مسابقات one

“من از لومان انتظار بیشتری داشتم” – جان لینهکر در مورد پیروزی مهم در ONE Fight Night 14 فکر می کند

“من از لومان انتظار بیشتری داشتم” – جان لینهکر در مورد پیروزی مهم در ONE Fight Night 14 فکر می کند

John Lineker Stephen Loman ONE Fight Night 14 61

“من از لومان انتظار بیشتری داشتم” – جان لینهکر در مورد پیروزی مهم در ONE Fight Night 14 فکر می کند

John Lineker Stephen Loman ONE Fight Night 14 61

چیزهای زیادی در خطر بود جان «دست‌های سنگی» لینکر وقتی روبرو شد استفان “تک تیرانداز” لومان در ONE Fight Night 14 در Prime Video ماه گذشته.

قهرمان سابق ONE Bantamweight MMA جهانی، در روز جمعه، 29 سپتامبر، در مسابقه پرایم تایم خود در ایالات متحده، جایگاه مدعی شماره 1 خود را در برابر فیلیپینی رتبه 2 شماره 2 قرار داد.

لومان همچنین با 11 برد پیروز در بزرگترین مسابقه دوران حرفه ای خود همراه بود، اما تجربه لینهکر درخشید زیرا او بر فشارهای اولیه غلبه کرد تا وارد مسابقه شود و تصمیم متفق القول را بگیرد.

تازه از یک پیروزی حذفی کیم جائه وونگ در ماه آگوست، «دست‌های سنگی» از کسب دومین پیروزی خود در همین چند ماه بسیار هیجان‌زده بود.

او گفت onefc.com:

خدا را شکر که موفق به کسب یک پیروزی دیگر شدم. من کاری را که همیشه انجام می دهم انجام دادم. برای گرفتن ناک اوت به داخل قفس رفتم. متأسفانه، حریف من یک استراتژی برای پایین آوردن من در نظر گرفت، اما من موفق شدم از تلاش های حذف او دفاع کنم.

“من واقعا احساس خوبی داشتم. من تکالیفم را انجام دادم. من ناک اوت نشدم، اما تمام تلاشم را کردم، همانطور که در تمام مبارزاتم انجام می دهم. فکر می کردم عملکرد خوبی داشتم. من موفق شدم نشان دهم که در برخی از جنبه ها، مانند دفاع از حذف ها و همچنین کار کردن در زیر، در حال پیشرفت هستم. بنابراین، من از عملکردم بسیار راضی هستم.»

با توجه به سبک های اکتان بالا هر دو مرد، بسیاری از طرفداران مسابقه آنها را به عنوان یک جنگ احتمالی در نظر گرفتند.

چیزی که در عوض رخ داد، نبرد اراده ها بود، با لاینکر به دنبال ایستادن مبارزه در حالی که دشمنش سخت کار می کرد تا همه چیز را به بوم برساند.

اگرچه این نبرد سختی بود، اما «دست‌های سنگی» اعتراف می‌کند که احساس می‌کرد لومان بیش از حد ریسک گریز است، که بیشتر به یک درگیری تاکتیکی منجر شد تا یک درگیری شدید.

او توضیح داد:

من از لومان انتظار بیشتری داشتم. به نظرم خیلی محتاط بود. او سعی کرد در مبارزه بیشتر خود را حفظ کند. او سعی کرد بدون ریسک کردن بجنگد تا در امتیازات پیروز شود. اما من فکر می کنم شما باید وارد قفس شوید و نشان دهید که شایسته حضور در آن موقعیت هستید.

من او را تحقیر نمی کنم. لومان یک مبارز بزرگ، یک ورزشکار بزرگ است و او استراتژی خود را برای مبارزه ما تنظیم کرد. این نوع استراتژی من نیست. همه می دانند که من برای بردن امتیاز به قفس نمی روم. من برای گرفتن ناک اوت می جنگم.

فکر می‌کنم او می‌توانست کمی بیشتر ریسک کند تا بتوانیم نمایش بیشتری به نمایش بگذاریم. او سابقه ناک اوت را دارد، اما در این مبارزه چیزهایی را ترک کرد.

لاینکر مشتاق بازی برگشت قهرمانی جهان با آندراده است، اما آماده مسابقه با کوون است

جان لاینکر از زمان شکست مقابل قهرمان فعلی MMA جهانی ONE بانتام وزن، اکنون پیروزهای متوالی به دست آورده است. فابریسیو آندراده.

پس از از دست دادن کمربند روی ترازو قبل از اولین مسابقه خود – که بدون رقابت به پایان رسید – و سپس توسط “Wonder Boy” در دومین دیدار خود متوقف شد، Lineker برای یک مسابقه دیگر با دشمن قدیمی خود ناامید است.

با این حال، با رزرو آندراده رو در رو جاناتان هاگرتی برای عنوان خالی ONE Bantamweight کیک بوکسینگ جهانی در ONE Fight Night 16 در Prime Video ماه آینده، کهنه سرباز برزیلی نمی داند چه زمانی ممکن است این فرصت پیش بیاید.

لینهکر که از فعالیت اخیر خود لذت می برد، می خواهد در صورتی که هموطنش در آینده نزدیک آماده رفتن نباشد، توپ را حفظ کند:

امیدوارم همه چیز برای فابریسیو خوب پیش برود و او هر چه زودتر به مبارزه در MMA بازگردد، اما قصد ندارم صبر کنم.

“برنده از [my fight with Loman] انتظار می رفت قهرمانی جهان را به چالش بکشم و امیدوارم این اتفاق بیفتد. اما اگر الان به خاطر عنوان نباشد، یک مبارزه دیگر انجام خواهم داد. من می خواهم کار کنم.»

«Hands of Stone» می‌خواهد در نقطه‌ای مقابل آندراد رستگاری کند، اما وزنه‌های بارتبه دیگری نیز وجود دارند که او مایل است در این مدت با آنها رقابت کند.

به طور دقیق تر، رتبه چهارم “پسر زیبا” Kwon Won Il او را فراخوانده است و لاینکر خوشحال خواهد شد که به هنرمند ناک اوت کره جنوبی آنچه می خواهد بدهد.

او اضافه کرد:

“اگر باید صبر کنم، فوریه ماه خوبی برای مبارزه خواهد بود [Andrade] برای کمربند اما اگر بعد از آن زمان زیادی بگذرد، ترجیح می دهم منتظر نمانم. [Kwon] من را به چالش می کشد، بنابراین اگر مبارزه برای عنوان مدتی طول بکشد، می توانم با او مبارزه کنم.”

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا