تکواندو

ساعی: ما بدهکار سردار سلیمانی هستیم


ساعی: ما بدهکار سردار سلیمانی هستیم

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: مدال‌آوری در ورزش یک افتخار است اما افتخار واقعی از آن کسی بود که قهرمان دل‌ها شد و تمامی قهرمانان ایران خود را بدهکار این شهید بزرگوار می‌دانند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو با بیان مطلب فوق اظهار داشت: این روزها صحبت از شخصیتی است که قهرمان دل‌ها است. مدال‌آوری در ورزش یک افتخار است اما افتخار واقعی ازآن کسی بود که قهرمان دل‌ها شد و آن کس، کسی نبود جز شهید حاج قاسم سلیمانی که قهرمان دل‌های تمام مسلمانان جهان شد.

ساعی در ادامه بیان داشت: این افتخار بزرگی برای جامعه تکواندوست که دو تن از شهدای گران قدر از ورزش تکواندو به نام شهید زمانی نیا و شهید مظفری‌نیا، سعادت شهادت در کنارشهید سلیمانی را ازآن خود کنند.  این دو شهید از افتخارات خانه تکواندوی ایران محسوب می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه بنده به عنوان یک ورزشکار افتخارات زیادی را کسب کرده‌ام که هیچ کدام به اندازه یکی از رشادت های  سرداران قهرمان ما نبود افزود: ما به تمام شهدای این انقلاب بدهکارهستیم و امیدوارم یک روز بتوانیم با ادامه دادن راه آنها نسبت به این عزیزان ادای دین کنیم.

رئیس فدراسیون تکواندو عنوان داشت: ما در خانواده تکواندو ۵۵۰ شهید داریم که هر کدام از این شهدا برای ورزشکاران ما الگو هستند که تمام مسابقات را به نام و یاد این شهدا مزین می‌کنیم و هر ساله در استان های مختلف با برگزاری یادواره نام و یاد و خاطره این شهدا را گرامی می‌داریم.


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا