مسابقات one

رومن کریکلیا مرکز آموزشی را با چنگیز آلازوف افتتاح کرد و “شبکه جهانی سالن های رزمی” را برنامه ریزی کرد.

رومن کریکلیا مرکز آموزشی را با چنگیز آلازوف افتتاح کرد و “شبکه جهانی سالن های رزمی” را برنامه ریزی کرد.

رومن کریکلیا مرکز آموزشی را با چنگیز آلازوف افتتاح کرد و “شبکه جهانی سالن های رزمی” را برنامه ریزی کرد.

رومن کریکلیا مقابل ایرج عزیزپور در ONE 163 برنده اعلام شد

رومن کریکلیا مرکز آموزشی را با چنگیز آلازوف افتتاح کرد و “شبکه جهانی سالن های رزمی” را برنامه ریزی کرد.

رومن کریکلیا مقابل ایرج عزیزپور در ONE 163 برنده اعلام شد

اکنون تنها چند روز از شکوه او در دو رشته ورزشی فاصله دارد و قهرمان سبک وزن سبک ONE کیک بوکسینگ جهان است. رومن کریکلیا همچنین برنامه های بزرگی برای ساختن امپراتوری مراکز هنرهای رزمی دارد.

این جمعه در ساعات پربیننده ایالات متحده در ONE Fight Night 17 در Prime Video، اوکراینی سر به فلک کشیده با کبودی استرالیایی به میدان خواهد رفت الکس “وایکینگ” رابرتز برای افتتاحیه عنوان جهانی موی تای ONE Heavyweight.

این برخورد تایتان‌ها عنوان کارت تاریخی ONE در ورزشگاه بوکس نمادین Lumpinee در بانکوک، تایلند خواهد بود.

در حالی که کریلیا چندین هفته گذشته را در اعماق یک کمپ تمرینی سخت گذرانده است، او همچنین زمانی را برای افتتاح سالن ورزشی جدید خود اختصاص داده است.

این مرکز که توسط Gridin Champ Belts نام دارد و در دبی واقع شده است، محصول یک سال برنامه ریزی و شش ماه ساخت و ساز است.

این هنرمند ناک اوت 32 ساله گفت onefc.com:

من و تیمم مدت زیادی است که برای انجام این کار برنامه ریزی کرده ایم. یک سال پیش، دوست ما و اکنون یک شریک تجاری ما گفت که او هم همین رویا را دارد – افتتاح یک سالن ورزشی.

ما یک سال پیش کار روی آن را شروع کردیم و شش ماه است که این پروژه شکل گرفته است. امروز آن را باز کردیم و همه چیز آماده است.»

Kyrklia تنها فوق ستاره قهرمانی ONE پشت این پروژه نیست. پیوستن به او قهرمان جهان کیک بوکسینگ ONE Featherweight است چنگیز “چینگا” آلازوف – مردی که به طور گسترده به عنوان برترین کیک بوکسور پوند به پوند سیاره شناخته می شود.

این دو صاحب عنوان، دبی را با صحنه تجاری به سرعت در حال گسترش و ثروت استعدادهای اطراف خاورمیانه، به عنوان خانه ای برای باشگاه انتخاب کردند. و برای اردوهای آموزشی آینده خودشان.

کریکلیا گفت:

دبی اکنون یک شهر بسیار امیدوارکننده است، مرکزی که همه به آن هجوم می‌آورند. فرصت های زیادی برای توسعه در همه زمینه های کسب و کار ارائه می دهد. اکنون، ما بیشتر در اینجا مستقر خواهیم شد. این پایگاه آموزشی ما برای مبارزات آینده خواهد بود.”

با دو حلقه تمام اندازه، 15 کیف سنگین، اتاق درمان ریکاوری، و حتی یک بار ورزشی، به نظر می رسد این باشگاه ورزشی عظیم مقصدی برای مبارزان نخبه و علاقه مندان به هنرهای رزمی باشد.

علاوه بر این، برنامه های کریکلیا برای کمربند قهرمان در دبی متوقف نمی شود. او امیدوار است که این نام را در سطح جهانی گسترش دهد و مراکز هنرهای رزمی را در سراسر جهان توسعه دهد:

ما برنامه‌های بزرگی برای ایجاد شبکه‌ای از ورزشگاه‌های رزمی در سراسر جهان و ایجاد یک برند داریم. الان زیاد در موردش صحبت نمی کنم. هنگامی که این پروژه جدید شروع به شکل گیری کرد، به این موضوع باز خواهیم گشت و جزئیات بیشتری را فاش خواهم کرد. ما قصد داریم یک شبکه جهانی بزرگتر و بهتر از سالن های رزمی ایجاد کنیم.»

کریکلیا می گوید بدنسازی جدید قصد دارد “ورزش ما را محبوب کند”

با توجه به درگیر شدن رومن کریکلیا و چنگیز آلازوف، پادشاهان کیک بوکسینگ، جای تعجب نیست که کمربند قهرمان تمرکز بیشتری روی ضربه زدن داشته باشد.

اما اوکراینی همچنین رشد تصاعدی تسلیم شدن در سرتاسر سیاره را تشخیص می دهد که توسط قهرمانان جهانی ONE آغاز شد. مایکی “دارث ریگاتونی” موسومچی، کاد روتولو، و تای روتولو.

برای این منظور، او می‌گوید که سالن ورزشی جدیدش به علاقه‌مندان به ورزش نیز پاسخ می‌دهد:

تاکید بر کیک بوکسینگ، بوکس تایلندی و بوکس کلاسیک است، اما ما همچنین می خواهیم گراپلینگ را ترویج کنیم. اکنون در حال شتاب گرفتن است و ما مربیان گیرایی عالی خواهیم داشت.”

با این حال، هدف نهایی کریکلیا با کمربند قهرمان، رشد ورزش ضربه زدن است.

او می‌گوید که این باشگاه مربیان کلاس جهانی را به همراه خواهد داشت و برای قهرمانان معتبر جهانی مانند خودش و “چینگا” و همچنین تازه واردانی که برای اولین بار هنرهای رزمی را امتحان می‌کنند، آموزش می‌دهد.

او اضافه کرد:

«یکی از اهداف اصلی افتتاح این سالن ورزشی، عمومیت بخشیدن به ورزش ما است. هرکسی که بخواهد کیک بوکسینگ و بوکس تایلندی را یاد بگیرد جایی در آنجا پیدا می کند. افرادی که تجربه ای در هنرهای رزمی دارند و ورزشکاران حرفه ای برتر نیز چیزی برای آنها خواهند داشت.

ما سمینارها، کمپ های آموزشی و مسترکلاس ها را برگزار خواهیم کرد. ما روی مشتریان مختلف متمرکز هستیم – از علاقه مندان به ورزش گرفته تا ورزشکاران حرفه ای. جو باشگاه بسیار پر جنب و جوش است. ما هم تمرین انفرادی و هم تمرین گروهی انجام می دهیم – این یک پروژه بزرگ است و ما امید زیادی به آینده داریم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا