مسابقات one

“به من شک کن” – دنیل کلی قصد دارد در مسابقه برگشت با جسا خان انتقام بگیرد و عنوان قهرمانی جهان را بگیرد.

“به من شک کن” – دنیل کلی قصد دارد در مسابقه برگشت با جسا خان انتقام بگیرد و عنوان قهرمانی جهان را بگیرد.

واکنش های دنیل کلی پس از پیروزی مقابل آیاکا میورا در ONE Fight Night 7

“به من شک کن” – دنیل کلی قصد دارد در مسابقه برگشت با جسا خان انتقام بگیرد و عنوان قهرمانی جهان را بگیرد.

واکنش های دنیل کلی پس از پیروزی مقابل آیاکا میورا در ONE Fight Night 7

دنیل کلی آماده است تا ثابت کند که او بهترین گرپلر تسلیم وزن اتمی روی کره زمین است – و در برابر یک دشمن قدیمی رستگاری کسب کند.

در روز جمعه، 29 سپتامبر، ستاره آمریکایی با قهرمان جهانی IBJJF رقابت خواهد کرد جسا خان برای افتتاحیه عنوان جهانی مبارزه با وزن اتمی ONE زنان در پرایم تایم ایالات متحده.

این مسابقه تاریخی یکی از سه مبارزه قهرمانی جهان است ONE Fight Night 14: Stamp vs. Ham on Prime Video در استادیوم سرپوشیده سنگاپور

اما در حالی که این اولین مسابقه قهرمانی زنان در مسابقات ONE خواهد بود، این اولین باری نخواهد بود که کلی و خان ​​تشک را به اشتراک می گذارند.

کمربند مشکی جیو جیتسو برزیلی اولین بار در سال 2021 ملاقات کرد در یک رویداد مبارزه با تسلیم مستقر در ایالات متحده، با پیروز شدن خان از طریق تصمیم پس از 15 دقیقه اقدام سریع.

در آن زمان، کلی هنوز در پیست حرفه ای نخبگان نامی برای خود دست و پا می کرد، در حالی که خان – که در آن زمان یک کمربند مشکی تازه کار بود – یکی از پرطرفدارترین ورزشکاران جوان در این ورزش بود.

با نگاهی به آن مسابقه، کلی به onefc.com گفت که او به سادگی در فضای مناسبی قرار نداشت:

من بیش از حد اهل رسانه بودم. من بیش از حد عاشق این بودم که «من واقعاً شبیه، عصبی هستم. من عصبی هستم که دوست دارم مقابل یک گراپلر سطح بالا بروم. و حدس می‌زنم که او یکی از چند نفر اولی بود که من با آن مخالفت کردم، و می‌دانید، اکنون طرز فکر من واقعاً متفاوت است.»

در واقع، از آن شکست در سال 2021، گراپلر پرورش یافته فیلادلفیا، بزرگترین پیروزی های حرفه ای خود را کسب کرده است، از جمله سه پیروزی زیر نور درخشان ONE.

این پیروزی‌ها باعث شد که او در 26 پوند طلا امتیاز کسب کند و مهمتر از همه، او را در آستانه بازی برگشت با خان سرشار از اعتماد به نفس کرد.

به گفته کلی، او دو سال گذشته را صرف رشد و تکامل به عنوان یک رقیب کرده است، در حالی که دشمن او عمدتاً راکد مانده است:

“احساس می کنم بازی او را خیلی خوب می شناسم. مبادلات من، دفاع من، حمله من خیلی جلوتر از او خواهد بود و هر چه او به من بدهد، می دانید، من چیزی به او پس می دهم. من با افراد بسیار سخت تمرین می کنم، دختران واقعاً سرسخت. من یک ایده دارم که او چه چیزی را به سمت من پرتاب خواهد کرد، و من آماده خواهم بود. فکر می‌کنم او مثل دفعه قبل است، پس خواهیم دید.»

دانیل کلی، پیشنهادات ایده آل خود را برای پایان دادن به جسا خان نام می برد

علیرغم موفقیت باورنکردنی‌اش در ONE، دانیل کلی احساس می‌کند که با جسا خان به‌عنوان ضعیف‌تر وارد مسابقه عنوان جهانی خود می‌شود.

از آنجا که اگرچه حریف کامبوجیایی-آمریکایی او اولین بازی تبلیغاتی خود را انجام می دهد، او از یک عملکرد تماشایی برنده مدال طلا در مسابقات قهرمانی جهانی IBJJF 2023 – معتبرترین مسابقات گی جیو جیتسو در جهان – تازه است.

با این حال، کلی از تمجیدهای خان نمی ترسد، حتی در اینستاگرام «به من شک دارم» می نویسد. اکنون، او آماده است تا نشان دهد که دور از فشار است:

احساس می‌کنم با بهترین‌ها تمرین می‌کنم، و می‌خواهم ثابت کنم که برای بهتر شدن از هر کس دیگری لازم نیست قهرمان جهان شوید. شما مجبور نیستید یک سری عنوان داشته باشید. او احتمالاً محبوب این مسابقه است، و من می خواهم ثابت کنم که می دانید، من قهرمان جهان نیستم، اما فکر می کنم می توانم او را تسلیم کنم. او کوبنده است پس این چیزی است که من ثابت خواهم کرد.»

کمربند مشکی 27 ساله BJJ نه تنها قصد دارد خان را شکست دهد و تاج مبارزه با وزن اتمی را به دست آورد – او همچنین قصد دارد این کار را به شکل برجسته انجام دهد.

به طور خاص، کلی امیدوار است که یکی از کمیاب‌ترین و پر زرق و برق‌ترین آثار جیو جیتسو را ارائه دهد – چرخاننده ستون فقرات. با توجه به اینکه خان قبلاً از طریق چرخاننده ضرر کرده است، کلی فکر می کند که می تواند همین کار را انجام دهد.

و حتی اگر این حرکت در کارت نباشد، او امیدوار است که کار را با یک چوک کلاسیک برهنه عقب انجام دهد.

کلی افزود:

من واقعاً یک چرخان می‌خواهم، زیرا می‌دانم که او قبلاً پیچ خورده است، بنابراین من واقعاً دوست دارم این کار را انجام دهم. اولین مسابقه گرپلینگ برای کشیدن پیچش روی او یا، می دانید، او را به عقب ببرید و خفه اش کنید. یکی از دو تا.”

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا