دسته بندی نشده

لیست آرزوها: بهترین مسابقه انفرادی برای هر پوند برای پوند Boxing Junkie در سال 2024

لیست آرزوها: بهترین مسابقه انفرادی برای هر پوند برای پوند Boxing Junkie در سال 2024

لیست آرزوها: بهترین مسابقه انفرادی برای هر پوند برای پوند Boxing Junkie در سال 2024

گاهی اوقات طرفداران دعواهایی را که آرزو دارند دریافت می کنند. معمولا این کار را نمی کنند.

با این حال، ما همچنان خوش بین هستیم و همیشه امیدواریم که بهترین مبارزان جهان به جای رقبای نامعلوم اجباری یا دشمنان پرمشغله با همتایان خود روبرو شوند.

با در نظر گرفتن این موضوع، در اینجا لیستی از 20 مبارز در لیست پوند به پوند Boxing Junkie – 15 نفر برتر و پنج مورد افتخار – و یکی از حریفانی است که ما بیشتر می خواهیم شاهد مبارزه آنها در سال آینده باشیم.

بیایید دست خود را در دست بگیریم که سیاست یا خواسته های غیرمنطقی، تطابقات احتمالی را که در زیر می بینید، غرق می کند.

  1. ترنس کرافورد – جرمل چارلو. بزرگترین چالش برای بهترین مبارز جهان – و قهرمان وزن 147 پوند – 154 پوند است.
  2. نائویا اینو – به نظر می رسد هیچ کس در وزن قهرمان 122 پوند یا اطراف آن نمی تواند با او رقابت کند. موروجون احمدعلیف ممکن است بهترین شانس را داشته باشد.
  3. الکساندر یوسیک – تایسون فیوری. و در 17 فوریه در عربستان سعودی اتفاق می افتد. ما اولین قهرمان سنگین وزن بلامنازع خود را از زمانی که لنوکس لوئیس مانع از اتفاق غیرقابل پیش بینی شده بود، خواهیم داشت.
  4. دیمیتری بیول – آرتور بتربیف. چه چیزی بهتر از دیدار بین مبارزان شکست ناپذیر و بسیار محترم برای یک قهرمانی بی چون و چرا؟
  5. خوان فرانسیسکو استرادا – جسی رودریگز. «بم»، یکی از داغ‌ترین مبارزان جهان، گفت که استرادا می‌تواند یک مسابقه گذرا باشد.
  6. کانلو آلوارز– دیوید بناویدز. دوه
  7. جرمل چارلو – کرافورد ما چارلو در مقابل تیم تزیو را دوست داریم که این فرصت را به دست آورده تا با 154 پوند برتر روبرو شود. با این حال، چارلو-کرافورد یک مسابقه سطح بعدی خواهد بود.
  8. جرونتا دیویس – شکور استیونسون. این می تواند یک جفت از دو مبارز بسیار با استعداد باشد، که هر دوی آنها توانایی تبدیل شدن به شماره 1 پوند به پوند یک روز به زودی را دارند.
  9. تایسون فیوری – الکساندر اوسیک. این فرصتی است که فیوری برای پایان دادن به همه بحث ها در مورد اینکه چه کسی بهترین سنگین وزن دوران پس از کلیچکو است، پایان دهد.
  10. دوین هانی – تئوفیمو لوپز. هانی در حال مذاکره با رایان گارسیا است – که می تواند یک رویداد بزرگ را رقم بزند – اما پیروزی بر لوپز بیشتر برای میراث او مفید است.
  11. جسی “بام” رودریگز – استرادا. رودریگز در حال حاضر سه پیروزی قابل توجه داشته است، اما قرار ملاقات با تالار مشاهیر آینده آزمون نهایی او خواهد بود.
  12. ارول اسپنس جونیور – جارون انیس. اسپنس باید ثابت کند که بهتر از چیزی است که در باخت حذفی مقابل کرافورد به نظر می رسید. انیس، مانند هر کسی با استعداد، به مبارزه ای بزرگ نیاز دارد. کامل.
  13. واسیلی لوماچنکو – جورج کامبوس جونیور استرالیایی احتمالاً تهدید قابل توجهی برای لوما نیست، اما پیروزی در مبارزه، که در دست ساخت است، برای او یک عنوان به ارمغان می آورد. او شایسته این فرصت است.
  14. آرتور بتربیف – Bivol. مسابقه کلاسیک بوکسور و پانچر می تواند بهترین بازیکن 175 پوندی را از زمان بازنشستگی آندره وارد تالار مشاهیر تعیین کند.
  15. شکور استیونسون – دیویس استیونسون یک پیروزی مهم تا سوپراستار شدن فاصله دارد. این مسابقه به او این فرصت را می دهد.

قابل ذکر است

  • دیوید بناویدز – کانلو آلوارز. بناویدز این حق را به دست آورده است که با مردی که در تعقیبش بوده روبرو شود.
  • جرمال چارلو – بناویدز یا آلوارز. اگر این دو ستاره 168 پوندی با یکدیگر مبارزه نکنند – یا شاید بعد از آن – یکی از آنها بزرگترین مبارزه زندگی حرفه ای چارلوس را رقم خواهد زد.
  • رومن گونزالس – “بم” رودریگز با کلمات زیادی گفت که برای “چوکلاتیتو” احترام زیادی قائل است تا با او مبارزه کند، اما، مرد، این می تواند یک مسابقه شگفت انگیز از مردان کوچک خاص باشد.
  • کازوتو آیوکا – خوان فرانسیسکو استرادا. آیوکا و استرادا در سال 2023 برای ملاقات با یکدیگر قرار گرفتند تا زمانی که مذاکرات شکست خورد. اگر استرادا با رودریگز مبارزه نکند، مسابقه یکپارچه سازی عنوان فوق العاده خواهد بود.
  • تئوفیمو لوپز – هانی پیروزی لوپز بر جاش تیلور یک گام به عقب به وضعیت قبل از کامبوسوس او بود. او با پیروزی بر هانی تماماً عقب خواهد بود – و سپس چند نفر.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا