مسابقات one

“من مصمم به تاریخ سازی هستم” – تمبر تعقیب شکوه سه ورزش در مبارزه عنوان جهانی MMA با هام

“من مصمم به تاریخ سازی هستم” – تمبر تعقیب شکوه سه ورزش در مبارزه عنوان جهانی MMA با هام

Stamp Fairtex Alyse Anderson ONE Fight Night 10 59

“من مصمم به تاریخ سازی هستم” – تمبر تعقیب شکوه سه ورزش در مبارزه عنوان جهانی MMA با هام

Stamp Fairtex Alyse Anderson ONE Fight Night 10 59

تمبر Fairtex قبلاً در مسابقات ONE به مقدار خارق‌العاده‌ای دست یافته است، اما تایلندی این شانس را دارد که در روز جمعه، 29 سپتامبر، به یک سطح از خودش برود.

قهرمان سابق کیک بوکسینگ وزن اتم زنان و قهرمان جهانی موی تای می تواند اولین ورزشکاری باشد که در سه رشته ورزشی موفق به کسب عنوان طلای جهانی ONE شود. هام سئو هی در رویداد اصلی ONE Fight Night 14 در Prime Video.

اگرچه او مهارت خود را در MMA به اثبات رساند برنده جایزه نقره ای جایزه بزرگ جهاندر سال 2021، اگر استمپ ستاره کره جنوبی را در استادیوم سرپوشیده سنگاپور شکست دهد، به سطح کاملاً جدیدی خواهد رسید.

با در نظر گرفتن این موضوع، این دختر 25 ساله از فرصت عظیم خود برای کسب عنوان جهانی ONE موقت وزن اتمی MMA در مقابل تماشاچیان پربیننده آمریکای شمالی استفاده می کند.

او به onefc.com گفت:

“این مبارزه برای من بسیار مهم است. اگر برنده شوم، اولین قهرمان جهان در سه ورزش ONE خواهم بود که هیچ کس تا به حال موفق نشده بود. من مصمم به تاریخ سازی هستم.»

با ملکه چند ساله آنجلا لی هنوز در مورد آینده خود تصمیم می گیرد، استمپ رتبه 1 و هام رتبه 2، طلای موقت را از آن خود خواهند کرد.

در حالی که استمپ جاه‌طلبی‌های تاریخ‌سازی دارد، با توجه به بردهای پیاپی خیره‌کننده حریفش در 9 مبارزه و رکورد طولانی‌تر در هنرهای رزمی ترکیبی، او انتظار مسیر آسانی را ندارد.

اما اگرچه «همزنگ» معتقد است سال های اضافی تجربه MMA او – با 22 مسابقه حرفه ای بیشتر از استمپ – به او برتری می دهد، نماینده Fairtex فکر نمی کند چیزی را تضمین کند.

تمبر گفت:

هام سئو هی واقعا جنگنده قوی است.

“من موافقم که هام در ورزش خود خوب است، اما من در رشته خودم بهتر از او هستم [striking]، هم. بیایید ببینیم چه کسی در رینگ بهتر است.»

استمپس فکر می کند که آرسنال موی تای او منجر به حذفی هام خواهد شد

مسابقه سبکی بین استمپ فیرتکس و هام سئو هی باعث شده طرفداران بزاق درگیر شوند.

استمپ یک عمر را در موی تای گذرانده و این مهارت ها را به خوبی با MMA تطبیق داده است، در حالی که هام پیشینه کیک بوکسینگ خود را با شدت علامت تجاری که کمتر کسی می تواند با آن برابری کند، به ورزش همه جانبه آورده است.

هر دو رقیب ابزارهای قدرتمندی دارند که آنها را به صدر جدول وزن اتمی رسانده است، و مسابقه عنوان جهانی آنها در 29 سپتامبر تمام ویژگی های یک کلاسیک را دارد.

استمپ در مورد مجموعه مهارت های مربوطه خود گفت:

قدرت هام دست چپ دقیق اوست. او همیشه مشت های خود را با برداشتن یا قفل بدن دنبال می کند. ضعف او؟ من فکر می کنم که او هنوز در به پایان رساندن حریف خود تردید دارد. او به اندازه کافی تعیین کننده نیست.

او از کیک بوکسینگ آمده است، و من اهل موی تای هستم، که به این معنی است که حرکت پاهای او ممکن است بهتر از من باشد، اما من سلاح های بیشتری نسبت به او برای انتخاب دارم. من مشت، لگد، زانو و آرنج دارم.

«فکر می‌کنم با سلاح‌های جنگی نزدیک بهتر از او هستم. اگر او دریچه ای را رها کند، احتمالاً می توانم با یک آرنج او را تمام کنم.»

استمپ با نگاه کردن به مسابقه آنها، فکر می کند “همزانگ” تلاش خواهد کرد تا عمل را به بوم بکشاند.

ستاره Fairtex بر این اساس خود را برای آن آماده می‌کند و به توانایی‌اش برای ثابت نگه‌داشتن چیزها معتقد است، جایی که او بهترین شانس را برای یافتن یک ضربه پایان‌ناپذیر دارد.

با این حال، در صورت لزوم، او آماده خواهد بود تا مسافتی را با کره جنوبی بسیار بادوام طی کند.

تمبر اضافه شد:

فکر می‌کنم برنامه بازی او این است که بیاید به من مشت بزند و سپس مرا روی زمین ببرد. من روی ضربه زدنم تمرکز می کنم و تمام تلاشم را می کنم تا روی پایم بمانم و از حذف های او اجتناب کنم.

“در صورت امکان، من می خواهم با KO برنده شوم، زیرا امیدوارم یک جایزه نیز ببرم. و من می خواهم همه مرا به عنوان کسی ببینند که می تواند هام را ناک اوت کند.

اما، در واقعیت، هام بسیار سخت است. فکر می کنم ممکن است با تصمیم برنده شوم.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا