مسابقات one

مارتین نگوین در حمایت از دانیال ویلیامز استرالیایی در عنوان قهرمانی جهانی، شوت علیه جاناتان دی بلا

مارتین نگوین در حمایت از دانیال ویلیامز استرالیایی در عنوان قهرمانی جهانی، شوت علیه جاناتان دی بلا

مارتین نگوین پس از پیروزی مقابل لئوناردو کاسوتی در ONE Fight Night 7 جشن می گیرد

مارتین نگوین در حمایت از دانیال ویلیامز استرالیایی در عنوان قهرمانی جهانی، شوت علیه جاناتان دی بلا

مارتین نگوین پس از پیروزی مقابل لئوناردو کاسوتی در ONE Fight Night 7 جشن می گیرد

مارتین نگوین یکی از پیشگامان استرالیایی در مسابقات ONE قهرمانی بود و این روزها “The Situ-Asian” در بزرگترین سازمان هنرهای رزمی جهان توسط هموطنان خود محاصره شده است.

یکی از هموطنان استرالیایی که به سرعت نامی برای خود دست و پا کرده است “مینی تی” دانیال ویلیامز – یک متخصص برجسته که به چالش می کشد جاناتان دی بلا برای عنوان جهانی کیک بوکسینگ ONE Strawweight در ONE Fight Night 15: Tawanchai vs Superbon در Prime Video.

ویلیامز با رویارویی با هر کسی در هر زمان و تحت هر قوانینی – اعم از موی تای، کیک بوکسینگ، یا MMA – خود را مورد علاقه طرفداران قرار داده است و او شانس بعدی خود را برای کسب طلا در پرایم تایم ایالات متحده در روز جمعه، 6 اکتبر خواهد داشت.

نگوین می‌داند که هموطنش در بازی شکست‌ناپذیر دی بلا با آزمون بسیار سختی روبرو است، اما زمانی که این اکشن در بانکوک، تایلند به پایان برسد، به دنبال او خواهد بود.

او درباره ویلیامز گفت:

“این یک مبارزه بسیار سخت است. جاناتان بیرون رفته است [since winning the belt last year]، اما او یک مهاجم در سطح جهانی است. من “Mini T” را دوست داشتم [ to get a win] قبل از روبرو شدن با او

“اما مرد، این فقط یک فرصت زندگی است که شما نمی توانید به آن نه بگویید. بنابراین او آن را با دو دست گرفت و من واقعاً امیدوارم که به خوبی برای این یکی آماده شود.”

آخرین بازی ویلیامز یک افزایش وزن دیرهنگام برای به چالش کشیدن فوق ستاره تایلندی بود سوپرلک کیاتمو9 برای عنوان جهانی کیک بوکسینگ ONE Flyweight در ONE Fight Night 8 در ماه مارس.

شجاعت “مینی تی” او را دید که شوت خود را با عظمت شلیک کرد، اما در دور سوم توسط سوپرلک متوقف شد.

به عنوان پاداشی برای این شجاعت، اکنون به او این فرصت داده شده است تا برای کمربند در بخش خود رقابت کند، و نگوین امیدوار است که تنبل تایلندی-استرالیایی در برابر کسی که به اندازه او نزدیکتر است، عملکرد بهتری داشته باشد.

او گفت:

“Mini T” یک مهاجم در کلاس جهانی است. تنها چیزی که کلاس وزن بود واقعاً تفاوت را ایجاد کرد. او در مقایسه با سوپرلک کوچک بود و شما از نظر فیزیکی هم می‌توانید آن را ببینید.»

با انگیزه شانس دومش برای کسب طلا، ویلیامز خود را وقف یک اردوی کامل کرده است تا از فرصتش مقابل دی بلا نهایت استفاده را ببرد.

با در نظر گرفتن این موضوع، نگوین در تلاش است تا هموطن خود را در بانکوک به پیروزی برساند.

او اضافه کرد:

“من برای “Mini T” می روم زیرا ما استرالیایی هستیم و همیشه از خودمان حمایت می کنیم. من واقعاً امیدوارم که او جان خود را به جان بخرد و از پس آن بربیاید زیرا به این برد نیاز دارد.”

مارتین نگوین از تایسون هریسون ستاره موی تای انتظار چیزهای بزرگی دارد

پدیده موی تای تایسون هریسون یکی دیگر از بازیکنان تازه کار استرالیایی است که قلب هواداران جهانی را تسخیر کرده است.

“جان وین نوی” در صحنه منفجر شد ONE Friday Fights 1 در ژانویه، پس از یک جنگ حماسی با Seksan یا Kwanmuang.

از آن زمان، این بازیکن 22 ساله یک جفت برد حذفی به رزومه خود اضافه کرده است و یک شکست هیجان انگیز دیگر در سه راند به پونگسیری پی کی سانچامن.

هر مسابقه اقدامی بی‌وقفه بوده است و مارتین نگوین می‌تواند ببیند که چرا هواداران درباره آخرین صادرات موی تای استرالیا سر و صدا می‌کنند.

“سیتو-آسیایی” گفت:

او بسیار، بسیار سرسخت است. به غیر از Seksan، تایسون احتمالاً می تواند چهره ONE Friday Fights باشد. مرد، او جنگ پس از جنگ را به پا کرده است و دیدن آن خوب است.

بدیهی است که استرالیایی‌های دیگر وارد آنجا شده و مسیر آن را دنبال می‌کنند [Australian legend] جان وین پار، زندگی در تایلند، آموزش، خوردن، خوابیدن، تنفس موی تای و همچنین نماینده استرالیا. تماشای او واقعاً بسیار سرگرم کننده است.»

نگوین احساس می‌کند که آسمان برای هریسون در میان سال شکستش که در ONE Friday Fights رقابت می‌کند، محدودیت است.

«جان وین نوی» نشان داده است که می‌تواند با قهرمانان برتر موی تای جهان همراه شود و اگر در این مسیر باقی بماند، «سیتو-آسیایی» معتقد است که می‌تواند به اوج برسد.

او اضافه کرد:

“من فکر می کنم که تنها با چند برد دیگر، [Harrison will] برنده آن [six-figure] قرارداد می بندد و او راه خود را به سمت کسب درآمد عالی، مبارزه با مبارزات عالی مانند همیشه و برداشتن گام های صحیح به سمت عنوان قهرمانی جهان آغاز خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا