جراحی داشته ام – دو مورد روی دست و بازوی چپم، یکی روی بینی ام. سلامتی ام را مرتب کردم و حاضرم دنیای MMA را فتح کنم و با ارائه نمایش های خوب، افراد بیشتری را عاشق این ورزش کنم.

“البته، اشتباهات گذشته خود را تشخیص دادم و سخت برای رفع آنها تلاش کردم. در حین گذراندن مراحل توانبخشی، تنظیمات و تغییراتی را در تمریناتم ایجاد کرده ام.

من اکنون کاملاً روی MMA متمرکز هستم. من دیگر کار دیگری نمی کنم. فکر می‌کنم این تغییر بسیار مهمی در رویکرد و آموزش من به طور کلی است، زیرا شما باید کاملاً تمرکز داشته باشید تا راه دور بروید.”

بلاخ: مزیت اصلی من تطبیق پذیری من است

آرتم بلاخ باید زمانی که در ONE Fight Night 18 با Enkh-Orgil Baatarkhuu روبرو می شود، به مسیر برنده بازگردد.

در حالی که روسی در حال شکست است، انخ-اورگیل در حال سوار شدن بر یک برد سه مبارزه چشمگیر است که باعث شده است او دو تا از آن مبارزات را در فاصله به پایان برساند.

بلخ با دشمن آینده خود کاملاً آشنا است، اما او در درجه اول بر اجرای بازی خود در 12 ژانویه تمرکز کرده است:

“دیده بودم [Enkh-Orgil’s] حتی قبل از اینکه ما قرارداد را امضا کنیم می جنگد و فکر می کردیم او می تواند یک حریف بالقوه باشد. به طور کلی، من هر مبارزی را در رده وزنی خود تماشا می کنم.

من به نقاط قوت یا ضعف او فکر نمی کنم. به آنچه دارم و آنچه می توانم به حریفم ارائه دهم فکر می کنم. این جنبه ها توسط تیم آموزشی من انجام می شود و من کاملاً به آنها اعتماد دارم. ما به سادگی طبق برنامه کار می کنیم.»

بلاخ با توجه به اهمیت درگیری بعدی خود، هیچ سنگ تمام گذاشته و به دنبال بازگشت به حلقه برنده است.

مهمتر از همه، این بازیکن 27 ساله فکر می‌کند که مجموعه مهارت‌های کاملش به او در برابر انخ-اورگیل برتری می‌دهد، و او قول می‌دهد که تا زمانی که مغولی دیگر نتواند ادامه دهد، سرعتش را پیش ببرد.

بلاخ در تشریح برنامه ساده خود برای نبرد با وزنه اضافه کرد:

“مزیت اصلی من تطبیق پذیری من به عنوان یک مبارز، رویکرد دقیق من به تمرینات، و همچنین لذت بزرگ از اینکه می توانم برگردم است.

“من برای یک مبارزه سه راندی آماده می شوم که در آن هر دقیقه بیشتر و شدیدتر و تاثیرگذارتر خواهد بود. و به محض اینکه فرصت پایانی فرا برسد، حتما از آن استفاده خواهم کرد. من به پیروزی و کارم اطمینان دارم.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا